Zelf gedaan of?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Woei, mijn voorschotbedrag van gas/electra een stuk lager gezet
quote:
Dan zeker niet doen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik krijg al zoveel klachten van D. dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon, ik vrees dat een nieuwe app dat er niet beter op gaat maken.
Fijn! Wij hebben hem iets hoger staan zodat we wat terug kunnen krijgen. Soort spaarpotje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Geef regelmatig m'n tussenstand door en begon in dec op 136 euro, toen naar 120.. en nu 50 euro voor gas + elec
Ik zit wel altijd ruim genoeg, maar spaarpotidee snap ik wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Fijn! Wij hebben hem iets hoger staan zodat we wat terug kunnen krijgen. Soort spaarpotje.![]()
Had er zowaar aan gedacht om de termostaat laag te zetten toen ik wegging bij je afgelopen week.
50? Ik betaal verdorie meer dan het dubbele en hou er niks aan overquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Geef regelmatig m'n tussenstand door en begon in dec op 136 euro, toen naar 120.. en nu 50 euro voor gas + elec
Nee, dat klinkt niet als iets waar ik aan moet beginnen dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zeker niet doen!
Ik heb hem sinds gisteravond en ik blijf maar spelen. Ik heb mijn mobieltje al een keer op moeten laden alleen omdat ik continu speelde
En ik speelde door tijdens het opladen
Complimentje van Cue_quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:46 schreef DrMarten het volgende:
50? Ik betaal verdorie meer dan het dubbele en hou er niks aan over
Erg hoge plafonds, veel glas en slechte kozijnen, garantie voor hoge stookkosten.quote:
Meer dekens en truien dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:51 schreef DrMarten het volgende:
Erg hoge plafonds, veel glas en slechte kozijnen, garantie voor hoge stookkosten.
Verhuizenquote:
Tja, het is stadje bouwen maar dan wat complexer dan the simpsons. Water en electra leveren, fabrieken bouwen voor materialen, belasting innen, infrastructuur aanleggen, etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet als iets waar ik aan moet beginnen dan.Al klinkt het verdomd aantrekkelijk.
[..]
Complimentje van Cue_
Je gaat weg net als je huis opgeknapt wordt?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verhuizen
En er wordt gerenoveerd. Beginnen deze maand ergens. Al hoop ik dat ik weg ben tegen de tijd dat mijn huis aan de beurt is...
Sims vind ik in de meeste versies wel erg leuk en verslavend. Sim hospital.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, het is stadje bouwen maar dan wat complexer dan the simpsons. Water en electra leveren, fabrieken bouwen voor materialen, belasting innen, infrastructuur aanleggen, etc.
Crap, ik moet weer even naar mijn fabrieken kijken, er zijn weer wat materialen klaar
Ik wil hier eigenlijk al heel lang weg, alleen een ander huurhuis vinden is hier redelijk onmogelijk als je een beetje kritisch bent (plus dat ik goedkoop huur nu) en kopen was nog geen optie ivm vast contract. Vast contract is er als alles goed gaat per 1 augustus, dus dan kijken naar koophuisjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je gaat weg net als je huis opgeknapt wordt?
Oh en ik heb ook nog een verslavende uitgespeeld, Plague. inc.quote:
Iets met een balkon of een tuintje in een redelijke buurt voor niet teveel geld. En dan kwam altijd het fijne lotingsysteem om de hoek waardoor er 300 mensen meeloten op zo'n huisje.... Kansloos dus. Aantal keer geprobeerd maar nooit succes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Wat zoek je qua huurhuis dan? je eisen dan?
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh en ik heb ook nog een verslavende uitgespeeld, Plague. inc.
https://play.google.com/s(...)clip.plagueinc&hl=en
Die doe ik ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal er hierna mee stoppen maar je zal simcity buildit geweldig vinden!
Dan kom je al snel in de vrije sector, maar begrijp dat dat dan weer te prijzig wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met een balkon of een tuintje in een redelijke buurt voor niet teveel geld. En dan kwam altijd het fijne lotingsysteem om de hoek waardoor er 300 mensen meeloten op zo'n huisje.... Kansloos dus. Aantal keer geprobeerd maar nooit succes.
Nu dus gewoon rustig kijken naar een leuk koophuisje.
Hoe lang ben je er al mee bezig? Ik ben net begonnenquote:
Vind ik ookquote:
Wowquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ja, uitgespeeld maar was niet makkelijk kan ik je vertellen. Was een soort wedstrijdje tussen D. en ik (hij won). Maar daar hebben heel wat loze uurtjes in gezeten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Heb je die uitgespeeld?Ik vind hem redelijk lastig
Ik zal er hierna mee stoppen maar je zal simcity buildit geweldig vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |