Mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik jen de oude grenen servieskast van m'n ouders, stond tot een jaar of zes geleden in de woonkamer. M'n zus wilde hem eigenlijk ook hebben maar ik ging eerder het huis uit. En haar huis is zo groot, daar was ie gewoon in verdwenen.
Zelfs de bon lag nog in de kasten nog heel fout bruin kastpapier dat half loslaat en een kanten randje dat met punaises is vastgezet
en ik heb nog een oude tijdschriftenbak bij m'n ouders uit de garage gehaald. Het tv meubel heb ik van een vriendin overgekocht en m'n salontafel en bijzettafels komen van marktplaats.
M'n moeder heeft zoiets maar dan lelijk, heeft m'n opa ooit gemaakt van tegels die in hun oude huis lagen ofzo, mooi verhaal wel, maar man wat is dat ding lelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef MissMSX het volgende:
En ik zulk soort bijzettafeltjes. Zelfde model, ander mozaiekje. Van m'n opa en oma geweest.
[ afbeelding ]
Ik had nog meer mooie spullen, maar toen kwam Air in m'n leven...
Raak je daar niet snel op uitgekeken?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)b_product_b021385425
Deze. Oh, fijne url.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef MissMSX het volgende:
En ik zulk soort bijzettafeltjes. Zelfde model, ander mozaiekje. Van m'n opa en oma geweest.
[ afbeelding ]
Ik had nog meer mooie spullen, maar toen kwam Air in m'n leven...
Ik vind het juist zo zonde als mooie oude meubels geverfd wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb drie ronde tafeltjes in verschillende groottes die samen de salontafel vormen
.
Ik wil ook kijken naar een meer antiek tv meubel. Lukt vast wel. Tegenwoordig heb je van die mooie verfspulletjes om alles zo mooi weer op te knappen. Krijtverf en zo.
Ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Raak je daar niet snel op uitgekeken?
Ja, geen plek in huis helaas. Ik heb echt veeeeeeeeeeel mooie spullen weg moeten doenquote:
Dan moet dat nog wel kunnen... De antieke kast die ik heb voor in mijn woonkamer is al eens geverfd en de kans is vrij klein dat ik die weer mooi kaal krijgquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het juist zo zonde als mooie oude meubels geverfd wordenbeetje schuren en opnieuw in de olie en klaar.
Ik had eerst ook drie vierkante tafeltjes als salontafel, maar vond dat in de praktijk toch behoorlijk onpraktisch.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder heeft zoiets maar dan lelijk, heeft m'n opa ooit gemaakt van tegels die in hun oude huis lagen ofzo, mooi verhaal wel, maar man wat is dat ding lelijk.
Het tafeltje of Air?quote:
Ja, dat is wel een goede omschrijvingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil graag een aanwezig, maar toch rustig behang. En volgens mij voldoet deze er wel aardig aan. Al staan er nog een paar op de shortlist.
Daarnaast komt dat behang op de korte muur richting de keuken. Aan die muur komen drie grote portretten te hangen.
Het tafeltje natuurlijk.quote:
De zon staat ook 60% van de tijd op die muur, dus ik denk dat het een mooi effect gaat gevenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede omschrijving
Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden
Als je de oude maar wegmiktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een verschrikkelijk wijf met inrichten, ik ben echt voortdurend op zoek naar nieuwe troepjes.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:51 schreef MissMSX het volgende:
Oh ja, deze hebben we in de keuken. Ook van mijn opa en oma geweest
[ afbeelding ]
OKquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het tafeltje natuurlijk.
[..]
De zon staat ook 60% van de tijd op die muur, dus ik denk dat het een mooi effect gaat geven.
De portretten worden op hout gedrukt, dus dat is ook gaaf (denk ik).
Ja, ga ik zelf maken. Als in, zelf op het hout drukken. Ik ga niet drie portretten schilderen, geen zin inquote:
Dat bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ga ik zelf maken. Als in, zelf op het hout drukken. Ik ga niet drie portretten schilderen, geen zin in.
quote:
Totaal niet mijn smaakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
Nog eentje dan. Deze, maar dan in het zwart (niet handig met poezen, maar OK).
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik heb nog een supermooi portret van Marilyn Monroe, maar ik heb gewoon (nu) geen zin om nog twee portretten te moeten schilderen.
Dus ik ga lazy-ass drie foto's afdrukken en die op hout overzetten.
[..]
Totaal niet mijn smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |