Ik had al moeite met het eerste levelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, uitgespeeld maar was niet makkelijk kan ik je vertellen. Was een soort wedstrijdje tussen D. en ik (hij won). Maar daar hebben heel wat loze uurtjes in gezeten.
Behangen plankjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Beetje landelijk vintage gaat het worden
.
Ik denk dat ik het kastje wit maak en dan de plankjes erin van een behangetje voorzie.
Niet als in op bezuinigd hoor, meer dat ze veels te hoge voorschot rekenen die ik nu pas lager kon zettenquote:
Ja, dat is zo leukquote:
Nee oké, maar wat je lager kunt zetten is mooi meegenomen toch.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als in op bezuinigd hoor, meer dat ze veels te hoge voorschot rekenen die ik nu pas lager kon zetten
Hahaha, huismutsjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo leuk. En staat schattig.
Hoor mij nu.
[..]
Nee oké, maar wat je lager kunt zetten is mooi meegenomen toch.
Ik heb gewoon heel erg zin om alles in te richten en zoquote:
En terecht!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon heel erg zin om alles in te richten en zo.
Ik zag vandaag een Blond Amsterdam collectie te koop staan en moest aan jou denkenquote:
Jaquote:
Gaafquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een oude secretaire van m'n oudersjaren 60
Hij stond in de garage te verstoffen maar nu staat ie in de teak olie en hij is zo goed als nieuw.
Is eigenlijk veel leuker, als je het hebt gekregen. Ik wilde eerst alles nieuw en mooi maar nu wil ik juist meubels die we vroeger ook hadden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf.
Ik krijg van mijn moeder haar teakhouten butlertray. Ook zo awesome
.
Ik heb zelfs nog even te gaanquote:
Show mequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een Blond Amsterdam collectie te koop staan en moest aan jou denken.
[..]
Ja. Ik weet ook nog niet welk behang ik wil
. Denk toch die met zilver.
Ouwe meukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een oude secretaire van m'n oudersjaren 60
Hij stond in de garage te verstoffen maar nu staat ie in de teak olie en hij is zo goed als nieuw.
Ik ben juist dol op oudere spulletjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is eigenlijk veel leuker, als je het hebt gekregen. Ik wilde eerst alles nieuw en mooi maar nu wil ik juist meubels die we vroeger ook hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik jen de oude grenen servieskast van m'n ouders, stond tot een jaar of zes geleden in de woonkamer. M'n zus wilde hem eigenlijk ook hebben maar ik ging eerder het huis uit. En haar huis is zo groot, daar was ie gewoon in verdwenen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben juist dol op oudere spulletjes. Heb voor in mijn woonkamer een grote ronde (gebruikte) houten tafel (wel wit geschilderd), een antieke servieskast (moet ik nog opknappen) en dus die butlertray van m'n moeder. De rest is wel nieuw
.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben misschien binnenkort wel deze bank in de tv-kamer staan
[ afbeelding ]ZondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |