Onunki real toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind Jlo wel een mooie ass hebben. Kim is overdreven, Beyoncé is te breed, Nicki Minaj..laat ik daar maar niet over beginnen maar die van Jlo is echt perfect.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True. Platte ass. Plat achterhoofd.
Er zit wel veel vet daar, heel raar.
helemaal plat?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zal nooit een man zijn hart sneller laten kloppen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef High-on-Fire het volgende:
Ik snap geen reet van deze kontversatie
Ik word altijd misselijk van dit soort politiek correcte filmpjes. bleeehg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Dat meisje dat gehandicapt is is zo lief.
Ik had dat ook, maar dat meisje vond ik heel lief.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk van dit soort politiek correcte filmpjes. bleeehg.
Kies dan voor curvyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik een skinny bitch wil worden wel.
Maar goed, het is het een of het ander.
Klinkt als schubbekutteveens. Ajuquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chil en luister. En kom pas terug als je weet wat ze zingen.
HET IS NIET DE JUISTE VORM CURVY CHE, SNAP DAN. Ik wil een super platte buik.quote:
Omg mens vind een middenwegquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HET IS NIET DE JUISTE VORM CURVY CHE, SNAP DAN. Ik wil een super platte buik.
Je bent net mijn moeder.Die klaagt ook altijd. Als ik ben aangekomen slaat ze op mijn ass en zeurt ze dat mijn ass is gegroeid, als ik afval zeurt ze weer dat mijn ass is verdwenen en dat ik binnenkort zelf ook helemaal verdwijn.
Vrouwen met een zandloper figuur die mij niet snappen.
Maar ik wil ook een super platte buik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg mens vind een middenwegEn boeie wat anderen zeggen.
Ik snap 1 ding: ass>geen assquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HET IS NIET DE JUISTE VORM CURVY CHE, SNAP DAN. Ik wil een super platte buik.
Je bent net mijn moeder.Die klaagt ook altijd. Als ik ben aangekomen slaat ze op mijn ass en zeurt ze dat mijn ass is gegroeid, als ik afval zeurt ze weer dat mijn ass is verdwenen en dat ik binnenkort zelf ook helemaal verdwijn.
Vrouwen met een zandloper figuur die mij niet snappen.
JIj hebt een appel figuur?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik wil ook een super platte buik.
Ja, maar niet zoals Nederlanders dat hebben. Van die dunne beentjes enzo.quote:
Oww... Well honey, vergeet die ass dan maar gewoon.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals Nederlanders dat hebben. Van die dunne beentjes enzo.![]()
Ik heb een Whitney Port-like figuur. Banaan noemen ze dat volgens mij. Weinig curve, gewoon plank.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oww... Well honey, vergeet die ass dan maar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |