WOW HEB JIJ VRIENDENquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
Thank god voor vrienden met rijbewijs.
Ik mis dat zo he. Gewoon dingen doen met vrienden. Zonder weken van tevoren te plannen.quote:
Mij moeten mensen ook tenminste een week van te voren vragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mis dat zo he. Gewoon dingen doen met vrienden. Zonder weken van tevoren te plannen.
Ik haat volwassen worden zo erg, he.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik vroeger ook zo was. Maar nu zeg ik niets meer af.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mij moeten mensen ook tenminste een week van te voren vragen.
[..]
Ik juist niet! Als jij mij twee jaar geleden had gezegd dat ik over twee jaar gerust een maand niet zou uitgaan (niet disko misko ofzo, maar gewoon uiteten en shit) had ik je wss uitgelachen. Nu kost het mij zoveel moeite om af te spreken met mensen. Echt het is dat mensen mij nog mee uit vragen anders zou ik helemaal niet meer buiten komen denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik vroeger ook zo was. Maar nu zeg ik niets meer af.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
Zit te denken om mee te doen met NL doet........
Twijfel. Yapsammi ya
Hmm zou toch meer doen Borte.. Want dat gaat straks lastiger. Je bent nu nog jong en iedereen is nog vrij en kan nog. Over een tijd is bijna iedereen getrouwd en hebben ze kinderen en wordt alles anders. Benden demesi.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik juist niet! Als jij mij twee jaar geleden had gezegd dat ik over twee jaar gerust een maand niet zou uitgaan (niet disko misko ofzo, maar gewoon uiteten en shit) had ik je wss uitgelachen. Nu kost het mij zoveel moeite om af te spreken met mensen. Echt het is dat mensen mij nog mee uit vragen anders zou ik helemaal niet meer buiten komen denk ik.
Ik moet hier ook iets aan doen. Op een gegeven moment heeft je omgeving het gehad en gaan ze je niet meer meevragen en voor je het weet ben je een catlady.
Vrijwilligersdag. Oude mensjes eten geven en zo. Met het ouder worden word ik zo een mongool wiens hart smelt bij zielige mensen en vooral bij gehandicapte kinderen voel ik een brok in mijn keelquote:
De helft van mijn vriendinnen zijn al getrouwd met kids. Twee wonen in Turkije zelfs. Zie ze bijna nooit meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmm zou toch meer doen Borte.. Want dat gaat straks lastiger. Je bent nu nog jong en iedereen is nog vrij en kan nog. Over een tijd is bijna iedereen getrouwd en hebben ze kinderen en wordt alles anders. Benden demesi.
Jaa, doen. Icinden geliyorsa yap.quote:Vrijwilligersdag. Oude mensjes eten geven en zo. Met het ouder worden word ik zo een mongool wiens hart smelt bij zielige mensen en vooral bij gehandicapte kinderen voel ik een brok in mijn keel
Hahahah ik ga stukkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_varkensvlees.html
Oke let niet op de tweede helft, ama aman Allahim analar ne yigitler doguruyormus. OMG OOMG OMG OMGGGGGGGGGG
Jij bent gewoon een schildpad en zij zijn hazen. Uiteindelijk win jij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik lach hun situatie niet uit trouwens, eerder de mijne. Is zo'n groot contrast met waar zij in hun leven staan en waar ik sta. Hun klaar met studie, getrouwd, kidz, gescheiden. En bij mij heeft de tijd stilgestaan na de middelbare school.
Was je liever gescheiden dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik lach hun situatie niet uit trouwens, eerder de mijne. Is zo'n groot contrast met waar zij in hun leven staan en waar ik sta. Hun klaar met studie, getrouwd, kidz, gescheiden. En bij mij heeft de tijd stilgestaan na de middelbare school.
Smooth, deze boy.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een schildpad en zij zijn hazen. Uiteindelijk win jij.![]()
#qotd
Lief maar het is geen wedstrijd voor mij. I hope we all make it.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een schildpad en zij zijn hazen. Uiteindelijk win jij.![]()
#qotd
Ik zie gescheiden zijn niet als een ramp. Gescheiden zijn met kids is een ander verhaal natuurlijk.quote:
Het geeft je wel een hele bagage mee, daar doelde ik opquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lief maar het is geen wedstrijd voor mij. I hope we all make it.
[..]
Ik zie gescheiden zijn niet als een ramp. Gescheiden zijn met kids is een ander verhaal natuurlijk.
Daarom zou ik geen ryanair nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het geeft je wel een hele bagage mee, daar doelde ik op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |