Aangepast.quote:
quote:
Is ie zo waardeloos?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]daar heb ik het komende jaar minimaal voor nodig hoor
Dat weet ik in 4 dagen nog nietquote:
Aha, wel lang om in te werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik in 4 dagen nog niet![]()
Maar die inwerktijd is standaard. Ik weet ook nog niet alles en werk er al uhm 1060 dagen
Klopt, maar is niet anders. Er zijn zoveel systemen en op de achterkant hangt van alles aan elkaar. Voordat je dat overzicht hebt ben je zo een jaar verder.quote:
Terecht, het is dan ook een mannenkroegentocht.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:19 schreef Cue_ het volgende:
Leuke avond, al mocht ik niet mee op de mannenkroegentocht
Ik ben een halve manquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht, het is dan ook een mannenkroegentocht.
Ouder als in 30 of 50?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:04 schreef Cue_ het volgende:
Whhaaha een broekje van 24 aan de bar die op oudere vrouwen valt...
is dat zo erg?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:04 schreef Cue_ het volgende:
Niks mis mee joh, ik heb als 27-jarige een vrouw van 42 gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:04 schreef Cue_ het volgende:
Is ook niets mis mee johquote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis mee joh, ik heb als 27-jarige een vrouw van 42 gedaan
Oké dat is idd lachenquote:
Valt niks te halen tussen die preutse vrouwen dus.quote:
Natuurlijk niet, anders waren ze niet preuts he ..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Valt niks te halen tussen die preutse vrouwen dus.
sloapertquote:
donders. Hej niks beters te doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt wel tegen, ben alweer @ werk
Genoeg, maar de baas kan niet zonder mequote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders. Hej niks beters te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |