Op cricfree is altijd wel wat te vinden. Verder op Sporza-site een stream. Maar dan heb je wel hola nodig denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er wellicht nog een livestream?
dankquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op cricfree is altijd wel wat te vinden. Verder op Sporza-site een stream. Maar dan heb je wel hola nodig denk ik.
en met 47.62 nu derde qua tijdsnelste. Er zijn 6 plekken en nog vier heats te gaanquote:
Nog 3 heats te gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef Max23 het volgende:
Momenteel tijdsnelsten:
Dunn: 47,47
Hutsol: 47,55
Agard: 47,59
Bonevacia: 47,62
Toch die enkel hè bij het hoogspringen, precies zoals ze al vreesde.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef Max23 het volgende:
Broersen nu met haar laatste poging om in het toernooi te blijven
Ja, hier gaat ze veel punten inleveren. Gelukkig dat ze die 1m77 in ieder geval gehaald heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch die enkel hè bij het hoogspringen, precies zoals ze al vreesde.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, hier gaat ze veel punten inleveren. Gelukkig dat ze die 1m77 in ieder geval gehaald heeft.
Van de forecast:
"Broersen does not have extra space between her and the bar but most importantly clears the bar."
twitter:AtletiekLive twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 11:53:37Ze is eroverheen 1,77m maar loopt niet gemakkelijk weg van de hoogspringmat @NadineBroersen reageer retweet
twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 12:29:58Nadine Broersen stopt met de meerkamp op de EK indoor. Ze heeft te veel last van haar enkelblessure. reageer retweet
Jammer maar verwachtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:31 schreef borisz het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 12:29:58Nadine Broersen stopt met de meerkamp op de EK indoor. Ze heeft te veel last van haar enkelblessure. reageer retweet
Ik vind het met name irritant dat je er weer zo'n ongekend grote hype over krijgt net zoals met Ennis richting Londenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Britten.
Vetter gaat ook netjes met PR's.
quote:
Ja het is wat magertjes nu met de Nederlanders. Ghafoor dadelijk in de halve finales 400m, ze had de 2e tijd vanochtend van iedereen, maar heeft wel zwaar geloot. Sedoc lijkt me kansloos voor een finaleplaats, evenals Blauwhof op de 400m mannen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Helaas nog helemaal niks kunnen zien, hopelijk vanavond wat mooie finales.
4 uit 4quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
flink pr voor Vetter op het verspringen: 6.29
En op alle andere onderdelen tot nu toe ook PR's!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
flink pr voor Vetter op het verspringen: 6.29
Nou, dat waren ook niet echt medaillekandidaten ofzo.quote:
En dan die Belg die alles eruit perst om 3e te wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:28 schreef wimderon het volgende:
Kaya is ook niet het helderste licht.
Zo hard gaan in de series, terwijl je iedereen al achter hebt gelaten en sowieso al ruim veilig bent voor plaatsing
Belocian is sowieso een toptalentquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:59 schreef Max23 het volgende:
Die hordenfinale bij de mannen![]()
1-2-3 Frankrijk alledrie binnen 0,03 van elkaar
twitter:OlympicStatman twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 11:07:09#Prague2015 Poor guy from Gibraltar nearly got lapped in the 60m reageer retweet
Tja, je ziet de beelden op de BBC, been dik ingepakt en hij liep moeilijk en trekkebenend na de finishquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:15 schreef TheArt het volgende:
Over Sintnicolaas lees ik niets van een blessureachtig iets hoor.
Volgens de forecast zou hij met twee vingers in de neus Europees kampioen moeten wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Abele gaat weer door met de verrassing zijn hier?
Daar zullen vast veel van z'n outdoor PR's van afgelopen zomer bij staan? Hij verbeterde afgelopen seizoen echt bizar!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens de forecast zou hij met twee vingers in de neus Europees kampioen moeten worden
Ja, tijdens het verspringen liep die in ieder geval gewoon weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daar zullen vast veel van z'n outdoor PR's van afgelopen zomer bij staan? Hij verbeterde afgelopen seizoen echt bizar!
Sintnicolaas nog redelijk fit wel dus?
http://www.eurovisionsports.tv/ea/index.htmlquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:09 schreef heywoodu het volgende:
Is het eigenlijk ergens op tv op het moment? Eurosport 2 en de Belg volgens mij niet.
Nou ja, de eerste avond was nog op tvquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/ea/index.html
Vrees dat er niet veel belangstelling is voor dit evenement, dat het het waard is om uit te zenden op TV
Met een halve meter marge.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal polsstokhoogspringers blij dat ze over 5.75 gaan terwijl Lavillenie dat al haalde bij eerste poging
BBC 2 zend het uitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de eerste avond was nog op tv
Das mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze was toch behoorlijk blij, vreugdetranen
Die Wit-Russin haalt even 7 seconden van haar PR afquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:03 schreef DeeBee het volgende:
Achter een Russin en Wit-Russin, dan pak je over een paar maanden gewoon een Europese titel.
Logisch in een toernooifinale.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Wit-Russin haalt even 7 seconden van haar PR af
Vind je? Ook in vergelijking met de rest? En ze is nou ook niet echt een talent met haar 27 jaar.quote:
Durf je het d-woord nog niet in mond te nemen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vind je? Ook in vergelijking met de rest? En ze is nou ook niet echt een talent met haar 27 jaar.
Daverende verrassing bedoel je?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Durf je het d-woord nog niet in mond te nemen?
Ik was aan het trollen, tuurlijk is dat niet logisch. Ja, voor gedopeerde Wit-Russinen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vind je? Ook in vergelijking met de rest? En ze is nou ook niet echt een talent met haar 27 jaar.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik was aan het trollen, tuurlijk is dat niet logisch. Ja, voor gedopeerde Wit-Russinen.
20.99 over de eerste 200 meter, gekkenwerk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jemig die Tsjech, totale rampage.. Nieuwe CR
Tactisch zo'n domme atleet, maar vanavond kwam hij er mee weg.quote:
http://nos.nl/artikel/202(...)eel-erg-aan-toe.htmlquote:Kijken wie er overblijft
Koster rukte - net als tijdens de series - na 1.800 meter op naar de kop van het veld om vervolgens een gaatje te slaan. "Ik dacht gewoon: dit is de manier om Laura Muir er af te lopen. Zij is heel snel op de laatste 400 meter. Ik wilde het risico niet nemen dat zij me er in de sprint uit zou rennen. Ik moest gaan en kijken wie er overbleef."
Kosters plan werkte. Ze had op het eind genoeg over om Muir van het brons te houden. De Russin Jelena Korobkina en de Wit-Russische Svjatlana Koedzelitsj denderden wel over haar heen, op weg naar goud en zilver.
"Toen die twee meiden over me heen kwamen, dacht ik echt: die derde medaille is voor mij. Die laat ik me niet afnemen", aldus Koster. "Ik zag op het scherm dat er een gaatje kwam en op de laatste 400 meter heb ik echt alles gegeven. Ik ben helemaal kapot gegaan. Maar ik ben zo blij dat alles goed uitpakte."
Die vent ging in Moskou in 2013 over 5.40m.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:44 schreef Max23 het volgende:
Forecast met nog twee onderdelen te gaan (waar nu dus een schatting in staat). Hierbij moet aangetekend worden dat die Rus makkelijk 5m20 kan springen.
[ afbeelding ]
Dat kan ik me nog herinneren ja, en elke keer hoopte ik dat die faalde, maar kwam hij er toch steeds overheenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die vent ging in Moskou in 2013 over 5.40m.Terwijl hij bij elke sprong vanaf 4.60 eruit zag alsof hij het niet meer ging halen, wat een rammelende techniek.
Maar meer dan 5 meter zal hij wel springen denk ik ja. Verder lijkt Abele ook onstopbaar, dus brons is denk het maximum voor Eelco ja.
Wel mooi juist. Nu kan het, hij heeft deze titel al een keer gewonnen, dan vandaag gewoon maar voor 5.40(+) gaan!quote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat vind ik behoorlijk risicovol, aangezien hij dit jaar tot 5m30 kwam
Daar doen we niet aan op indoortoernooienquote:Op zondag 8 maart 2015 14:37 schreef Pedroso het volgende:
Wat loopt Schippers nog meer dit EK ? 100 mtr, 200 mtr en estafette ?
Kijk eens in de OPquote:Op zondag 8 maart 2015 14:37 schreef Pedroso het volgende:
Wat loopt Schippers nog meer dit EK ? 100 mtr, 200 mtr en estafette ?
Dat was het ook. Komen nog 2 medailles bij (Hassan en Schippers)quote:Op zondag 8 maart 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
Hoeveel medailles hebben we nu? Ik heb 3 x brons gezien...
Hassan levert je 1.03 keer de inzet op bij de bookmakers voor goudquote:Op zondag 8 maart 2015 15:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was het ook. Komen nog 2 medailles bij (Hassan en Schippers)
Dat vind ik nog aan de hoge kantquote:Op zondag 8 maart 2015 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hassan levert je 1.03 keer de inzet op bij de bookmakers voor goud
Schippers komt ook niet over de 1.1 trouwens, maar op zo'n korte afstand is dat altijd riskant natuurlijkquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef Max23 het volgende:
Dit hadden ze natuurlijk gewoon schriftelijk af moeten doen. Had ze de 3000m ook kunnen doen.
Normaal doet ze rustig aan en blijft ze acherinquote:
Ja precies, ik heb echt nog nooit gezien dat ze voor de helft van een wedstrijd al ergens voorin zatquote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Normaal doet ze rustig aan en blijft ze acherin
Ben je gek.quote:
Daarom de vraag ook, ik snapte het niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Normaal doet ze rustig aan en blijft ze acherin
en zeer efficientquote:
16:55quote:Op zondag 8 maart 2015 16:37 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat moet begint de 60m finale met Schippers??
1655 uurquote:Op zondag 8 maart 2015 16:37 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat moet begint de 60m finale met Schippers??
Die korte beentjes deden het hemquote:Op zondag 8 maart 2015 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu dat palmares van Cooman pas
6 keer Europees kampioene en 2 keer wereldkampioene, allemaal op de 60m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:56 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vast een stagiair van de NOSquote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Man man man, Schippers verwarren met Samuel
Theo Reitsmiaans.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Man man man, Schippers verwarren met Samuel
ze is dan ook beter op de 200mquote:Op zondag 8 maart 2015 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een matige start, had anders wel onder 7.00 gekund
ik voelde het gelijk trillen in mijn broekjequote:Op zondag 8 maart 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die al klaar gezet.
Nee... Maakt toch totaal geen kans tegen Renaud Lavilleniequote:Op zondag 8 maart 2015 17:02 schreef Evertjan het volgende:
doet Rens Blom nog mee aan het polsstokhoogspringen?
Ik niet, want ik had geen broekje aan.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik voelde het gelijk trillen in mijn broekje
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet, want ik had geen broekje aan.
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zat je met je leuter in je hand te kijken naar Schippers?
Inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2015 17:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alleen maar records zo ongeveer in deze race, hoog niveau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |