Dreigen was genoeg!quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:19 schreef Kursor het volgende:
Wat fijn Soesa! Dan kom ik ook gelijk even klagen. Hoop voor je dat je productie niet volledig ingestort is (reactie op een andere post van je).
Chanty, fijn dat de zere plek zo ineens weg is.
Tijdens een dienst lukt het meestal wel, maar tijdens het spreekuur kan dat gewoon niet, dat is volgeboekt. En dat kan ik wel anders inplannen, maar dat heeft ook weer implicaties voor de spreekuurondersteuning die dan bijvoorbeeld ook een kwartier langer moeten werken. Dat kan ik niet maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:19 schreef Kursor het volgende:
[..]
Dreigen was genoeg!en nu flink stuwing. Zelf natuurlijk wel wakker om 2.30 en 5.30uur. D'r drinktijd als mini en vlak voor m'n wekker. En dan bang zijn voor wat je in de wieg aantreft
...een heerlijk slapend meisje
Ik vind het in real life lastig om te praten over borstvoeding en/of slapen. Werkelijk iedereen ziet de bv als reden van het 'rare' slaappatroon van J. Ik weet niet wat ik met de reacties moet, dus zeg nauwelijks meer iets over m'n brakke nachten. Een kind van tien maanden moet tenslotte makkelijk zonder nachtvoedingen kunnen. Stop er 's avonds een papfles in en probleem opgelost (aldus een collega die met een kind van 18 maanden met zo'n papvoeding ook niet doorslaapt).
Wup, lukt het niet om tussendoor iets te kolven? Ik kolf nu in m'n lunchpauze, maar kan me indenken dat met jouw werk er bij drukte geen pauzes zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:48 schreef Chanty het volgende:
Ik heb net borstvoeding in bad gegevenMeneer begon ineens te huilen en rond te happen. Had blijkbaar toch niet genoeg gedronken voor we in bad gingen dus maar gewoon weer aangeplakt
Haha inderdaad :pquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef Kersjes het volgende:
Ja, zie je!
Mijn S. wil 's nachts maar 1 ding![]()
Slapen doen we wel als we pubers hebben
Lekker zoetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:24 schreef WupWup het volgende:
Zelfde als met koemelk. Ik doe meestal ongeveer 1:2 bloem:melk en dan nog 1 of 2 eieren erbij afhankelijk van de hoeveelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |