omdat echte mannen geen Tinder nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom lijkt 95% van mannelijk Tinder uit studentenlulletjes te bestaan. Dat is echt kut als dat niet je smaak is.
waar wil je heenżquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, haal me hier weg
je zit in een studentenstad.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom lijkt 95% van mannelijk Tinder uit studentenlulletjes te bestaan. Dat is echt kut als dat niet je smaak is.
damnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
omdat echte mannen geen Tinder nodig hebben
Ik krijg matches uit heel Nederland. Niet alleen uit deze kutstad..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit in een studentenstad.
en de playas hosselen gewoon op die straat
utrecht is inderdaad een kut stadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik krijg matches uit heel Nederland. Niet alleen uit deze kutstad..
allemaal van die mortaxx typetjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
*ff tinder installerenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bonairequote:
Nee joh..quote:
Omdat echte mannen niet op Tinder zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Ah ok. Maar waarom? en hoe voel je dat aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan van mijlenver aanvoelen dat jij zoiets totaal niet kan handelen.
100 % controlequote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lekker wat bolletjes in je kont.
alleen als we binnen het terrein blijven.quote:
AHA. Daar zit je dus.quote:
wil jou best controleren.quote:
quote:
Ik zit op het moment uit te kijken over een Randstadrailquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:57 schreef wise het volgende:
[..]
alleen als we binnen het terrein blijven.
[..]
AHA. Daar zit je dus.![]()
spannendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op het moment uit te kijken over een Randstadrail
ben je bij je vriend blijven slapenżquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op het moment uit te kijken over een Randstadrail
Echte mannen zitten op fok tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
omdat echte mannen geen Tinder nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |