Na drie maanden vinden veel mensen het dus nog geen relatie.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:35 schreef ScheurGleuf het volgende:
Wat een bizarre reacties hier zeg. Ik vind het zeer raar dat die schoonouders zo doen, maar misschien ligt het aan het milieu waar ze vandaan komen. Als je een relatie hebt, dan is het toch logisch om bij elkaar te slapen? Wat voor een rare ouder ben je dan, als je dat gaat verbieden?Ervan uitgaande dat TS niet een debiel is.
Zolang TS niets verkeerds doet tegen zijn vriendin hebben die ouders er toch helemaal niets mee te maken?quote:Op zondag 15 maart 2015 01:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, dit vinden de schoonouders van TS:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Na drie maanden vinden veel mensen het dus nog geen relatie.
Incl TS' schoonouders.
het is hun huis, uiteraard hebben ze mee te maken wie daar verblijft.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:16 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Zolang TS niets verkeerds doet tegen zijn vriendin hebben die ouders er toch helemaal niets mee te maken?
wut?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:16 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Zolang TS niets verkeerds doet tegen zijn vriendin hebben die ouders er toch helemaal niets mee te maken?
Van wie is het huis?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:16 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
het is hun huis, uiteraard hebben ze mee te maken wie daar verblijft.
quote:
Zo bedoelde ik het niet helemaal. We leven op dit moment 2015, 16 jaar is echt niet te jong voor een relatie of seks. Als je al seks hebt gehad met elkaar, dan maakt dat samen slapen toch helemaal niets uit? Ze hebben al drie maanden een relatie, heel wat anders dan vijf dagen samen zijn. Dan moet je als ouders toch maar gaan loslaten, als TS een normale jongen is? Of mogen vriendinnen van dat meisje ook niet blijven slapen?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:34 schreef agter het volgende:
[..]
Van wie is het huis?
En doet TS ook de was van de vieze lakens?
Ik denk het laatste.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:22 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo bedoelde ik het niet helemaal. We leven op dit moment 2015, 16 jaar is echt niet te jong voor een relatie of seks. Als je al seks hebt gehad met elkaar, dan maakt dat samen slapen toch helemaal niets uit? Ze hebben al drie maanden een relatie, heel wat anders dan vijf dagen samen zijn. Dan moet je als ouders toch maar gaan loslaten, als TS een normale jongen is? Of mogen vriendinnen van dat meisje ook niet blijven slapen?Ik vind jullie maar krampachtig, of mijn hele omgeving is er gewoon makkelijk in.
Maar wel al hoog tijd om de ouders met elkaar kennis te laten maken natuurlijk!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
En drie maanden is echt niet 'al', dat is gewoon niet lang. Op je 16 lijkt dat misschien lang, maar het is net niks.
Het punt is: het gaat er niet om wat jij vindt of wat ik vind. Het gaat erom wat de ouders van zijn vriendin vinden en hoe TS daar het beste mee om kan gaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:22 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo bedoelde ik het niet helemaal. We leven op dit moment 2015, 16 jaar is echt niet te jong voor een relatie of seks. Als je al seks hebt gehad met elkaar, dan maakt dat samen slapen toch helemaal niets uit? Ze hebben al drie maanden een relatie, heel wat anders dan vijf dagen samen zijn. Dan moet je als ouders toch maar gaan loslaten, als TS een normale jongen is? Of mogen vriendinnen van dat meisje ook niet blijven slapen?Ik vind jullie maar krampachtig, of mijn hele omgeving is er gewoon makkelijk in.
Toch godver wel lang genoeg om bij elkaar te slapen.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
En drie maanden is echt niet 'al', dat is gewoon niet lang. Op je 16 lijkt dat misschien lang, maar het is net niks.
Waarom zou TS die krampachtige schoonouders moeten gaan pleasen?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het punt is: het gaat er niet om wat jij vindt of wat ik vind. Het gaat erom wat de ouders van zijn vriendin vinden en hoe TS daar het beste mee om kan gaan.
wT die ouders betreft dus niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:33 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Toch godver wel lang genoeg om bij elkaar te slapen.
Je kunt je afvragen of dit goed is. Als pubers echt Hoteldebotel van elkaar zijn, dan doe je er denk ik niet goed aan om ze niet samen te laten zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wT die ouders betreft dus niet.
En wmb ook niet, voor n 16-jarige dochter.
ze laten ze toch samen zijn?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:49 schreef JanJaapvanderwal het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of dit goed is. Als pubers echt Hoteldebotel van elkaar zijn, dan doe je er denk ik niet goed aan om ze niet samen te laten zijn.
Dan gaan ze alleen maar meer stiekem doen.
Ja, want seks is irrelevant als je gek op elkaar bent...quote:Op zondag 15 maart 2015 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze laten ze toch samen zijn?
Alleen niet samen slapen. Nou, dat valt wel mee lijkt me.
ze mogen ook seks hebben en hebben dat gewoon. Ze mogen alleen niet samen slapen.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:51 schreef JanJaapvanderwal het volgende:
[..]
Ja, want seks is irrelevant als je gek op elkaar bent...
Kom op he.
Ze mogen dus geen seks hebben. Der ouders zijn alleen niet achterlijk en weten dat ze het wel hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze mogen ook seks hebben en hebben dat gewoon. Ze mogen alleen niet samen slapen.
Dus jij was te lelijk om op je 16e te neuken?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wT die ouders betreft dus niet.
En wmb ook niet, voor n 16-jarige dochter.
ben je serieus?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:54 schreef JanJaapvanderwal het volgende:
[..]
Ze mogen dus geen seks hebben. Der ouders zijn alleen niet achterlijk en weten dat ze het wel hebben.
Dat is alleen niet hetzelfde als het echt mogen.
ik heb het over slapen, na 3 mnd verkering.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:01 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Dus jij was te lelijk om op je 16e te neuken?
Waarom zou hij een ruzie met ze riskeren? Zou leuk zijn voor zijn vriendin!quote:Op zondag 15 maart 2015 12:34 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Waarom zou TS die krampachtige schoonouders moeten gaan pleasen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |