Ook even quoten voordat ie weggehaald isquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:18 schreef dealdumpert het volgende:
Ow, DM werkt nog niet, we zijn te nieuw.
Voor zekerheid, info@dealdumpert.nl werkt ook. We wachten -al weken- op je reactie.
Goed, zeggen dat we oplichters zijn is onterecht en doet auw.
Je hebt ons niks betaald, de betaling mislukte (website foutje was dit) Dus in overleg hebben we je het product opgestuurd zodat je per bankoverboeking kon betalen. Helaas hebben we nooit een betaling ontvangen. Geeft niet, je bent een gewaardeerde vaste klant, een andere iDeal betaling lukte wel, dus dan is vergissing logisch.
Mocht je wél betaald hebben, misschien verkeerde rekening? IBAN tikfout is zo gemaakt. Mail anders ff printscreen. Jammer dat je retour niet via klantenservice had aangemeld, dan hadden we je gratis retourbon gestuurd en was het geretourneerde artikel waarschijnlijk niet zoekgeraakt in de post. Hoe dan ook, wat hebben we fout gedaan? Dan bukken we diep en herstellen ALLES.
Alleen wel vaak slechte deals :/ Deals die via ebay of aliexpress fors goedkoper zijn incl free shipping. En dan rekenen jullie nog forse verzendkosten ook :/quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef dealdumpert het volgende:
@newbie114 Hoezo? Wat hebben we misdaan? Dumpert is toch een superleuke naam
Hahahah, klagen dat een bedrijf dat je zelf bij naam benoemd openlijk op het forum terugreageertquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Even los van de rest, ik vind het een beetje eng dat jullie mij op internet opzoeken en daardoor hier uitkomen. Verder zou ik het prettig vinden als jullie privé informatie met betrekking tot mijn bestelling niet in een openbaar forum gooien. Die informele houding van jullie maakt het er niet beter op.
Jaman, echt éééééénig. Gewoon niet een beetje, maar echt extreem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef dealdumpert het volgende:
@newbie114 Hoezo? Wat hebben we misdaan? Dumpert is toch een superleuke naam
Wacht even... JIJ maakt deel uit van de frontpage-redactie? Tering man, FOK! levert ook in in kwaliteit, ze laten tegenwoordig élke klapjosti een stukje schrijven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk, in de titel staat duidelijk dat ik me opgelicht voel. Dat is een gevoel dat ik heb. Ik beschuldig jullie nergens van. Ondertussen beschuldigen jullie mij wel van laster, en dat vind ik kwalijk. Ik krijg hierdoor, en door mijn eerder genoemde punten, het idee dat er een hysterisch tienertje achter jullie account zit. Hierdoor voel ik me totaal niet serieus genomen.
Dat is jouw mening. Als je de frontpage niet leuk vindt ga je toch lekker ergens anders nieuws lezen. FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen hier kun je terecht voor al je opmerkingen met betrekking tot de frontpage.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wacht even... JIJ maakt deel uit van de frontpage-redactie? Tering man, FOK! levert ook in in kwaliteit, ze laten tegenwoordig élke klapjosti een stukje schrijven.
Ik zeg al niks meer, voor je me beticht van laster omdat ik in mijn post schrijf dat je een klapjosti bent.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Als je de frontpage niet leuk vindt ga je toch lekker ergens anders nieuws lezen. FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen hier kun je terecht voor al je opmerkingen met betrekking tot de frontpage.
Dat zou ik ook weleens willen weten want in dat geval is het echt een jostiquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar topicstarter, klopt het dat er niets betaald is en het is misgegaan bij de betaling?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef dimmak het volgende:
De anale kralen waren kleiner dan gedacht.
Bah alle grappen zijn al gemaakt waarom TS er "verder niet op in wil gaan".quote:
Heb je hierover klantenservice@dealdumpert.nl al gemaild? We hebben tijdje DHL gebruikt, de bezorgers van DHL jatten en zorgden voor veel vermissingen. Maar als je het ons niet laat weten, kunnen wij niet zien dát er iets vermist is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 03:22 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb ook iets bij dealdumpert gekocht, is nooit aangekomen.
Zo, over in het wilde weg beschuldigingen op internet dumpen gesproken...quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:11 schreef dealdumpert het volgende:
[..]
Heb je hierover klantenservice@dealdumpert.nl al gemaild? We hebben tijdje DHL gebruikt, de bezorgers van DHL jatten en zorgden voor veel vermissingen. Maar als je het ons niet laat weten, kunnen wij niet zien dát er iets vermist is.
Heb jij nou echt niet door dat 'dealdumpert' op dit forum niet iemand is van de website?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Als je de frontpage niet leuk vindt ga je toch lekker ergens anders nieuws lezen. FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen hier kun je terecht voor al je opmerkingen met betrekking tot de frontpage.
Heb al gepakt, thx.quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb al gepakt, thx.
[ afbeelding ]
Ik heb al aangifte gedaan van oplichting via internet. Gaat makkelijker en effectiever.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:11 schreef dealdumpert het volgende:
[..]
Heb je hierover klantenservice@dealdumpert.nl al gemaild? We hebben tijdje DHL gebruikt, de bezorgers van DHL jatten en zorgden voor veel vermissingen. Maar als je het ons niet laat weten, kunnen wij niet zien dát er iets vermist is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |