I know. Senin sayende ga ik trouwen in gemeenschap van goederen (<- was ik altijd van plan) en geen koophuis kopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het geeft je wel een hele bagage mee, daar doelde ik op
Dat is gewoon verstand gebruiken later. Dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know. Senin sayende ga ik trouwen in gemeenschap van goederen (<- was ik altijd van plan) en geen koophuis kopen.
Met de rente van nu zou ik echt kopen. Je zou dom zijn als je dat niet deed.quote:
Ja. Totdat je wil verhuizen en je krijgt je huis niet verkocht. Totdat je wil scheiden. Totdat je werkloos bent. Of de economie kut gaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met de rente van nu zou ik dat echt doen. Je zou dom zijn als je dat niet deed.
Hangt er vanaf waar je het koopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Totdat je wil verhuizen en je krijgt je huis niet verkocht.
Daarom vooraf alles goed regelenquote:Totdat je wil scheiden.
Door de HRA is je hypotheek niet zoveel hoger dan je huur.quote:Totdat je werkloos bent.
Geldt met alles dit.quote:Of de economie kut gaat.
Hangt er niet af vanwaar je koopt. In een paar jaar kan alles wijzigen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je het koopt.
[..]
Daarom vooraf alles goed regelen
[..]
Door de HRA is je hypotheek niet zoveel hoger dan je huur.
[..]
Geldt met alles dit.
Je kan voor beide iets zeggen. Als je koopt en over 10 jaar voor dezelfde prijs verkoopt, dan heb je tenminste nog geld over die je afbetaald hebt, terwijl met huur alles kwijt bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hangt er niet af vanwaar je koopt. In een paar jaar kan alles wijzigen.
Ook na een scheiding is het lastig om een koophuis te hebben.
Het gaat ook niet om de HRA, je koopt als je op den duur goedkoper uit wil zijn, maar als je het hebt over laten we zeggen 5 jaar is kopen gewoon duur.
Geldt niet met alles, je huurhuis opzeggen geeft geen kankerschuld je koophuis wel.
Nee, ik bedoelde meer dat mensen zeggen OEIAHGOHWEHG KOPEN IS BETER, terwijl het afhankelijk is van bepaalde factoren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan voor beide iets zeggen. Als je koopt en over 10 jaar voor dezelfde prijs verkoopt, dan heb je tenminste nog geld over die je afbetaald hebt, terwijl met huur alles kwijt bent.
Je moet gewoon doen waar je het meest fijn bij voelt. Ik koop liever
Sowieso kopen op 1 inkomen. Is het best en veiligst.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde meer dat mensen zeggen OEIAHGOHWEHG KOPEN IS BETER, terwijl het afhankelijk is van bepaalde factoren.
Sws. Altijd, altijd kopen op 1 inkomen. Voor de rest zelf bepalen. Ik ga slapen mensen aju
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde meer dat mensen zeggen OEIAHGOHWEHG KOPEN IS BETER, terwijl het afhankelijk is van bepaalde factoren.
Sws. Altijd, altijd kopen op 1 inkomen. Voor de rest zelf bepalen. Ik ga slapen mensen aju
Denk film ofzo kijken heb echt mijn dag nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
La karpuz kesecektik waar ga ja heen.
Hehe zou ook schoonmaken maar niet gedaan. Annemden utandim bugun toen ze ging schoonmaken op haar vrije dag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denk film ofzo kijken heb echt mijn dag niet![]()
Zou alles schoonmaken in mijn huis ook niet veel gedaan, omdat ik labiel ben vandaag. Denk hormonen ofzo.
Turkenquote:
Staat ook 'Turkentopic', met je hoofd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turken
Ze moeten allemaal terug naar Turkije
Heb gehoord dat steeds meer Turken dat ook doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef mrstylo het volgende:
Turken
Ze moeten allemaal terug naar Turkije
Nog te weinig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb gehoord dat steeds meer Turken dat ook doen.
Defol git dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog te weinig.
Is dit humor? Heb hier hard om gelachen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb gehoord dat steeds meer Turken dat ook doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |