Het staat je gewoon niet qua figuur als ik rondom me heen kijk.. Net zoals het bij mij disgusting is als ik goed slank ben. Looks weird.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, I know. Ik troost mezelf met het idee dat het erger kan.
Kutwijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ken genoeg meisjes in mijn omgeving die een 'bubble but' hebben though. Yani smalle heupen maar wel dikke ass. Ik vind dat niet lelijk zolang het maar niet heel overdreven is.
schatje ben daar te lui voorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
Je zou kunnen squatten?
Of nee, niet squatten. Krijg je van die lelijke benen van.Maar er zijn andere oefeningen die je kunt doen.
Geen zin. mensen nemen me maar zoals ik ben. Eisen stellen aan mijn lichaam is ontevreden zijn over hetgeen dat Allah heeft geschapen, ja.quote:
Geen zin. mensen nemen me maar zoals ik ben. Eisen stellen aan mijn lichaam is ontevreden zijn over hetgeen dat Allah heeft geschapen, ja.quote:
Trouw met hemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn armen, benen en schouders zijn wel beest though.
JE HEBT NIET EENS WERK HAAHAHquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Er is een jongen op werk die van zichzelf een platte buik en blokjes heeft. Hij doet er alles aan om een dikkere/gespierdere buik te krijgen maar het lukt hem niet.WAAROM IS HET LEVEN ZO ONEERLIJK.
Wat krijg je? 1000 euro ofzo? Hou maarquote:
Vind jij maar werk waar je 1000 euro krijgt door te slapen. HAHA. HAHAHAHHAHA. AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat krijg je? 1000 euro ofzo? Hou maar
Atak, mijn partner is niet perfect en dat is goed. Ik heb nergens gezegd dat hij perfect moet zijn.
Ik kan ook ontslag krijgen en slapen en 2 x zoveel als jij betaald krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vind jij maar werk waar je 1000 euro krijgt door te slapen. HAHA. HAHAHAHHAHA. AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
En nee, ik krijg lekker meer.
Nee, kan jij niet want jij komt niet zomaar aan een nieuwe baan en zelfde salaris.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan ook ontslag krijgen en slapen en 2 x zoveel als jij betaald krijgenSagol kalskin. Hele dag thuis zitten en tot 4u fokken.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, kan jij niet want jij komt niet zomaar aan een nieuwe baan en zelfde salaris.
Je zei zelf laatst dat je geluk had met je baan. Of wil je beweren dat je zomaar aan een zelfde baan komt met zelfde salaris?quote:
Ik ga sowieso niet maanden genieten. Over ongeveer drie weken begint mijn school.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Vorige keer dat k tussen twee banen zat dacht ik AAAH LEKKER WOEHOEEE MAANDEN GENIETEN.
AQ bellen ze mij al fucking na 2.5 weken of ik even ergens op wil solliciteren.
Kon wel janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |