abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2015 @ 14:06:06 #276
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150661421
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:33 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Toch godver wel lang genoeg om bij elkaar te slapen. :')
Jij gaat enkel uit van de relatie. Vanuit die optiek zou het onggetwijfeld kunnen. Maar het gaat om het huis, om het gezin, om de leefomgeving van die ouders. Dat die relatie genoeg gegroeid is voor seks en dus samen slapen: prima. Maar dat betekent niet dat de gezinssituatie toe is aan een soort van structurele logee, of quasi nieuw gezinslid. Zeker als er nog maar drie maanden sprake is van een relatie. Voor't zelfde geldt is het over 3 maanden over. Die kans is heel reëel. Dat je als ouder geen zin hebt in zo'n inbreuk van je persoonlijke levenssfeer is je goed recht. Het is jouw huis.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150661466
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:31 schreef JanJaapvanderwal het volgende:

[..]

Ja? wat zeg ik verkeerd?
Nou, het komt wat raar over dat jij ervan uit gaat dat ze het niet goed vinden als ze seks hebben, puur omdat ze dat blijven slapen niet zo zien zitten. Ik heb meer seks buiten mn bed dan erin.

Ik ga er vanuit dat die ouders prima weten wat er gebeurt als ze samen 'film gaan kijken op haar kamer' en dat prima vinden.
compact en kleverig.
pi_150661504
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nou, het komt wat raar over dat jij ervan uit gaat dat ze het niet goed vinden als ze seks hebben, puur omdat ze dat blijven slapen niet zo zien zitten. Ik heb meer seks buiten mn bed dan erin.

Ik ga er vanuit dat die ouders prima weten wat er gebeurt als ze samen 'film gaan kijken op haar kamer' en dat prima vinden.
De ouders vinden het goed als het op de keukentafel zou gebeuren, maar bij elkaar slapen (waar seks bij kan komen) is not done?

Die gedachtegang vind jij echt rationeel en niet dubbel, vreemd (hoe je het ook wil noemen) ???
pi_150661586
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:09 schreef JanJaapvanderwal het volgende:

[..]

De ouders vinden het goed als het op de keukentafel zou gebeuren, maar bij elkaar slapen (waar seks bij kan komen) is not done?

Die gedachtegang vind jij echt rationeel en niet dubbel, vreemd (hoe je het ook wil noemen) ???
Nee, echt niet.
Het gaat niet om seks, het gaat om het slapen, wakker worden en dat er dan een relatief vreemde (voor die ouders iig) in je huis is, die mee ontbijt enzo.
Lees ff wat Aglarr zegt hierboven.
compact en kleverig.
pi_150661647
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, echt niet.
Het gaat niet om seks, het gaat om het slapen, wakker worden en dat er dan een relatief vreemde (voor die ouders iig) in je huis is, die mee ontbijt enzo.
Lees ff wat Aglarr zegt hierboven.
Als je dochter een relatie heeft met een jonge, dan is het toch evident dat die jonge ook kennis moet maken met zijn schoonouders?

Ik bedoel: men doet hier alsof 3 maanden kort zijn, ik vind dat nogal meevallen. Wanneer zijn haar ouders er wel klaar voor? na een jaar?
pi_150661662
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb het over slapen, na 3 mnd verkering.
Je mag t nog es proberen ^O^
Dus niet slapen wel neuken? Alsjeblieft zeg. :')
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom zou hij een ruzie met ze riskeren? Zou leuk zijn voor zijn vriendin!
Omdat je niet overal in mee hoeft te gaan.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:06 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Jij gaat enkel uit van de relatie. Vanuit die optiek zou het onggetwijfeld kunnen. Maar het gaat om het huis, om het gezin, om de leefomgeving van die ouders. Dat die relatie genoeg gegroeid is voor seks en dus samen slapen: prima. Maar dat betekent niet dat de gezinssituatie toe is aan een soort van structurele logee, of quasi nieuw gezinslid. Zeker als er nog maar drie maanden sprake is van een relatie. Voor't zelfde geldt is het over 3 maanden over. Die kans is heel reëel. Dat je als ouder geen zin hebt in zo'n inbreuk van je persoonlijke levenssfeer is je goed recht. Het is jouw huis.
Volgens mij gaat het hier om incidenteel logeren.
pi_150661664
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:14 schreef JanJaapvanderwal het volgende:

[..]

Als je dochter een relatie heeft met een jonge, dan is het toch evident dat die jonge ook kennis moet maken met zijn schoonouders?

Ik bedoel: men doet hier alsof 3 maanden kort zijn, ik vind dat nogal meevallen. Wanneer zijn haar ouders er wel klaar voor? na een jaar?
Als ze er klaar voor zijn.
En kennis maken met iemand of hem kennen, vind ik nogal een verschil.
compact en kleverig.
pi_150661709
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:15 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Dus niet slapen wel neuken? Alsjeblieft zeg. :')

[..]

Omdat je niet overal in mee hoeft te gaan.

[..]

Kennelijk ja, niet slapen wel neuken, snappen geloof ik een hoop pubers hier niet.

En nee, je hoeft niet overal in mee te gaan, maar wat wil je doen? Stiekem blijven slapen? Als je van plan bent samen te blijven, is dat niet erg handig, gezien vriendin nog vrij jong is en ws nog jaren bij haar ouders zal wonen. Dan is het gewoon niet handig om ruzie te gaan lopen maken.
compact en kleverig.
pi_150661711
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als ze er klaar voor zijn.
En kennis maken met iemand of hem kennen, vind ik nogal een verschil.
Nogal egoïstisch hé? haar ouders kunnen natuurlijk ook gewoon in gaan zien dat ze een mens op de wereld hebben gezet, geen apathisch wezen.

Ts en zijn vriendin willen bij elkaar zijn, en daar horen dus ook zaken als : bij elkaar slapen bij.
pi_150661764
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:17 schreef JanJaapvanderwal het volgende:

[..]

Nogal egoïstisch hé? haar ouders kunnen natuurlijk ook gewoon in gaan zien dat ze een mens op de wereld hebben gezet, geen apathisch wezen.

Ts en zijn vriendin willen bij elkaar zijn, en daar horen dus ook zaken als : bij elkaar slapen bij.
Nee, dat is neit egoïstisch, het is juist goed om dat niet-apatische wezen dat ze op de wereld hebben gezet te laten zien dat je dingen moet doen op het oment dat je er zelf klaar voor bent en niet op het moment dat iemand anders dat wil.

Blijven slapen is echt geen verplichting hoor :') Jullie doen net of het het einde van de wereld is als dat niet kan :')
compact en kleverig.
pi_150661773
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Kennelijk ja, niet slapen wel neuken, snappen geloof ik een hoop pubers hier niet.

En nee, je hoeft niet overal in mee te gaan, maar wat wil je doen? Stiekem blijven slapen? Als je van plan bent samen te blijven, is dat niet erg handig, gezien vriendin nog vrij jong is en ws nog jaren bij haar ouders zal wonen. Dan is het gewoon niet handig om ruzie te gaan lopen maken.
Die ouders die willen ook niet dat ze bij TS blijft slapen, dus het gaat helemaal niet om die persoonlijke ruimte zooi. Het zijn gewoon walgelijke hypocrieten en ik zou die chick dumpen omdat ze uit een tokkiemilieu komt.
pi_150661777
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, dat is neit egoïstisch, het is juist goed om dat niet-apatische wezen dat ze op de wereld hebben gezet te laten zien dat je dingen moet doen op het oment dat je er zelf klaar voor bent en niet op het moment dat iemand anders dat wil.

Blijven slapen is echt geen verplichting hoor :') Jullie doen net of het het einde van de wereld is als dat niet kan :')
Ze wil het toch zelf doen? :')
pi_150661815
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:20 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Die ouders die willen ook niet dat ze bij TS blijft slapen, dus het gaat helemaal niet om die persoonlijke ruimte zooi. Het zijn gewoon walgelijke hypocrieten en ik zou die chick dumpen omdat ze uit een tokkiemilieu komt.
:')
compact en kleverig.
pi_150661818
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat zijn vriendin het niet wil?
pi_150661844
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:20 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Ze wil het toch zelf doen? :')
Zij, maar haar ouders dus niet.

Waarom wil je die mensen verplichten iets te doen wat zij nog niet willen.
Zo te lezen staan ze er echt wel voor open, maar nu gewoon nog niet. En dat mag, daar is niets mis mee.
compact en kleverig.
pi_150661858
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:21 schreef JanJaapvanderwal het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat zijn vriendin het niet wil?
Ik heb het dus over dr ouders, die willen niet.
compact en kleverig.
pi_150661866
'Al drie maanden', hardop gelachen.
pi_150661872
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb het dus over dr ouders, die willen niet.
Egoïstisch dus.
pi_150661909
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:24 schreef JanJaapvanderwal het volgende:

[..]

Egoïstisch dus.
Jij bent niet ouder dan 18 vermoed ik.
pi_150661913
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:24 schreef JanJaapvanderwal het volgende:

[..]

Egoïstisch dus.
Dan zijn TS en vriendin ook egoïstisch dat ze t wel willen terwijl schoonouders er nog niet aan toe zijn. 8)7
compact en kleverig.
pi_150665831
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:14 schreef JanJaapvanderwal het volgende:

[..]

3 maanden op die leeftijd... :') _O-
  zondag 15 maart 2015 @ 17:32:47 #297
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150669088
quote:

Ja, nou en? Als die ouders daar nou geen zin in hebben? Een andere reden is echt niet nodig hoor.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150670955
quote:

Volgens mij gaat het over semi-samenwonen want al 3 maanden en oh zo volwassen
pi_150675889
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef hmmmz het volgende:
Voor wat achtergrond informatie, hier het begin van deze romance.
R&P / Durf niet te zoenen

Je doet alsof je alles heel goed weet, maar je gedraagt je als een puber. Zoals iedereen hier al vertelt moet je luisteren naar haar ouders. Op die manier bouw je vertrouwen op en na een tijdje mogen jullie heus wel samen slapen. Door nu over dit soort dingen ingewikkeld te gaan doen gooi je je eigen ruiten in. Überhaupt denken dat je hierover in discussie kan gaan of dat haar ouders je een uitgebreide uitleg en reden verschuldigd zijn :')
Oh, die heb ik toen gevolgd. Maanden vliegen voorbij zeg :D
pi_150679947
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:25 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het over semi-samenwonen want al 3 maanden en oh zo volwassen
Wat. :') Waar heb ik dat gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')