Zo heb ik uit de nalatenschap van mijn oma een eettafel en een mooie grote houten kistquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef MissMSX het volgende:
En ik zulk soort bijzettafeltjes. Zelfde model, ander mozaiekje. Van m'n opa en oma geweest.
[ afbeelding ]
Ik had nog meer mooie spullen, maar toen kwam Air in m'n leven...
Ik geloof helemaal dat ze heerlijk zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]Schilderen kan altijd nog als je een keer zin hebt
Wacht maar tot je er in hebt gezeten
Ieder z'n ding heMaar het is wel retro
Heb je toevallig nog een mooi antiek tv-meubelquote:
Welke?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo heb ik uit de nalatenschap van mijn oma een eettafel en een mooie grote houten kist![]()
Heb ook nog twee Artifort banken in de woonkamer staan waarvan een bij de kringloop vandaan komt en de ander ongeveer 40 jaar geleden door mijn ouders is gekocht, maar daar wil ik vanaf. DIe moeten nog een keer op Marktplaats.
Dit valt inderdaad niet echt in die categoriequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal dat ze heerlijk zitten. En retro vind ik leuk, maar mijn smaak is meer landelijk vintage
.
[..]
Heb je toevallig nog een mooi antiek tv-meubel?
Daaromquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit valt inderdaad niet echt in die categorie
Ja, duh, die heb ik alquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
http://www.studio19honder(...)683_Kho_Liang_Le.jpg
In 2 en 3 zits
Het opnieuw laten bekleden van die bank vindt onze portemonnee ook niet leuk. Voorlopig maar ff een doekie eroverheenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom.
Chesterfield banken vind ik ook prachtig. Alleen vindt mijn portemonnee dat niet.
Artifortbingoquote:
Ik denk dat ik met mijn zus nog stevig moet onderhandelen als de erfenis verdeeld moet worden over dat soort familiestukken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo heb ik uit de nalatenschap van mijn oma een eettafel en een mooie grote houten kist![]()
Een set erbij kan toch geen kwaad?quote:
Echt geen plek hierquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een set erbij kan toch geen kwaad?
De kleine heeft m'n ma een keer voor 20 Euro bij de Het Goed vandaan gehaald. Die lui hadden geen idee wat ze hadden staan
Oh jee, familieruzie in the makingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met mijn zus nog stevig moet onderhandelen als de erfenis verdeeld moet worden over dat soort familiestukken.![]()
Fantastische houten eettafel van een jaar of 80-90 oud met bijbehorende stoelen. Paar jaar geleden volledig gerestaureerd, wat ik enigszins zonde vond omdat nu de brandplekken van de ingekwartierde Duitsers uit WOII er niet meer in zitten
Mijn moeder en tantes hadden alles al verdeeld wat zij wilden hebben en dat was niet veel. De rest was kwestie van wie het eerst komt... Ik heb dus direct aangegeven dat ik de kist wilde hebben en niemand anders wilde de eettafel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met mijn zus nog stevig moet onderhandelen als de erfenis verdeeld moet worden over dat soort familiestukken.![]()
Jij hebt een Chesterfieldquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het opnieuw laten bekleden van die bank vindt onze portemonnee ook niet leuk. Voorlopig maar ff een doekie eroverheen
Die eettafel kan alleen maar beeldschoon zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fantastische houten eettafel van een jaar of 80-90 oud met bijbehorende stoelen. Paar jaar geleden volledig gerestaureerd, wat ik enigszins zonde vond omdat nu de brandplekken van de ingekwartierde Duitsers uit WOII er niet meer in zitten
Oh ja, kapstok. Nog meer retro hier in huisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn moeder en tantes hadden alles al verdeeld wat zij wilden hebben en dat was niet veel. De rest was kwestie van wie het eerst komt... Ik heb dus direct aangegeven dat ik de kist wilde hebben en niemand anders wilde de eettafel.
Ook de door mijn overgrootvader gemaakte kapstok achterover gedrukt voor ooit in een nieuw huis
We komen er wel uit hoor en ik hoop dat het nog heel lang duurtquote:
Neequote:
Mwoh, beeldschoon vind ik 'm niet, maar hij heeft ontzettend veel karakter en er zitten goede verhalen aan vastquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eettafel kan alleen maar beeldschoon zijn.
Begin het nu vast te regelen. Scheelt gedoe laterquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We komen er wel uit hoor en ik hoop dat het nog heel lang duurt![]()
Maar als ik iets wil hebben is het wel die tafel. Ben benieuwd of zij de antieke piano wil, ik niet iig.
Verwekt op opa's keukentafel...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, beeldschoon vind ik 'm niet, maar hij heeft ontzettend veel karakter en er zitten goede verhalen aan vast
Oh ja, bekleden kost echt idioot veelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
NeeMaar geld voor mijn droombank (in goede staat) heb ik ook niet
(Die kuipstoel bekleden kostte al ruim 700 pietermannen. Ik wil de prijs van de bank niet weten)
Beeldschoon dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, beeldschoon vind ik 'm niet, maar hij heeft ontzettend veel karakter en er zitten goede verhalen aan vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |