Dit was in de uitzending te zien:quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige die daar benieuwd naar is.
Ah, ja. Die was als enige nog erger dan dezequote:
IJsland is een fantastisch WIDM-land qua sfeer en setting, maar die groep was nog meer bezig met Mollen dan de Mol zelfquote:
IJsland heeft te weinig te bieden juist. Geen enkele grote stad, dus het was echt van vlakte naar gletsjer naar waterpartij. Wat me op een gegeven moment tegen ging staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
IJsland is een fantastisch WIDM-land qua sfeer en setting, maar die groep was nog meer bezig met Mollen dan de Mol zelf
Martine en Chris zaten ook op Margrietquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef byah het volgende:
Wat ik al dacht, Rik en Marlijn hebben zich volledig opengegooid naad elkaar en dus al tijden samen op Margriet gezeten
Mad?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef blup het volgende:
Hoe vaak zal Marlijn van Rik z'n lul gesmuld hebben?
Die blik van haar naar hem iedere keer.
Ik hoop wel dat de regie minder jokers, vrijstellingen en trucs uit de kast haalt, en de deelnemers die niet de Mol zijn ook wat meer intstrueert dat het doel vooral is om geld te verdienen en niet teveel de nepmol uit te hangenquote:
Dat is wel jammer. Eigenlijk moeten kandidaten niet samen spelen want dat verpest het programma, maar dat kan je niet verbieden. Of iedereen moet alleen op een kamer slapenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef byah het volgende:
Wat ik al dacht, Rik en Marlijn hebben zich volledig opengegooid naad elkaar en dus al tijden samen op Margriet gezeten
Niet geweldig nee, wel beter dan 2012, 2015 en 1999quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef DKUp het volgende:
Vorig seizoen met Susan en die winnares vond ik ook niet zo best
Ja daarom precies.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef blup het volgende:
[..]
Beetje wel, heb liever dat ze aan die van mij zit.
Dennis was voor mij de beste van de BN'ersquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Het seizoen met Kees Tol was voor mij nog het beste, qua BN-er serie
Hier deden ze zo panisch over dat trein fragment. Kees met het een of andere touwtrek opdracht deed pas 'gevaarlijke' dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dennis was voor mij de beste van de BN'ers
Dennis en Kees waren erg goed ja. Dennis is ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |