Mag ik toch hopen dat hij de 1.60 overstijgtquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:44 schreef Crumpette het volgende:
Misschien lijkt ie gewoon op jou Chanty? Heeft je moeder jouw groeiboekje nog? ik woog zelf met 6 maanden wat W met 8 weken woog, dus hij lijkt duidelijk niet op mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk later vandaag meer tijd voor een uitgebreide reactie![]()
Oh bahquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef kwakz0r het volgende:
Even niet bijgelezen. Na the workday from hell kwam ik op kdv bij een vrolijke maar stikbenauwde Melle... Ze hadden getwijfeld me te bellen maar het was al half vijf dus kon toch niet meer naar mijn eigen huisarts...
Dus hap gebeld, mochten meteen door, en huisarts daar heeft ons doorgestuurd naar t JKZ... Dus nu zitten we op de kinder SEHom longontsteking en RS uit te sluiten geloof ik... Meh. Mijn baby...
Oh ja! Ik bedoelde ook t alarm omdat ie m eraf traptequote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak wat een schrik!
Saturatiedingetje om voetje blijft vaak beter zitten met stokje om!
En als hij loszit of schopt meet ie vals en gaat ook onnodig alarm af.
Kijk naar M en niet naar de getallen op de monitor, die interpreteren de medici wel.
Succes
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte kwak!
als M morgen ziek/benauwd is zou ik lekker thuis blijven.
Mijn eitje is een beetje schor door het gillen...tuttebel!
http://www.famme.nl/deze-(...)der-geboortekaartje/quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:49 schreef Butterflower het volgende:
Ik vind M op papa lijken SQ! Vooral M rechtsboven en papa rechtsboven, zelfde blik!
En W![]()
Kliederende AMisschien ga ik morgen ook zoiets doen, oma is zaterdag jarig!
De mooie meisjes van Zoe![]()
![]()
F van Blue![]()
De broer/zus zus/zus verhalenIk zou ook wel weer willen
![]()
Dat filmpjequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
http://www.famme.nl/deze-(...)der-geboortekaartje/![]()
![]()
ik moest huilen
![]()
Oh kwak, wat een schrikik duim voor jullie, hopelijk snel duidelijkheid! Arme M
Ik weet nog niet of ik gaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
Goed teken in ieder geval dat hij weer naar huis mag. Wat kijkt ie sip op de fotoBeterschap en veel sterkte morgen op het werk
http://www.dokterdokter.nl/aandoening/rs-virus/quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Chanty het volgende:
Och zie m daar zielig liggen. Wens jullie een goede nacht toe. Domme vraag misschien maar waar staat RS voor?
Bf fijn om jouw ervaring te lezen. Ik hou me maar vast aan kindjes zoals die van jou.
Ik ook!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
http://www.famme.nl/deze-(...)der-geboortekaartje/![]()
![]()
ik moest huilen
![]()
Ohhhh ik ookquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe niet meer aan nachtvoeden, word ik te wakker van
Nee, ben vandaag alleen met de meisjes. Peuter werd ook 3x wakker van dromen en Suus was zo onrustig. Elke x wakker worden, draaien, huiltje, draaien, stil. 10 minuten later op repeat. Tot de frustratie won en ze echt wakker werd en moest huilen. Vannacht kwam ze alleen weer in slaap door te voeden dus ik heb een keer of 5 gevoed tussen 10 en 6 (toen was peuter wakker).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:32 schreef Skittles het volgende:
Soesa![]()
is er nog een mogelijkheid dat je vandaag overdag even kan slapen? Kwam ze zo vaak of kon Suusje de slaap niet vatten?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, ben vandaag alleen met de meisjes. Peuter werd ook 3x wakker van dromen en Suus was zo onrustig. Elke x wakker worden, draaien, huiltje, draaien, stil. 10 minuten later op repeat. Tot de frustratie won en ze echt wakker werd en moest huilen. Vannacht kwam ze alleen weer in slaap door te voeden dus ik heb een keer of 5 gevoed tussen 10 en 6 (toen was peuter wakker).
Het is een faaaaaaase...
+1!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:12 schreef JufMariska het volgende:
Boeh Soesa, dat klinkt erg ruk... Ha lijkt me een plan, voor je weet maar nooit..
Fijn dat het de goede kant op gaat Kwak!
Succes Sicilia!
En balen Zoë dat ze elkaar precies afwisselen 's nachts
Waar we vaak nog over te horen krijgenquote:
Thanks voor je verhaal, de herkenning is fijn. We gaan voor vannacht het logeerbed klaarzetten, dan doet mijn man alles vanaf 2 uur en ik tot 2 uur. Hopelijk rusten we dan een beetje uit, dan kan je het weer even wat beter handelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:02 schreef NotTheSame het volgende:
Skittles wat een dotje!
DaD fijn dat het zo goes is gegaan deze week!
Succes met de fysiotherapie Sicilia.
Tante_Soesa, ik denk niet dat dit het verhaal is wat je wil horen, maar met Draak heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt. Van doorslapen naar elk uur/elke 2 uur voeden/troosten. Wij hebben toen ook alles geprobeert. Even laten huilen, bij ons in bed slapen, kv, kamer warmer/kouder, we hebben haar ooit een paar dagen uit logeren gestuurd ,misschien dat iemand anders haar kon 'resetten', huisarts, osteopaat etc. Niks hielp. Uiteindelijk heeft het ruim een jaar geduurd voordat ze uit zichzelf weer langer ging slapen.
Ik begrijp dus volkomen jullie machteloosheid.
Kwakz0r wat een schrik zeg! Maar fijn dat de Ventolin werkt.
Hou er wel rekening mee dat je de Xylomethazoline niet langer als een week mag gebruiken, net als bij volwassenen. Heb je een controleafspraak voor de kinderarts meegekregen?
Ik denk dat Piranha jullie sleepydust heeft afgenomen. Om 22.00uur de laatste voeding en toen werd ik vanmorgen om 6.30uur wakker in een melkbed
.
Dat dus. Mijn man dacht ook dat het een grap was toen we vorige week op kraambezoek warenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:36 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn vriend dacht de eerste keer dat ik begon over de ooievaarsbeet dat ik een grapje maakte en hem in de zeik nam.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
ooievaarsbetenze gloeien zo mooi op als voldemort in de buurt is
nee, geen controleafspraak. als ze ouder van 2 maanden zijn controleren ze ook niet of t RS is. alleen de mededeling dat we terug moeten komen als t erger wordt. en idd xylo voor een week, en afbouwschema ventolin....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:02 schreef NotTheSame het volgende:
Kwakz0r wat een schrik zeg! Maar fijn dat de Ventolin werkt.
Hou er wel rekening mee dat je de Xylomethazoline niet langer als een week mag gebruiken, net als bij volwassenen. Heb je een controleafspraak voor de kinderarts meegekregen?
Vandaag DVD over shaken baby syndrome gekeken, zit standard in de kraamzorg voorlichting. Bah bah, tranen in de ogen. Ook heel normale moeders die gewoon echt niet meer om wisten te gaan met een huilbaby. 😞quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Ik dacht ik kijk dat filmpje over die zusjes wel 'even' met droge ogen.
Nou, niet dus.
Weichei present
Aww die eerste momentenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:59 schreef ingee het volgende:
[..]
Vandaag DVD over shaken baby syndrome gekeken, zit standard in de kraamzorg voorlichting. Bah bah, tranen in de ogen. Ook heel normale moeders die gewoon echt niet meer om wisten te gaan met een huilbaby. 😞
Verder voor het eerst R. zelf in bad gedaan, vond ze heerlijk. En het eerste rondje verschonen, voeden, toch weinig honger,poepluier, verschonen, toch wel weer honger, voeden, romper onder spugen, weer omkleden gehad
. Wel lief van haar dat ze dit de 1e meer netjes overdag doet. Dat er nog velen mogen volgen.
Nu ligt mevrouw in bed en begint weer te pruttelen.
nu ben ik wel nieuwsgierig, dit klinkt alsof je een kind al stuk kan maken door het ietwat onhandig op te pakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik was echt blij achteraf dat we die gekeken hadden, ik heb een paar momenten gehad, zelfs zonder huilbaby, dat ik hem echt even weg moest leggen en weglopen om te kalmeren. daar had ik anders misschien minder bij stilgestaan en hem dan toch net even te hard weggelegd bijvoorbeeld.
nee, ik bedoel in een paniek/frustratiebui je kind hard in zn bed smijten ofzo...ik heb ook weleens tegen hem geschreeuwd, had ik ook niet van mezelf verwacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu ben ik wel nieuwsgierig, dit klinkt alsof je een kind al stuk kan maken door het ietwat onhandig op te pakken
ja, dat weet ik uiteraard ook wel, het gaat mij er meer om dat je ziet dat het hele normale mensen kan overkomen, en door welke redenen. iedereen weet dat je een kind niet moet schudden, en toch gebeurt het nog bij 1 op de 10 kinderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben die heel niet gehad.. maar ik weet gelukkig zelf wel wat wel en niet oke is... en idd even veilig wegleggen en afstand nemen is de beste remedie.
het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:24 schreef Skittles het volgende:
In mijn onhandigheid bonkt Lou haar hoofd ook nog wel eens tegen de grondDan denk ik dat de vloer dichterbij is, maar dan moest ze nog een paar mm
ah okee, dan maak ik me geen zorgen dat ik M permanente schade heb toegebrachtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel in een paniek/frustratiebui je kind hard in zn bed smijten ofzo...ik heb ook weleens tegen hem geschreeuwd, had ik ook niet van mezelf verwacht.
ik heb een vrij aggressieve boosheid in me. kan ook goed smijten met pannen enzo... heb weleens een mooie waterkan aan J gegeven zodat ik daarna iets minder moois alsnog in woede opzij kon smijten
ik dacht aan zoiets: baby met permanent... maar t zijn pruikjes... voor als je kint te weinig haar heeft...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, dan maak ik me geen zorgen dat ik M permanente schade heb toegebracht
oh daar moest ik zo van huilen de eerste keer!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik gooi tenminste haar schip niet kapot![]()
die arme oude man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Fijn nu heb ik mijn scherm onder gesproeidquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik dacht aan zoiets: baby met permanent... maar t zijn pruikjes... voor als je kint te weinig haar heeft...
[ afbeelding ]
Ik ben ook goed in met deuren gooien etc. Rn nu is alles nog echt geweldig, maar vind het ook heel belangrijk dat dit geen taboe is, niemand doet dit een kind aan met opzet, maar ik denk dat een uitlaatklep (zoals hier) erg belangrijk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel in een paniek/frustratiebui je kind hard in zn bed smijten ofzo...ik heb ook weleens tegen hem geschreeuwd, had ik ook niet van mezelf verwacht.
ik heb een vrij aggressieve boosheid in me. kan ook goed smijten met pannen enzo... heb weleens een mooie waterkan aan J gegeven zodat ik daarna iets minder moois alsnog in woede opzij kon smijten
+1, heb ook geen agressieve neigingen gehad gelukkig. Lijkt me heel moeilijk als je dat wel hebt!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:37 schreef Skittles het volgende:
Nu ik er zo over nadenk heb ik Lou eigenlijk nooit weggelegd en ben ik weggelopen. Toen ze nog zoveel huilde van de krampjes liep ik gewoon de hele dag doelloos rondjes in de woonkamer met haar. Heerlijk te filosoferen over het leven ofzo
Ik heb bij I. precies gehad wat jij beschreef. Ik schrok er zelf enorm van inderdaad. Hoe kon ik nou zo boos zijn op een hulpeloos baby'tje???quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:48 schreef kwakz0r het volgende:
Noh Tap! wat een liefje!
en ResteCp voor Skittles en SQ, ik heb dat gewoon niet in me, rustig blijven. Op school kan ik vlgs mij makkelijker rustig blijven dan thuis
Oh geloof mij, dat kan en daarna voel je je de meest waardeloze moeder op aarde.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kan mij dus echt niet voorstellen dat je tegen een baby schreeuwt...![]()
Onmacht ja, maar schreeuwenen dat terwijl ik best een viswijf kan zijn.
dit is geen aanval oid hoor.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
ach ja, ik kan me niet voorstellen dat je een baby dr oren piercet
maar dit is geen aanval oid hoor
Zo is het niet bedoelt... niet naar jou en niet naar anderen, Ik besef mij terdege dat ik heel erg veel mazzel heb met Saar en haar altijd blije eiigheid... en als zij 16 uur per dag zou huilen zou ik ws ook heel anders reageren, Ik heb saar ook heus wel eens aan man gegeven omdat ik er ff klaar mee was.. dus vanuit MIJN referentiekader kan IK mij er niks bij voorstellen. Excuus als je je erdoor aangevallen voeltquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Nou ja GM, je kan er wel bijzetten dat het geen aanval is maar het is natuurlijk wel een waardeoordeel die je maakt. En dan is het logisch dat mensen zich voelen aangesproken. De opmerking van Kwak was ook niet nodig naar mijn idee.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef Skittles het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een goede comeback. Maar ik ben dan ook een relnicht.
[Kumbaya]
Nette reactie, dankjewelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoelt... niet naar jou en niet naar anderen, Ik besef mij terdege dat ik heel erg veel mazzel heb met Saar en haar altijd blije eiigheid... en als zij 16 uur per dag zou huilen zou ik ws ook heel anders reageren, Ik heb saar ook heus wel eens aan man gegeven omdat ik er ff klaar mee was.. dus vanuit MIJN referentiekader kan IK mij er niks bij voorstellen. Excuus als je je erdoor aangevallen voelt
Wat denk je KimP is weg met haar dreumes laat ik het stokje overnemen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:18 schreef Skittles het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een goede comeback. Maar ik ben dan ook een relnicht.
[Kumbaya]
Ik heb ook ooit hou je kop geroepen toen Sil een week of 3 was. Nee, dat gaat nergens over tegen een baby en nee dat zit normaal totaal niet in mijn karakter. Maar als je wekenlang uren en uren in het gehuil zit, je op sommige dagen elk uur weer mag aantreden om te voeden, je 24/7 stuwingspijn hebt vanwege overproductie en s nachts nauwelijks slaapt, dan ben je soms jezelf niet en kun je rare dingen doen. Dat heeft echt niks te maken met of je wel of niet een 'viswijf' van jezelf bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kan mij dus echt niet voorstellen dat je tegen een baby schreeuwt...![]()
Onmacht ja, maar schreeuwenen dat terwijl ik best een viswijf kan zijn.
dit is geen aanval oid hoor.
It's a dirty job but someone's gotta do itquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wat denk je KimP is weg met haar dreumes laat ik het stokje overnemen?
Liefquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:25 schreef BlueEyes het volgende:
Spark ik vind het juist waanzinnig goed van je dat je het onderkent en er over praat! Bewustwording is al heel wat.
En ja je voelt je rot erna, snap ik heel goed
Precies dit probeerde ik ook te zeggen! Maar ik denk oprecht dat GM het niet verkeerd bedoelde en dat het ook echt iets is wat je pas begrijpt als je het hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit hou je kop geroepen toen Sil een week of 3 was. Nee, dat gaat nergens over tegen een baby en nee dat zit normaal totaal niet in mijn karakter. Maar als je wekenlang uren en uren in het gehuil zit, je op sommige dagen elk uur weer mag aantreden om te voeden, je 24/7 stuwingspijn hebt vanwege overproductie en s nachts nauwelijks slaapt, dan ben je soms jezelf niet en kun je rare dingen doen. Dat heeft echt niks te maken met of je wel of niet een 'viswijf' van jezelf bent.
Heheh ik draag hem met liefde over, want veel te druk om te rellen (laat staan leuk te postenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wat denk je KimP is weg met haar dreumes laat ik het stokje overnemen?
+1. Ik heb nog nooit tegen m'n kinderen geschreeuwd maar ik kan het me echt wel voorstellen. En dat heeft echt niks met viswijf oid te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:29 schreef BlueEyes het volgende:
Ik denk ook dat dat de kern van het 'probleem' is.
Je kan je er geen voorstelling van maken als je er niet zelf in zit en je door hormonen/ slaapgebrek/ander leed wordt geleefd en het even op raakt.
ja weet je, ik moet t maar slikken als jij na weken en weken klagen in z & g over ALLE mogelijke kwaaltjes mij komt vertellen dat ik zo negatief ben en dat je mijn posts overslaatquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Droevig dit zeg... jammer dat jij je dan weer aangevallen voelt....
Ik vind jou ook een heel negatief persoon... en ja in mijn zwangerschap was ik heel negatief en had ik veel klaagposts waar ik door spees op gewezen werd en dat was een mooi inzicht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja weet je, ik moet t maar slikken als jij na weken en weken klagen in z & g over ALLE mogelijke kwaaltjes mij komt vertellen dat ik zo negatief ben en dat je mijn posts overslaat![]()
en in dit topic was er laatst ook zo'n geintje, moet jij toch wel weer even komen vertellen dat ik ... ach.. ik weet t niet eens meer, ik weet alleen dat ik dachtriiiiight
en nu dit weer met zo'n passive aggressive 'geen aanval hoor'
en dan denk ik, goh, right back at ya!
geen aanval hoor!
Dit. Been there, done that.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hij huilde pas twintig minuten overigens, ik had heul geen huilbaby. ik zat wél op t randje van een PND zo niet erover denk ik nu achteraf. en dan kan er zomaar vanalles met je gebeuren wat je nooit had verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da kan wel wezen, maar het is wel eerlijk waar de reden dat ik zo uit mn slof schiet. dingen tellen op.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jeetje, wat gaat het weer lekker leuk en lief tegen elkaar zeg, de reactie van GM verdiend misschien idd geen schoonheidsprijs, maar ik vind het ook niet zo fraai van jou Kwak, om dan oude koeien uit de sloot te halen betreffende haar zwangerschap. Schoenmaker blijf bij je leest oid..
Lucas heeft vandaag onze robot stofzuiger aangezetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:39 schreef BlueEyes het volgende:
Ik herken het niet van 'uitvallen' of zulke gevoelens.
Maar kan me wel indenken dat je kan worden overvallen van onmacht.
Heb er zelf alleen geen last van, ook niet in het 'gewone' leven.
Wat is ze een leukerd Tap!![]()
Ik geniet zo van m'n ventje en zijn geschuif door de kamer.
Dat je ineens een hoop geflots hoort en hem voor je neus recht op zijn doel af ziet gaan (luxaflex)
Of dat ik wat opruim in de hal en ineens een hoop gehijg hoor en hem half de hal in zie komen omdat ik de deur open laat staan.
Godfried Bomansquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Godfried bomans, ik ben ook ff een half uur offline hoor
Something offensivequote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
stoute juf
en eigenlijk vind ik dat mijn post precies laat zien wat er mis is met dat soort "geen aanval hoor" disclaimers. je kúnt niet iets lulligs zeggen en dan vervolgens melden dat mensen het zich niet aan mogen trekken want je bedoelt het niet lullig. echt, dan gaan al mijn allergieën tegelijk af. degene die iets zegt heeft géén eigenaarschap over hoe een ander de boodschap opvat. communicatie les 1. /stokpaardje
Kan ik me deels in vinden. Blijkbaar heb jij ook je frustraties. Ik ken GM wel wat langer als gister, ja ook privé. Ja, ze heeft wel eens haar buien, dan negeer ik haar maar eventjes. Misschien is het een idee om ook niét op haar te reageren, want dat hoeft ook niet of zoals je nu doet om op iedere slak zout te leggen, dat scheelt een hoop ergenis aan beide kanten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
da kan wel wezen, maar het is wel eerlijk waar de reden dat ik zo uit mn slof schiet. dingen tellen op.
blijkbaar zit er bij GM ook genoeg oud zeer want ik kan me ook niet voorstellen dat je gaat lopen roepen dat je weggaat uit een topic omdat 1 iemand lullig reageert. dat t een lullige post was van mij zal ik niet ontkennen.
quote:
face first in dr bordje puree?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:58 schreef Butterflower het volgende:
S is net in slaap gevallen tijdens het eten![]()
Kon haar zo uit de stoel tillen en in bed leggen.
Dat krijg je ervan als je 's middags niet wil slapen
Een heuse echte ouderwetse jaquote:
Hier staat de kinderwagenbak als tussenoplossing van wieg naar ledikant. Om dezelfde reden, te luiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:02 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
De wieg paste niet meer. En ik ben te lui om 3 keer per nacht heen en weer te lopen.
"Met alle respect, maar..."quote:
Zit je dan met een harde omdat coco post, Swaffelt ze alleen lafjesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"Met alle respect, maar..."
Dat vind ik er net zo eentje![]()
Verder ga ik er maar niet op in, want ik heb de hele discussie gemist
Kwak, wat fijn dat het weer een beetje beter gaat met Melle! Wat zullen jullie geschrokken zijn!
Ja hallo ouwe reldel dit valt me van je tegenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kwak, wat fijn dat het weer een beetje beter gaat met Melle! Wat zullen jullie geschrokken zijn!
Met alle respect, *insert iets totaal respectloos*quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zit je dan met een harde omdat coco post, Swaffelt ze alleen lafjes.
Matig
zo always, nu is t genoeg geweest![]()
Jij moet anders gewoon even je mond houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja hallo ouwe reldel dit valt me van je tegen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:32 schreef L-E het volgende:
Gehoord op de werkvloer: 'Met alle respect, maar jij bent wel gewoon een kuthoer van de bovenste plank'
Werd een leuke vergadering verder
Oh, dat is er idd ook zo eenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:33 schreef BlueEyes het volgende:
Ik wil niet lullig zijn/doen, maareuh....![]()
En nu ga ik kind met hoogrode konen en verhoging voeden en in bed schuiven.
Zullen we een poll maken hoelang het nog duurt tot die tanden
Je vergeet een disclaimer in [sub]!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil niet lullig doen blueeyes maar is F niet rijkelijk laat met z'n eerste tand? Met alle respect hoor.
Nou, je man zei gisteren iets heel anders tegen mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jij moet anders gewoon even je mond houden.
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god, de visualquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, je man zei gisteren iets heel anders tegen mij.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, je man zei gisteren iets heel anders tegen mij.
Ben jij stiekem een man?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zit je dan met een harde omdat coco post, Swaffelt ze alleen lafjes.
Matig
zo always, nu is t genoeg geweest![]()
quote:
Je snapt dat het nu erg verleidelijk is om te zeggen;quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zit ook op de wc met mn enorme bloedlul. Ongesteld
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
omdat alles wat van hem is ook van mij is
Holle bolle Gijs!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:41 schreef Butterflower het volgende:
Is het normaal dat een kind in de avond aan het schransen is vergeleken met de ochtend/middag?
Na het in slaap vallen heeft S haar prakkie opgegeten + een halve boterham + 2 hapjes banaan en 3 bakjes fruit.
Ze ging steeds huilen als het op was.
Dat is omdat jij als enige niet lullig wilt doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:36 schreef Butterflower het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor, maar waarom heeft iedereen ineens een piemol
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is omdat jij als enige niet lullig wilt doen.
SNAP JE 'M?? EEN LUL IS EEN PIEMOL!![]()
![]()
Haha, nee hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:44 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Holle bolle Gijs!
Of is dat ook een in de categorie lullig?!
Ik maakte de garp overigens verkeerd. Wij hebben een piemol omdat wij juist wél lullig doen, en niet omdat butter niet...quote:
Ik moest even nadenken maar nu heb ik m!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is omdat jij als enige niet lullig wilt doen.
SNAP JE 'M?? EEN LUL IS EEN PIEMOL!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik maakte de garp overigens verkeerd. Wij hebben een piemol omdat wij juist wél lullig doen, en niet omdat butter niet...
Ik faal
Ook lekkah!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef Mangostine het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar ik las pielmoment
Mijn pielmomemt met M. heb ik een maand geleden nog gehad, dus daar ben ik gelukkig weer even vanafquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef Mangostine het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar ik las pielmoment
ja idd, spring maar gewoon van de flat ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik maakte de garp overigens verkeerd. Wij hebben een piemol omdat wij juist wél lullig doen, en niet omdat butter niet...
Ik faal
Ik vind jouw gebrek aan gebruik van emoticons helemaal niet verontrustend/zorgelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja idd, spring maar gewoon van de flat ofzo.
Dat was geen doodsverwensing oid.
oh sorry, was ik mijn emoticons vergeten?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind jouw gebrek aan gebruik van emoticons helemaal niet verontrustend/zorgelijk.
Waarom haat je mij zo? Is het omdat ik bagger?
Goddank!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn pielmomemt met M. heb ik een maand geleden nog gehad, dus daar ben ik gelukkig weer even vanaf
oh de langverwachte tweeling, over 8 maanden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn pielmomemt met M. heb ik een maand geleden nog gehad, dus daar ben ik gelukkig weer even vanaf
Ik wilde iets grappigs terug posten. Maar kon niks bedenken dus ging afbeeldingen zoeken. Waarbij ik o.a. deze tegenkwam (alleen passen ze eigenlijk niet, maar ik moest erom gnorfen dus deel het toch).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry, was ik mijn emoticons vergeten?
quote:
Nee, dit was niet onder de douche.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
oh de langverwachte tweeling, over 8 maanden?![]()
volgens mij is M al een week niet onder de douche geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:14 schreef Crumpette het volgende:
wou mijn smeerkees ook in bad doen maar hij sliep al. Morgen dan maar.
ja hallo, ze heeft misschien wel discalculie ja. ik vind dat echt respectloos.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:17 schreef Crumpette het volgende:
Maar T is nog geen jaar oud toch? veelbatsers
Mag dat pas weer na een jaar?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:17 schreef Crumpette het volgende:
Maar T is nog geen jaar oud toch? veelbatsers
Gelukkig heb ik nergens alle respect beloofdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja hallo, ze heeft misschien wel discalculie ja. ik vind dat echt respectloos.
nee, dat lieveheersbeestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
coco had haar jaarlijkse seks onder de douche en toen kwam T ineens in dr buik wonen.
shit, moet dat echt in je annus dan ook, of niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
jaarlijkse bats? Is eens per annum, inderdaad
shit ook echtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
shit, moet dat echt in je annus dan ook, of niet?
jij hebt een keizersnede gehad, jouw vagijn is niet 100 keer uitvergroot geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
shit, moet dat echt in je annus dan ook, of niet?
Ook op te lossen door iets in je annus te stoppen, an sichquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt een keizersnede gehad, jouw vagijn is niet 100 keer uitvergroot
chipitos zonder "kaas"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:26 schreef snoenk het volgende:
en dan heb ik nu even een serieuze vraag tussendoor. Wtf zijn maisboogjes??
Chipitochips uitvergroot zonder kaassmaakquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:26 schreef snoenk het volgende:
en dan heb ik nu even een serieuze vraag tussendoor. Wtf zijn maisboogjes??
Omgquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Chipitochips uitvergroot zonder kaassmaak
Ik ook niet meerquote:
hier moet ik dan wel weer om gnorkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Ik las de eerste keer wat anders.
"awesome read" --> en dan een random lieveheersbeestje. Ik lolde. Maar nu snap ik het ook niet meer
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:26 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ook op te lossen door iets in je annus te stoppen, an sich
Wat denk je van die klauwtjes die niet schoon te krijgen zijn van de klefheid...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:28 schreef Loj het volgende:
Bank en kleding verpesters..
Maar baby's vinden ze heerlijk
anders een keer gewone chipito's proberen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maisboogies gingen er bij Saar niet in, die vond het niks. Bij Tom nog niet geprobeerd. Heb het vermoeden dat hij het wel zou lusten
[..]
Die pindakaasmeuk is lekkerder!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
anders een keer gewone chipito's proberen?
Babyvoeding ligt hier helemaal niet in de schappenquote:
Ik heb het niet over de Nutrilon!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Babyvoeding ligt hier helemaal niet in de schappenmoet je om vragen. Gelukkig kan je wel duizent bussen tegelijk bestellen bij albert
Oh dat weet ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:36 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de Nutrilon!
De potjes Olvarit enzo
Of worden die ook gerausd bij jullie super?
De olvarit wel toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Babyvoeding ligt hier helemaal niet in de schappenmoet je om vragen. Gelukkig kan je wel duizent bussen tegelijk bestellen bij albert
Mijn rel-radar staat uit en toen ging het ook nog over annussusseses..quote:
ZIE ME EDIT JONGUH! BEN JE BLINT OFZO?!?!?!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor, maar spuit 11.
Ja en dat ik er als niet chinees niet gewoon heel veel meekrijg ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag van de week drie Chinezen bij drie verschillende kassa's allemaal met alleen 1 pak nutrilon. Ik vind het zo'n sneuheid
Ohhh wat een lieverd!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ]
En gooi ik ff mn baby ertussendoor.
Awwwwww wat een zoetheid!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ]
Crump is dat de reden dat hij zo groot is? Je geeft hem gewoon zoveel nutrilon dat ze je nu al voor een Chinees aanzien. Bedoel er verder niets mee hèquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja en dat ik er als niet chinees niet gewoon heel veel meekrijg ookja hallo zie ik eruit als een Chingchong of wat???
Maar je mag nie discrimineren he. Want das discriminazi.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja en dat ik er als niet chinees niet gewoon heel veel meekrijg ookja hallo zie ik eruit als een Chingchong of wat???
Kwak ik vind je echt discriminerend.
10 wekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Loj, ik kan de foto niet zien!
Snoenk, wat een schatje! Hoe oud is ze nu?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:49 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar je mag nie discrimineren he. Want das discriminazi.
Ohquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef Loj het volgende:
Hier ligt nu nutrilon ook niet in de schappen, maar daar ben ik alleen maar blij mee
Trouwens, nog ff bewijs: de tandDie tand! En die ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Nu welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Loj, ik kan de foto niet zien!
Snoenk, wat een schatje! Hoe oud is ze nu?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef Loj het volgende:
Hier ligt nu nutrilon ook niet in de schappen, maar daar ben ik alleen maar blij mee
Trouwens, nog ff bewijs: de tandja! Ik zie 'm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een knappe jongen
disclaimer
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:47 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo? ik meng het gewoon door de bv zoals het hoort hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:49 schreef snoenk het volgende:
[..]
Crump is dat de reden dat hij zo groot is? Je geeft hem gewoon zoveel nutrilon dat ze je nu al voor een Chinees aanzien. Bedoel er verder niets mee hè
En edittenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Jij blijft ook spuit-elf-en he?
ZIE ME EDIT JONGUH! BEN JE BLINT OFZO?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Jij blijft ook spuit-elf-en he?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Hoezo? ik meng het gewoon door de bv zoals het hoort hoor.
10 weken en dan al zo goed d'r hoofdje optillen joh! Wauw!quote:
Ik bedoelde de nazi in je postquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:53 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja! Is heul erg hoor. Je zou maar chinees zijn en een beeb hebben.
En krijgt hij daardoor ook dat asome haar van? Want dan ga ik dat ook eens proberenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Hoezo? ik meng het gewoon door de bv zoals het hoort hoor.
quote:
En alweer die blinden erbij slepen he. Ik begin het nu wel verdacht te vinden. Ik draag bovendien een bril dus voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ZIE ME EDIT JONGUH! BEN JE BLINT OFZO?
nofi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |