Aangepast.quote:
quote:
Is ie zo waardeloos?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]daar heb ik het komende jaar minimaal voor nodig hoor
Dat weet ik in 4 dagen nog nietquote:
Aha, wel lang om in te werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik in 4 dagen nog niet![]()
Maar die inwerktijd is standaard. Ik weet ook nog niet alles en werk er al uhm 1060 dagen
Klopt, maar is niet anders. Er zijn zoveel systemen en op de achterkant hangt van alles aan elkaar. Voordat je dat overzicht hebt ben je zo een jaar verder.quote:
Terecht, het is dan ook een mannenkroegentocht.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:19 schreef Cue_ het volgende:
Leuke avond, al mocht ik niet mee op de mannenkroegentocht
Ik ben een halve manquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht, het is dan ook een mannenkroegentocht.
Ouder als in 30 of 50?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:04 schreef Cue_ het volgende:
Whhaaha een broekje van 24 aan de bar die op oudere vrouwen valt...
is dat zo erg?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:04 schreef Cue_ het volgende:
Niks mis mee joh, ik heb als 27-jarige een vrouw van 42 gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:04 schreef Cue_ het volgende:
Is ook niets mis mee johquote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis mee joh, ik heb als 27-jarige een vrouw van 42 gedaan
Oké dat is idd lachenquote:
Valt niks te halen tussen die preutse vrouwen dus.quote:
Natuurlijk niet, anders waren ze niet preuts he ..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Valt niks te halen tussen die preutse vrouwen dus.
sloapertquote:
donders. Hej niks beters te doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt wel tegen, ben alweer @ werk
Genoeg, maar de baas kan niet zonder mequote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders. Hej niks beters te doen?
Heb tot 5 gewerkt jaquote:
Geen idee. Wel een goede vraag, want ik zit met hetzelfde.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:01 schreef ShevaJB het volgende:
Jongs, kennen jullie een goeie autogarage in Enschede? M'n auto is toe aan een onderhoudsbeurt.
Ik kan wel zeggen dat ik een erg slechte ervaring heb met Kroonband. Verder ben ik ook nog wel op zoek naar een goede betrouwbare garage.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:01 schreef ShevaJB het volgende:
Jongs, kennen jullie een goeie autogarage in Enschede? M'n auto is toe aan een onderhoudsbeurt.
Een collega raadde vandaag de garage Willemsen en zn aan. Ik denk dat ik 'm daar binnenkort heenbreng.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik een erg slechte ervaring heb met Kroonband. Verder ben ik ook nog wel op zoek naar een goede betrouwbare garage.
check, geen probleem! opname staat in Audacity en export naar MP3 wil ookquote:Op maandag 9 maart 2015 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
nu maar eens kijken of ik een USB-platenspeler aan de praat kan krijgen, zodat m'n pa wat platen kan digitaliseren
Hij heeft echt zo'n zeurstemquote:Op maandag 9 maart 2015 23:45 schreef norich het volgende:
Naar een lezing van Maarten van Rossem geweest vanavond, was leuk
Ik ook en ik moet nog beginnenquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:03 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben d'r eigenlijk wel klaar mee vandaag
Dat wel. In eerste instantie alleen vannacht maar mocht het bevallen evt voor langere tijd.quote:
Je had toch een jaar contract bij eentje voor fulltime?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat wel. In eerste instantie alleen vannacht maar mocht het bevallen evt voor langere tijd.
Maar nu de twijfel, want met chauffeurswerk heb ik woensdag ook een gesprek voor 3dagen per week
start wou mij vastleggen tot eind dit jaar ja. Maar aangezien dat wel vrij lang duurt heb ik nu even alles aangepakt wat dus tot vannacht productie leidde.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je had toch een jaar contract bij eentje voor fulltime?
Je bedoelt voordat je voor Start mag beginnen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
start wou mij vastleggen tot eind dit jaar ja. Maar aangezien dat wel vrij lang duurt heb ik nu even alles aangepakt wat dus tot vannacht productie leidde.
Nu is het even afwachten of ze tevreden waren en ik evt terug mag komen.
Jupquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bedoelt voordat je voor Start mag beginnen?
Vrijdag, iedereen kijkt uit naar het weekenden dan heb jij dat alquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Zit te bedenken wat een leuke dag is om vrij te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |