Naar een projectie kijken dus? Dan kan je net zo goed live op NED1 inschakelen. Of elk willekeurig 'total eclipse' YouTube-filmpje kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Extreem simpele pinhole camera maken door een stuk karton met een gaatje er in als projector te gebruiken en iets blanco's als scherm. Geen idee hoe goed dat werkt.
Jezus man, wat ben jij een onmogelijke zuurpruim.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Naar een projectie kijken dus? Dan kan je net zo goed live op NED1 inschakelen. Of elk willekeurig 'total eclipse' YouTube-filmpje kijken.
0.0quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:53 schreef ACT-F het volgende:
Is de zon überhaupt te zien ergens in Nederland? De mist was al mijn grootste vrees omdat het praktisch windstil zou worden.
Je bent in Leiden? Drop anders even langs bij de sterrenwacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou met alle plezier in de trein/bus/whatever stappen nu, maar er is gewoon geen plek in Nederland waar je nu met zekerheid kan zeggen dat het goedkomt
Heb er nog over nagedacht, maar ik denk dat het dat een beetje verschrikkelijk druk gaat worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je bent in Leiden? Drop anders even langs bij de sterrenwacht.
http://science.leidenuniv(...)_-_vrijdag_20_maart/
2021quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Dan maar op naar de volgende zonsverduistering in 2026
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |