SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Er als een autist vanuit gaan dat als jij alleen FIFA speelt andere dat ook maar doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:18 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
nee, een console voor 400eu kopen om alleen fifa op te spelen, dat is pas:')
Ik denk echt dat Dost heel kut is, maar verder wel een mooi teamquote:
Diego ?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alves is gewoon bijna verdubbeld in een week, als enige toch van de meeste
92 finishing, 99 heading acc, 91 shot power, 85 volley, 89 strength en 94 positioning. Die kerel moet wel een soort god zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Dost heel kut is, maar verder wel een mooi team
Van 100k naar 140k toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alves is gewoon bijna verdubbeld in een week, als enige toch van de meeste
Wie zegt dat ik het over andere heb dan? Ik ga geen console kopen om alleen fifa op te spelen.. speel wel shooters maar die ga ik niet op de console spelen want toetsenbord+muis>controllers dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er als een autist vanuit gaan dat als jij alleen FIFA speelt andere dat ook maar doen
Omg jij begrijpt mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:27 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over andere heb dan? Ik ga geen console kopen om alleen fifa op te spelen.. speel wel shooters maar die ga ik niet op de console spelen want toetsenbord+muis>controllers dan.
quote:
Van 80 naar 145 jaquote:
Veel mensen die hem duur ingekocht hebben voor de crash denk ik. had hem zelf ook voor 100K t stuk ingekocht.quote:
Ik heb er een paar voor 80, maar ook een paar voor 100 of zelfs 110.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Veel mensen die hem duur ingekocht hebben voor de crash denk ik. had hem zelf ook voor 100K t stuk ingekocht.
Sabrinaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
Lekker nummertje hier op de radio hoor. "Boys boys boys".
Met die mooie clip met dat vrouwtje waarvan dr topje steeds afglijdt.
Clip op de radio, apartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
Laros*quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leros Duarte naar PSVBlijkbaar een groot talent, nooit van gehoord
Hij gaat naar PSV niet naar Ajax. Dat wij al onze sterspelers van Sparta halen is onderhand wel bekend tochquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Coutinho alsnog "gewoon" ge-DSL'd voor 630k![]()
Ongekend. Voor die prijs kan ik er bijna 3 terugkopenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Nice, en wat een mongolen zijn er toch
Ik ken dat nummer eigenlijk alleen door de clip hehequote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zou er toch even mee wachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongekend. Voor die prijs kan ik er bijna 3 terugkopen![]()
Dat is waar. Maar misschien beginnen jullie nu ook met zulke spelers eigen jeugd te noemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij gaat naar PSV niet naar Ajax. Dat wij al onze sterspelers van Sparta halen is onderhand wel bekend toch?
Eigen Jetro eerstquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:09 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar misschien beginnen jullie nu ook met zulke spelers eigen jeugd te noemen.
Ik snap het wel hoor. had het laatst ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Nice, en wat een mongolen zijn er toch
Ja dat is ook de manier, concept squadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. had het laatst ookik aan het zoeken naar TOTY luiz. eerst 1M tot 3.2M in de zoekopdracht geknald resultaat 1 kaart 3188K
Daarna refresh alleen maar NIF luizjes te vinden, dus ik denk WTF waarom zag ik die net niet.
Ik naar conceptsquad Luiz er in gemieterd, vind ik ze gewoon voor 2.8Men hele rijen rond de 3M
Als je geen idee hebt wat die speler kost kan ik voorstellen dat je gewoon op de buy knop ramt.
ja dan kan je alleen geen laagste BIN invoeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is ook de manier, concept squad
Tuurlijk wel sjonnieboy slimmerikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dan kan je alleen geen laagste BIN invoeren.
Echtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tuurlijk wel sjonnieboy slimmerik
gewoon naar transfermarkt gaan staat ie daar te shinenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Echtwist ik niet. hoe doe je dat dan?
Oh en dan zoekt hij alleen dat type kaart ? zie idd wel aldoor een naam zonder foto staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
gewoon naar transfermarkt gaan staat ie daar te shinen
Ja toevoegen aan concept squad dan search for player on transfer market en da exitten en naar transfer market gaan en dan zoekt hij specifiek op die kaart en kan je op lowest bin zoekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh en dan zoekt hij alleen dat type kaart ? zie idd wel aldoor een naam zonder foto staan.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Onze deals komen dus door mensen als FCSuarezIk stel voor dat we het vanaf nu FCSuarez deals noemen
Waarom ? ik koop nooit iets anders dan de laagste BINquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Onze deals komen dus door mensen als FCSuarezIk stel voor dat we het vanaf nu FCSuarez deals noemen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom ? ik koop nooit iets anders dan wat ik denk dat de laagste BIN is
Nee POTSie ik kijk altijd netjes op futfocus of futbin voordat ik over ga tot koopquote:
Op futbin is wel handig jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee POTSie ik kijk altijd netjes op futfocus of futbin voordat ik over ga tot koop![]()
en bij te weinig resultaten zoek ik opnieuw.
dat was vroegahhh natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op futbin is wel handig ja
[ afbeelding ]
wat een kkteam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren ging ik toch naar de Jumbo omdat ik daar eten wilde halen, toen zag ik ineens een nieuwe Mountain Dew (Game Fuel)Die ga ik zometeen even testen.
Ik zit nu in divisie 3 met mijn Bundesliga team, 2 gespeeld 2 gewonnen. En voor de liefhebber, dit is het team dat bestaat uit 7 (!) golds: [ afbeelding ]
Beetje jammer dat de conditie van Gundogan zo slecht is.. na 1 wedstrijd heeft hij al 90 fitness. Ik heb soms Leitner en Makiadi ook in dit team ipv Gundogan en Maxim. Maxim is niks vergeleken bij vorig jaar.. ondanks zijn 5*.
En dit was mijn spreekbeurt. Nog vragen?
Rijst is Rijstquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
He wie is nou wie van Rijst en Rijstbal ? Ik snap t niet meer
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Rijst is Rijst
Rijstbal is een Kakkerlak
Ok ok toetsenbordhooligan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ok ok toetsenbordhooligan.Ben best een lieve knul hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist gewoon even niet zo goed wie van de 2 rijstbal nou was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
moet jij zeggenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef Herqules het volgende:
[..]
moet jij zeggen
mij voor kk dit kk dat uitmaken via dm omdat ik geen coins meer verkoop aan jou
Flikker gewoon op.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef Herqules het volgende:
[..]
moet jij zeggen
mij voor kk dit kk dat uitmaken via dm omdat ik geen coins meer verkoop aan jou
He dan is schelden met flikker ook niet helemaal netjes he.quote:
Misschien niet, maar hij zit constant te trollen/dingen te zeggen die niet waar zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He dan is schelden met flikker ook niet helemaal netjes he.
#metenmet2maten
Hernanes, Cuadrado sterke links en heel colombia weak links...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft Guarin toch een K links voor hybrids
FTFYquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He dan is schelden met flikker ook niet helemaal netjes he.
#metenmetDS2maten
Werkt deze formatie anders dan dezelfde variatie met LF en RF? Of speelt dat exact hetzelfde?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft Guarin toch een K links voor hybrids
Zal weinig schelen denk. maar dit kwam beter uit had nog een rodriguez en een IF guarin in de clubquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Werkt deze formatie anders dan dezelfde variatie met LF en RF? Of speelt dat exact hetzelfde?
Anders nog Shaqiri, die je dan ook nog aan IF Lichtsteiner kan linken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Hernanes, Cuadrado sterke links en heel colombia weak links...
Ik zal vanavond Fifa ook nog eens in mijn playstation doen.quote:
Heel mooi maar niet wat ik wil.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Anders nog Shaqiri, die je dan ook nog aan IF Lichtsteiner kan linken.
[ afbeelding ]
Bohhh
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:13 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik zal vanavond Fifa ook nog eens in mijn playstation doen.
Om jullie even manager te maken bij Manfister
Hier konthoestvlek.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heel mooi maar niet wat ik wil.
Wil Guarin op een CAM positie, het liefst 41212 of 4231.
en vooral geen ibarbo.
kut team.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Hier konthoestvlek.
[ afbeelding ]
Hmmm ja dat gaat wel lastig worden. Met zoveel linkjes moet je wel Palacio of Hernanes gebruiken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heel mooi maar niet wat ik wil.
Wil Guarin op een CAM positie, het liefst 41212 of 4231.
en vooral geen ibarbo.
Ik ga nog even puzzelen, hernanes is een leuke optie om richting Brazilianen te werken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm ja dat gaat wel lastig worden. Met zoveel linkjes moet je wel Palacio of Hernanes gebruiken.
Falcao doet het prima bij mij en Sanchez van Aston Villa is een goede CDM. Zijn wel leuke linkjes maar dan moet je of vol Colombia (aanval) gaan of vol Serie A. Dat is allebei geen optie neem ik aan.
Ik heb altijd enorm veel moeite als ik tegen Adriaantje Ramos moet spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ga nog even puzzelen, hernanes is een leuke optie om richting Brazilianen te werken.
En misschien wel Palacio ST om het mezelf extra makkelijk te maken.
Palacio in de spits is een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ga nog even puzzelen, hernanes is een leuke optie om richting Brazilianen te werken.
En misschien wel Palacio ST om het mezelf extra makkelijk te maken.
niet een soort. Hij is er 1quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
92 finishing, 99 heading acc, 91 shot power, 85 volley, 89 strength en 94 positioning. Die kerel moet wel een soort god zijn.
Lijkt meer op Noah van de Bulls met zijn haren losquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze MLS speler in mijn club. Deed me aan bloom denken
[ afbeelding ]
meh not close enough
Nee joh..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meh not close enough
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meh not close enough
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Lijkt meer op Noah van de Bulls met zijn haren los
Kan je makkelijk door de verdedigers heen beuken met hem? Je moet met Dost gewoon geduld hebben, niet gelijk een cross geven als de winger er goed voor staat. Wacht tot Dost in positie is en hem, met beleid, op zijn hoofd leggen.quote:
Laatste die ik heb gezien is dat ze gaan 'spijbelen' met het hele kantoor en een pakketje moeten afleverenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:39 schreef renevandieren het volgende:
[..]![]()
heb je die nieuwe afleveringen gezien?
speel hem zelden aan als die niet in de 16 staat. Alleen voor een 1-2tje met kdb die hem dan meestal wel maaktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan je makkelijk door de verdedigers heen beuken met hem? Je moet met Dost gewoon geduld hebben, niet gelijk een cross geven als de winger er goed voor staat. Wacht tot Dost in positie is en hem, met beleid, op zijn hoofd leggen.
Succes gegarandeerd!
Bohhh nicequote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik heb altijd enorm veel moeite als ik tegen Adriaantje Ramos moet spelen.[ afbeelding ]
Ik kwam er ook al snel achter dat je dat niet moet doen. 1-2tje kan hij nog wel, dan wel LB inhouden zodat Bas alvast begint te lopen, duurt altijd even voordat hij voorin staat. Heb pas 2 wedstrijden met hem gespeeld waarin hij maar 1 keer scoorde... Toch is het een baas.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
speel hem zelden aan als die niet in de 16 staat. Alleen voor een 1-2tje met kdb die hem dan meestal wel maakt
die van gisteren wasvtof. Met Dolph Lundgrenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:39 schreef renevandieren het volgende:
[..]![]()
heb je die nieuwe afleveringen gezien?
Ahh, ditch-day was dus niet te laastste, van het weekend maar eens even voor gaan zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die van gisteren wasvtof. Met Dolph Lundgren
gewoon lachen om met hem te scoren tegen miljoenenteams.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kwam er ook al snel achter dat je dat niet moet doen. 1-2tje kan hij nog wel, dan wel LB inhouden zodat Bas alvast begint te lopen, duurt altijd even voordat hij voorin staat. Heb pas 2 wedstrijden met hem gespeeld waarin hij maar 1 keer scoorde... Toch is het een baas.
Anderhalve ton. Zijn SIF is veel goedkoperquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:56 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Peri¨ić heeft best wel goede stats eigenlijk. Die kerel zal wel een vermogen kosten inmiddels....
Gewoon SIF op 6 chem johquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:56 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Peri¨ić heeft best wel goede stats eigenlijk. Die kerel zal wel een vermogen kosten inmiddels....
Oh dan loop je 2 afleveringen achter.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:40 schreef AntiHero het volgende:
Laatste die ik heb gezien is dat ze gaan 'spijbelen' met het hele kantoor en een pakketje moeten afleveren
Ja die heb ik gisterenavond gezien.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die van gisteren wasvtof. Met Dolph Lundgren
Ah ik bedoelde zijn SIF, had zijn IF over het hoofd gezien. Groot, snel, redelijk sterk voor een winger... Heeft goede crossing en kan zelf ook nog lekker schieten...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Anderhalve ton. Zijn SIF is veel goedkoper
Heb met hem gespeeld en het is echt de ideale LFquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah ik bedoelde zijn SIF, had zijn IF over het hoofd gezien. Groot, snel, redelijk sterk voor een winger... Heeft goede crossing en kan zelf ook nog lekker schieten...
Misschien Bony en Mertens maar verkopen dan.
Ben benieuwd... Denk dat het wel gewoon 433(4) gaat worden. Aan de rechterkant iemand die ook lekker kan crossen, misschien wel IF Joaquin... Dan Dost ertussenin om alles af te maken. Leuke/gevaarlijke CAM om de de afvallende bal er in te volleren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb met hem gespeeld en het is echt de ideale LFweet niet hoe hij meer naar buiten is. Twee benig, veelzijdig, en maakte nog de meeste goals met de kop
had Lewa en Farfan er naast.
Deze lijkt me wel okquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
1e gaat deze worden, nu nog even een 2e bedenken. dan de club legen met overtallige zooi.
iemand nog een vet team liggen, iets met schweinie boateng gotze ofzo?
wanne poepquote:
Wat een ongelofelijk dik strontteam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
2e pareltje.
WTF wefut![]()
deze dus http://wefut.com/en/squad/434638
jawelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
nou nou zo kut is het ook weer nietstuk voor stuk baasjes
Nou wat is er zo kut aan dan ? he he he?quote:
Ozil is kut, Mustafi is mehh, Welbz is matig en je hebt geen skills voorin.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou wat is er zo kut aan dan ? he he he?
Ozil is gewoon goed als je maar aan zijn WF denkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ozil is kut, Mustafi is mehh, Welbz is matig en je hebt geen skills voorin.
zo kklekker.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Gotze opgepikt voor 1,25 miljoen
Lang leven de offline webapp
Beetje DS2 om kk te gebruiken hoorquote:
komkommerlekker? niks mis mee tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje DS2 om kk te gebruiken hoor
Ik heb je verkeerd begrepen het spijt me. Had kunnen bedenken dat jij geen coinbuyerachtige praktijken zou toepassenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]
komkommerlekker? niks mis mee toch
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb je verkeerd begrepen het spijt me. Had kunnen bedenken dat jij geen coinbuyerachtige praktijken zou toepassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet dat hij ook nog gesnitched heeft hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb je verkeerd begrepen het spijt me. Had kunnen bedenken dat jij geen coinbuyerachtige praktijken zou toepassen
Leuk man.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij ook nog gesnitched heeft he![]()
naar mannetje eigenlijk die DarkSonic.
Camleukmanquote:
Even de feiten op tafel, eigenlijk is daar niets leuks aan.quote:
Ja, ik weet nu wel dat ik een TR heb gemaakt maar daar hoef je niet elke keer weer over te beginnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Even de feiten op tafel, eigenlijk is daar niets leuks aan.
Maar ook niet leuke dingen moeten wel eens besproken worden.
Holleeder weet ook echt wel dat hij freddy heineken ontvoerd heeft, en toch herinneren mensen hem daar nog steeds aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu wel dat ik een TR heb gemaakt maar daar hoef je niet elke keer weer over te beginnen.
quote:Parma kan het seizoen 2014/15 toch gewoon afmaken in de Serie A. De overige negentien clubs in de Italiaanse competitie, verenigd in de Lega Serie A, hebben volgens diverse Italiaanse media besloten de club uit de kaasstad te hulp te schieten. Er wordt vijf miljoen euro op tafel gelegd om Parma voor nu te redden, waardoor iedereen bij de club de blik nu weer kan richten op het sportieve deel.
Tjah alles voor mijn eigen hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat dat het eerste is waar je aan denkt
Respect to the man in the icecreamvanquote:
ja leuk maar waar was je met clubsen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon Neymar op 7 chem met Zlatan in de spits.
Iedereen bipspakken, vraag maar aan Rijst
Wanneer? Sorry dat ik soms net doe of ik een sociaal leven hebquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]
ja leuk maar waar was je met clubsen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon Neymar op 7 chem met Zlatan in de spits.
Iedereen bipspakken, vraag maar aan Rijst
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Bohh, maakte net deze met Ribery in de halve finale. Krijgt deze finish de Lindgren. Seal of approval?![]()
Dat is al net zo geloofwaardig als een vriendin hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wanneer? Sorry dat ik soms net doe of ik een sociaal leven heb
Jij?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wanneer? Sorry dat ik soms net doe of ik een sociaal leven heb
Bekeken op de snelweg op m'n ubertrage 3g. Zag er goed uit, al kon ik niet goed zien welke pixel de bal wasquote:
Aldus de YMCA-bouwvakker met een master degreequote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is al net zo geloofwaardig als een vriendin hebben
Net doen alsof is toch niet zo bizar?quote:
Je kijkt naar Ruiten en Flikkers, een programma over Ramen en Jos Brinkquote:
Moet ik ook nog rekening gaan houden met coaches e.d.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:03 schreef renevandieren het volgende:
Reemi! Ik heb een idee voor wefut.
Een optie om een trainingskaartje op een speler te doen zodat ik de stats kan zien.![]()
O dat is waar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bekeken op de snelweg op m'n ubertrage 3g. Zag er goed uit, al kon ik niet goed zien welke pixel de bal was
[..]
Aldus de YMCA-bouwvakker met een master degree
[..]
Net doen alsof is toch niet zo bizar?
Gewoon 2 opties, geen of alle coaches.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet ik ook nog rekening gaan houden met coaches e.d.
Daarom weet ik ook dat het nutteloos is een sociaal leven te faken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bekeken op de snelweg op m'n ubertrage 3g. Zag er goed uit, al kon ik niet goed zien welke pixel de bal was
[..]
Aldus de YMCA-bouwvakker met een master degree
[..]
Net doen alsof is toch niet zo bizar?
Je mag gaan terugzoeken hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:32 schreef renevandieren het volgende:
[..]
O dat is waar.
Lekker chillen op je laptop en het forum scopen maar niet online komen.
Netwerkkabel uit je playstation trekken zodat je wel de offline potjes kan spelen.
Omdat je met je jongeheer in de suikerpot hangt, boefje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je mag gaan terugzoeken hoorop dagen dat ik niet kan clubsen zit ik rond dat tijdstip ook niet in dit topiek.
Dat bedoel ik.. Eerst afmelden en dan het topic scopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
Je mag gaan terugzoeken hoor op dagen dat ik niet kan clubsen zit ik rond dat tijdstip ook niet in dit topiek.
Lurkers staat dus gelijk aan mensen die een sociaal leven proberen te hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:34 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Eerst afmelden en dan het topic scopen.
Dat is wel goed voor je record!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:32 schreef renevandieren het volgende:
[..]
O dat is waar.
Lekker chillen op je laptop en het forum scopen maar niet online komen.
Netwerkkabel uit je playstation trekken zodat je wel de offline potjes kan spelen.
He scheer je weg kwajongen, het is nog geen 20:00quote:
Jij moet echt van die Jip en Janneke boeken gaan sgrijfen ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Omdat je met je jongeheer in de suikerpot hangt, boefje.
ik ga jullie weer verlatenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He scheer je weg kwajongen, het is nog geen 20:00
Ik zou beginnen met het bouwbesluit herschrijven, wat een ellende is dat zeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij moet echt van die Jip en Janneke boeken gaan sgrijfen ofzo.
Ja echt huilen met de pet op als je dagelijks dat traject moet gaan. Man man man wat een troosteloos leventje heb je danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat dat het eerste is waar je aan denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja echt huilen met de pet op als je dagelijks dat traject moet gaan. Man man man wat een troosteloos leventje heb je danGelukkig ga ik maar 1 of 2 x per week dan hou ik wat van mijn leven overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Widm spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Widm spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit nummer dus. Zingt rijstbaI met clubs.quote:
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Het experimenteren met Dost was geen succes, gelijk gedegradeerd naar div 2...
Misschien toch maar een teampje met Doumbia, Gervinho en Biabiany maken...
Bij voldoende inschrijvingen wil ik het ook op skype wel eens zingenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit nummer dus. Zingt rijstbaI met clubs.
Is ie zo kut? Wilde net team maken met hemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Het experimenteren met Dost was geen succes, gelijk gedegradeerd naar div 2...
Misschien toch maar een teampje met Doumbia, Gervinho en Biabiany maken...
Matig. Dan kan je beter Wir brauchen Bas gaan zingen. De nieuwe Duitse megahit.quote:
Heb op zich wel teams die lekker spelen, maar het zou wel leuk zijn als een langzame spits ook een beetje mee kon voetballen. Deze fifa zijn crosses ook wel erg zwak...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste
Waarom niet voor een Lukaku/Benteke/Choupo/Morata ofzo gaan die lang zijn, redelijk snel en nog kunnen voetballen.
Als hij eenmaal in positie staat dan is hij echt goed. Echter is hij zo traag dat hij bijna nooit in positie komt. Als het dan bijna zo ver is dan duikt mijn CAM vaak in het gat en blijft Dost alsnog op randje 16 staan... Heb echt heel veel moeite om hem te bereiken in de 16.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is ie zo kut? Wilde net team maken met hem
Ja, kopballen blijven voor mij echt inefficiënt. Ik scoor alleen uit drilled crosses eigenlijk..die normale gaan zo traag en dan verneuk ik het timen vaak. Als verdediger kan je gewoon button bashen als een gek, als aanvaller moet je exact goed timen..beetje kut geregeld. Al was het vorig jaar wel heel simpel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb op zich wel teams die lekker spelen, maar het zou wel leuk zijn als een langzame spits ook een beetje mee kon voetballen. Deze fifa zijn crosses ook wel erg zwak...
Normaal gesproken gaan nieuwe teams de eerste paar wedstrijden altijd heel goed en zwakt het daarna af... Nu gaat het vanaf het begin kut![]()
Choupo moet ik nog steeds een keer uitproberen. Of gewoon lekker wat met Depay bouwen...
Dat is precies wat ik had toen ik met Wolfsburg speelde tegen een vriend van mij jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Als hij eenmaal in positie staat dan is hij echt goed. Echter is hij zo traag dat hij bijna nooit in positie komt. Als het dan bijna zo ver is dan duikt mijn CAM vaak in het gat en blijft Dost alsnog op randje 16 staan... Heb echt heel veel moeite om hem te bereiken in de 16.
Echt frustrerend.... Ik houd dan in met Perisic of Mirallas (die allebei prima kunnen crossen) maar dan gaat het zo fucking traag. Bij FUT gaat het spel gewoon te snel om een beetje uit de voeten te kunnen met een trage aanvaller.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik had toen ik met Wolfsburg speelde tegen een vriend van mij ja
Als je Dost eens vrij voor de keeper zet dan lopen ze hem er ook zo weer uit met al die Onohua's enzo waar je continu tegen speelt. Die gasten zijn zoveel sneller..zeker als jij de bal ook nog hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Echt frustrerend.... Ik houd dan in met Perisic of Mirallas (die allebei prima kunnen crossen) maar dan gaat het zo fucking traag. Bij FUT gaat het spel gewoon te snel om een beetje uit de voeten te kunnen met een trage aanvaller.
Geef me wat tijd om de tekst te leren kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matig. Dan kan je beter Wir brauchen Bas gaan zingen. De nieuwe Duitse megahit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:51 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Geef me wat tijd om de tekst te leren kennen
Choupoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste
Waarom niet voor een Lukaku/Benteke/Choupo/Morata ofzo gaan die lang zijn, redelijk snel en nog kunnen voetballen.
Afgezet want R Kelly en Geza.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die Dwdd kijkt in dit uitgestorven topic?
Geza
Waar speelt hij nu dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef Zhano het volgende:
Ik kijk live op TV een wedstrijd van Gordon Bunoza ds2, wil je me nu aanraken?
R. Kelly promoten en dan met Ignition en Trapped in the closet komenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die Dwdd kijkt in dit uitgestorven topic?
Geza
Cool verhaal man, vertel meer!!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk die MLS cup, moest net tegen Oduro en Martins ST, Hurtado CAM en Cato/Castillo RM/LM. Maar 3-0 na 13 minuten en een ragequit
[..]
Waar speelt hij nu dan?
Wat is dat voor middenveld joh, en dan Ziyech op RWquote:
Geragequit?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een kut tegenstanders in die MLS cup.. ik stond 2-1 voor, toen kreeg de tegenstander een penalty voor niks en toen ging hij me sshh'en.. fucking kut vent. Ik ging meteen een statement maken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een kut tegenstanders in die MLS cup.. ik stond 2-1 voor, toen kreeg de tegenstander een penalty voor niks en toen ging hij me sshh'en.. fucking kut vent. Ik ging meteen een statement maken.
Ja, deze tegenstander verdiende het met zijn gedrag. Die 2-2 werd gemaakt in de 80e minuut, dus ik ging meteen naar het dashboard.quote:
Nou daar gaat je recordquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, deze tegenstander verdiende het met zijn gedrag. Die 2-2 werd gemaakt in de 80e minuut, dus ik ging meteen naar het dashboard.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, deze tegenstander verdiende het met zijn gedrag. Die 2-2 werd gemaakt in de 80e minuut, dus ik ging meteen naar het dashboard.
Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had ik ook een keer gedaan hoor. Ging iemand over de voice in de rust Kankerlijer, kanker Toefjes enzo zeggen (gek, Toefjes post al een tijdje niet meer), terwijl het een normale eerste helft was. Kreeg hij een pingel een minuut voor tijd op 0-0. Snel op close application gedrukt. Sommige mensen verdienen het wel een klein beetje.quote:
dus nu speel je niet meer tegen revo?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Had ik ook een keer gedaan hoor. Ging iemand over de voice in de rust Kankerlijer, kanker Toefjes enzo zeggen (gek, Toefjes post al een tijdje niet meer), terwijl het een normale eerste helft was. Kreeg hij een pingel een minuut voor tijd op 0-0. Snel op close application gedrukt. Sommige mensen verdienen het wel een klein beetje.
quote:
Nou, ik ben niet racistisch hoor, maar het was wel een allochtoon die dat deed. Zul je altijd zien hequote:
getverdemmequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet racistisch hoor, maar het was wel een allochtoon die dat deed. Zul je altijd zien he
quote:
Bohh Rik gaat voor een nieuwe carrieretwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 21:12:32Hakim Ziyech staat op tijdens enorme crisis bij FC Twente. Zegt wel iets over mentale weerbaarheid van dit talent. #bordopschootscouting reageer retweet
team?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Uiteindelijk besloten om Messi te halen gisteren. Vooralsnog geen spijt van..wat een baasje zeg. Die balans van hem is zo ziek..valt gewoon bijna niet om ondanks al het gebeuk van gasten die 2x zo breed en lang zijn
Gijp over Toinequote:
Ja, hij kan het niet alleen hè.quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij kan het niet alleen hè.
[ afbeelding ]
Heb dit team al heel lang, alleen nu TOTY Iniesta eruit en Messi erbij. En meteen ook eens Casillas erin ipv Ter Stegen. Die Duitser deed het altijd degelijk, maar de laatste tijd ineens blunder na blunder. Casillas tot nu toe wel prima. En Messi 7 goals in 5 wedstrijden (+3 assists). Niet dat ik dat gemiddelde vol ga houden
Thanksquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
Tof team wel, ik vond Casillas ook een prima keepert
Jawel joh, die gaat wel naar de 5/5,5quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks
Nu hopelijk nog een vrije val van IF Ribery zodat ik hem kan betalen voor mijn andere team. Maar dan moet er nog 1.5 miljoen vanaf, dus dat zal niet lukken lijkt me. Boeit ook niet heel veel
Zou mooi zijn. Heb nu 3.3 op de bank en nog genoeg op de TP om naar 5/5.5 te gaan als het even meezit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel joh, die gaat wel naar de 5/5,5
En dan nog 7 ton voor Riberyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Heb nu 3.3 op de bank en nog genoeg op de TP om naar 5/5.5 te gaan als het even meezit.
Die had ik al wel begrootquote:
Volgens mij zijn dit soort gasten altijd een jaar of 30. Heb al een paar keer dit soort tegenstanders gehad met bv. 1983 in hun naam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:41 schreef Tim86 het volgende:
En verloren. Bij 2-1 bracht hij Wynne er nog bij voor een aanvaller om vervolgens 5atb te gaan spelen. En laatste half uur achterin rondtikken. Wat. Een. Kanker. Kind.
Met alle respect.
Mwah, dit was zo'n treurig pubertje met Baines on Toast als teamnaam..dan weet je het welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:50 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit soort gasten altijd een jaar of 30. Heb al een paar keer dit soort tegenstanders gehad met bv. 1983 in hun naam.
Hoorde laatst zelfs wat ventjes in de trein over fut praten. Ze hadden het erover dat je alle herhalingen moet kijken en moet sshh-en zodat de tegenstander quitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, dit was zo'n treurig pubertje met Baines on Toast als teamnaam..dan weet je het wel
Als je als kerel van 30 dit soort dingen flikt is het nog wel wat triester ja.
Ik zit nu divisie 3. Het enige wat ik tegenkom is teams met ibarbo, cuadrado en gervinho. Vervolgens allemaal sshh-end over het veld. Prachtigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:07 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Hoorde laatst zelfs wat ventjes in de trein over fut praten. Ze hadden het erover dat je alle herhalingen moet kijken en moet sshh-en zodat de tegenstander quit
In al die wedstrijden seasons (ik zit nu in div 2) heeft nog niemand me sshhhht, wel veel mensen die bijna alles sweaten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:09 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik zit nu divisie 3. Het enige wat ik tegenkom is teams met ibarbo, cuadrado en gervinho. Vervolgens allemaal sshh-end over het veld. Prachtig
Ik ook 3 vd 4 potjes tegen Martins + Giovinco..iedereen speelde exact hetzelfde. Kwam ik dan met mijn voorhoede van gemiddeld 73 pace ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die MLS cup is echt een kut cup, elke wedstrijd tegen Martins.. ik speel nog liever seasons.
Het vervelende met tegen die sweatteams spelen is dat je weet wat ze gaan doen maar tis bijna niet te stoppenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In al die wedstrijden seasons (ik zit nu in div 2) heeft nog niemand me sshhhht, wel veel mensen die bijna alles sweaten.
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van kantoor?![]()
Uit de hand gelopen borrel?
Damn, hele weekend naar de klotequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:08 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Janee bezig met een migratie maar dat liep niet helemaal goed..
morgen en overmorgen dus ook op kantoor.. nice.
Gebruik je deze fifa al de sprintknop? En geef je LB+Y ballen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In al die wedstrijden seasons (ik zit nu in div 2) heeft nog niemand me sshhhht, wel veel mensen die bijna alles sweaten.
Return of the legendquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:20 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Jawel neem een buitenlandse collega mee.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:13 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Gebruik je deze fifa al de sprintknop? En geef je LB+Y ballen?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:24 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Heb je al een passende chant gemaakt, capo?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:32 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Gi-hill Swerts
The only ginger with a soul
He has the power to know
He's indistructableeee
Always believin'
Waarom speel je nu pas voor het eerst de gold cup dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerste keer dat ik de gold cup speel.. de 1e 2 ronden waren lastig en de halve finale 7-1 en nu in de finale 3-0 voor bij rust
Ik heb nu voor het eerst een team met golds. Met silvers spelen is wel leuker maar te moeilijk om een tegenstander te vinden. Maar ik verwerk nog wel gewoon silvers in mijn teams.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom speel je nu pas voor het eerst de gold cup dan?
Oh giltje swertsquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Oh giltje swerts
you're the love of my life
oh giltje swerts
i let you shag my wife
oh giltje swerts
i want ginger hair toooooooo
Mooi koolquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Jezus wat is Messi goed zeg. Dribbels, passes, schoten..alles. Deze longshot slaat ook echt weer nergens op. Bijna compleet uit stand..sloeg eigenlijk ook nergens op dat ik het probeerde, maar met hem kan het
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Oh giltje swerts
oh giltje swerts
i let you shag my wife
oh giltje swerts
Die zongen ze bij Everton altijd over Fellainiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Oh giltje swerts
oh giltje swerts
i let you shag my wife
oh giltje swerts
slaap jij nog wel !?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, ik had net een silver pack zonder shiny. EA
quote:
Bende nou nog niet geëmigreerd?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:53 schreef renevandieren het volgende:
Boh het hele kantoor meurt nog naar de knoflook van de kapsalons van gisterenavond.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:55 schreef poker4lifee het volgende:
kan hier in de buurt wel wat migreer tips vragen voor je rene, genoeg die er verstand van hebben hier
Nice. please.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:55 schreef poker4lifee het volgende:
kan hier in de buurt wel wat migreer tips vragen voor je rene, genoeg die er verstand van hebben hier
Ik gebruik hem als cam, echt koning daar. Scoort veel en onderschept veel uittrappen door zijn lengte.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:31 schreef Alovenac het volgende:
SIF Muller is echt klote in 433(4) met zijn workrates.
Edit; Heb nu dit, misschien linkerkant maar vervangen voor BBVA ofzo.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |