Ik zit in de trein om de zonsverduistering te kunnen zien. Of zat, eigenlijk, inmiddels aangekomen. Als het nodig is rijd ik nog Duitsland in.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij zit in de trein. Geen recht van spreken dus.
Lijntje Hamburg->Hannover->Frankfurt nu. Uiteindelijk zal de mist zich moeten terugtrekken, dus misschien heb je mazzel.quote:
Ik vrees dat ik teveel landinwaarts moet. Heb nog andere dingen te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon doen! Zo snel gaat het niet.
Meh, dat red ik niet binnen een uur.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijntje Hamburg->Hannover->Frankfurt nu. Uiteindelijk zal de mist zich moeten terugtrekken, dus misschien heb je mazzel.
Had dan gewoon de trein naar Deventer gepakt. Daar wilt het licht wel vaker plotseling uitgaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef Tchock het volgende:
Inmiddels aangekomen. Als het nodig is rijd ik nog Duitsland in.
Hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu echt verschrikkelijk chagrijnig naar de satellietbeelden te kijken
Ja daarnaast zit ik gewoon op kantoorquote:
Ik had echt niet blind van de voorspelling uit moeten gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:33 schreef ACT-F het volgende:
De mist begint rap minder te worden in het oosten. Er is nog hoop
Idd alleen maar aidsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zie ALLEEN maar mist. Pure apenaids dit
Het weer laat zich niet voorspellen. Zo zie je maar weerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had echt niet blind van de voorspelling uit moeten gaan
jammer johquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:34 schreef Maver24 het volgende:
Dacht dat Rotterdam in het goede gebied ligt, niks van te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |