Een kilootje meer of minder vind ik niet zo boeiend, maar als je drie keer zwaarder bent dan gezond..quote:
Kan ook aan je stofwisseling liggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Een kilootje meer of minder vind ik niet zo boeiend, maar als je drie keer zwaarder bent dan gezond..
Zal mij een zorg zijn, blijft vies.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ook aan je stofwisseling liggen.
Dat je allerlei lagen stof over elkaar aandoet ipv dat je je kleren wisselt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ook aan je stofwisseling liggen.
En anders omdat ze een bril heeft, of omdat ze een achterlijk kapsel heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:01 schreef Latert het volgende:
Of omdat ze dik is, en anders omdat ze zwart is.
Mwa, die stekkerdoos-act had op zich nog wel wat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
Iemand van GroenLinks neem ik niet meer serieus sinds Halsema vertrok
ondanks dat ik een PvdA/D66-jongen ben, ben ik het daar volstrekt mee eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Alle politiek correcten zijn op hun pik getrapt
Dood aan jihadisten
Driekwart van Nederland is het met je eensquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ondanks dat ik een PvdA/D66-jongen ben, ben ik het daar volstrekt mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |