PVV is een prima partijquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen normale mensen niet natuurlijk..
Zijn klapjosti's joh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PVV is een prima partij![]()
Zeker om in de eerste kamer te hebben
Nou dan mag jij iemand noemen die ik wel serieus mag nemen bij de PVV.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel klapjosti's die overal dubbel vraagtekens bij zetten
Tja wrs wel, ze solliciteerden iig naar je stem als je tegen dit kabinet bent, vertrouw ze sws niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Als je intentie is het het huidige kabinet zo moeilijk mogelijk te maken door de huidige coalitie de meerderheid te ontnemen in de 1e kamer dan zou ik niet strategisch stemmen op het CDA.
Sowieso stemt het CDA voor 70% met de huidige coalitie en "constructieve oppositie" mee, en op de andere standpunten haalt het CDA de huidige coalitie rechts in.
Als je dwars wilt stemmen kun je dat wellicht beter doen op Partij voor de Dieren, PVV of SP.
Misschien zijn GroenLinks en 50 Plus in dat geval ook nog opties.
Ja, Rutte begrijpt deze move ook wel, en weet dat-ie maar even een kleine aanpassing hoeft te doen bij bepaalde dossiers om toch weer CDA binnen te halen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Het geflirt van de huidige coalitie met het CDA spreekt wat dat betreft overigens ook al boekdelen.
Het CDA flirt ook al veel langer met de huidige coalitie om steun te verlenen aan bepaalde voorstellen om aan de andere kant wellicht draagvlak te creeëren voor enkele van hun eigen voorstellen.
GW, Fleur, Graus, Bosmaquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dan mag jij iemand noemen die ik wel serieus mag nemen bij de PVV.
Het CDA is sowieso een opportuniteitssletquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Het geflirt van de huidige coalitie met het CDA spreekt wat dat betreft overigens ook al boekdelen.
Het CDA flirt ook al veel langer met de huidige coalitie om steun te verlenen aan bepaalde voorstellen om aan de andere kant wellicht draagvlak te creeëren voor enkele van hun eigen voorstellen.
Ik ben wel over de 50 ja, en schoppen, ik verwacht eerder van jongeren zoals jij dat ze overal tegenaan schoppen. Verder geloof ik weliswaar dat generaties iets met elkaar delen, maar dat dit terug vertaald kan worden in een pp als 50+, heb met die partij meer dit gevoel --->quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lekker overal tegenaan schoppen en je zit toch wel in die categorie toch onderhand?
Uiteenzetting gaarne? Dit is wel heel makkelijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
GW, Fleur, Graus, Bosma vallen af, nog meer?
Ja, logisch. Maar dat hou je me verschuldigd tot morgen, kom ik wel op terug.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteenzetting gaarne? Dit is wel heel makkelijk
Lijkt me ook daar nog wat Sp ers bij en wat 50+ en dan kan het voor mij de rest opgevuld worden met wat anders!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PVV is een prima partij![]()
Zeker om in de eerste kamer te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |