omdat echte mannen geen Tinder nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom lijkt 95% van mannelijk Tinder uit studentenlulletjes te bestaan. Dat is echt kut als dat niet je smaak is.
waar wil je heen¿quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, haal me hier weg
je zit in een studentenstad.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom lijkt 95% van mannelijk Tinder uit studentenlulletjes te bestaan. Dat is echt kut als dat niet je smaak is.
damnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
omdat echte mannen geen Tinder nodig hebben
Ik krijg matches uit heel Nederland. Niet alleen uit deze kutstad..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit in een studentenstad.
en de playas hosselen gewoon op die straat
utrecht is inderdaad een kut stadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik krijg matches uit heel Nederland. Niet alleen uit deze kutstad..
allemaal van die mortaxx typetjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
*ff tinder installerenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bonairequote:
Nee joh..quote:
Omdat echte mannen niet op Tinder zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Ah ok. Maar waarom? en hoe voel je dat aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan van mijlenver aanvoelen dat jij zoiets totaal niet kan handelen.
100 % controlequote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lekker wat bolletjes in je kont.
alleen als we binnen het terrein blijven.quote:
AHA. Daar zit je dus.quote:
wil jou best controleren.quote:
quote:
Ik zit op het moment uit te kijken over een Randstadrailquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:57 schreef wise het volgende:
[..]
alleen als we binnen het terrein blijven.
[..]
AHA. Daar zit je dus.![]()
spannendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op het moment uit te kijken over een Randstadrail
ben je bij je vriend blijven slapen¿quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op het moment uit te kijken over een Randstadrail
Echte mannen zitten op fok tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
omdat echte mannen geen Tinder nodig hebben
Oke wellicht heb je gelijk. Maar ik ben te autistisch om iemand op straat aan te sprekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat echte mannen niet op Tinder zitten.
[..]
Ah ok. Maar waarom? en hoe voel je dat aan?
topperquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Damen und Herrn,
met dank aan Remi1986 zijn alle gesprekken van gisteren terug te beluisteren op de Soundcloud van Radio KLB.
https://soundcloud.com/radioklb
arme jijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke wellicht heb je gelijk. Maar ik ben te autistisch om iemand op straat aan te spreken
mja, als je knap was zouden ze je wel aansprekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke wellicht heb je gelijk. Maar ik ben te autistisch om iemand op straat aan te spreken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Damen und Herrn,
met dank aan Remi1986 zijn alle gesprekken van gisteren terug te beluisteren op de Soundcloud van Radio KLB.
https://soundcloud.com/radioklb
Wie is 'ze'?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
mja, als je knap was zouden ze je wel aanspreken
Ik heb alleen niet meer het aantal luisteraars gecheckt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef remi1986 het volgende:
wow ook gewoon 15 radio topics gisteravond
prez vroeg dat op gegeven moment. 31 geloof ik op gegeven momentquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet meer het aantal luisteraars gecheckt.
Heb je mij al gevonden op de Tinders?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
34 heb ik gezien.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet meer het aantal luisteraars gecheckt.
Als je knap bent word je wel aangesproken...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh spuit 11quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
hahahhahaahhahaaaahah spuit 11quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je knap bent word je wel aangesproken...
Ik wel, je staat op TInder onder de naam Enzo.quote:
quote:
quote:
quote:
Juist niet, als je echt mooi bent durven ze niet door de intimiderende uitstraling die je hebt. ( ze kijken tegen je op)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
Waarom toch zo gevoelig voor zulken dan? :squote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:06 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Alsof het een compliment is als achmedje naar je toekomt gehuppeld met ey meisje je bent mooi weet je mag ik je nummer.
uhm nee hoor, smoesje, echte mooie meisjes worden zeker aangesproken,quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:06 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Juist niet, als je echt mooi bent durven ze niet door de intimiderende uitstraling die je hebt. ( ze kijken tegen je op)
Alsof het een compliment is als achmedje naar je toekomt gehuppeld met ey meisje je bent mooi weet je mag ik je nummer.
Nee man. Echt nieeeet.
Ik nooit seks gehad met zulkeeequote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom toch zo gevoelig voor zulken dan? :s
Door jongens en mannen met zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee hoor, smoesje, echte mooie meisjes worden zeker aangesproken,
Ook gelijk seksquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:08 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik nooit seks gehad met zulkeee
What do You mean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |