Mag ik toch hopen dat hij de 1.60 overstijgtquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:44 schreef Crumpette het volgende:
Misschien lijkt ie gewoon op jou Chanty? Heeft je moeder jouw groeiboekje nog? ik woog zelf met 6 maanden wat W met 8 weken woog, dus hij lijkt duidelijk niet op mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk later vandaag meer tijd voor een uitgebreide reactie![]()
Oh bahquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef kwakz0r het volgende:
Even niet bijgelezen. Na the workday from hell kwam ik op kdv bij een vrolijke maar stikbenauwde Melle... Ze hadden getwijfeld me te bellen maar het was al half vijf dus kon toch niet meer naar mijn eigen huisarts...
Dus hap gebeld, mochten meteen door, en huisarts daar heeft ons doorgestuurd naar t JKZ... Dus nu zitten we op de kinder SEHom longontsteking en RS uit te sluiten geloof ik... Meh. Mijn baby...
Oh ja! Ik bedoelde ook t alarm omdat ie m eraf traptequote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak wat een schrik!
Saturatiedingetje om voetje blijft vaak beter zitten met stokje om!
En als hij loszit of schopt meet ie vals en gaat ook onnodig alarm af.
Kijk naar M en niet naar de getallen op de monitor, die interpreteren de medici wel.
Succes
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte kwak!
als M morgen ziek/benauwd is zou ik lekker thuis blijven.
Mijn eitje is een beetje schor door het gillen...tuttebel!
http://www.famme.nl/deze-(...)der-geboortekaartje/quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:49 schreef Butterflower het volgende:
Ik vind M op papa lijken SQ! Vooral M rechtsboven en papa rechtsboven, zelfde blik!
En W![]()
Kliederende AMisschien ga ik morgen ook zoiets doen, oma is zaterdag jarig!
De mooie meisjes van Zoe![]()
![]()
F van Blue![]()
De broer/zus zus/zus verhalenIk zou ook wel weer willen
![]()
Dat filmpjequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
http://www.famme.nl/deze-(...)der-geboortekaartje/![]()
![]()
ik moest huilen
![]()
Oh kwak, wat een schrikik duim voor jullie, hopelijk snel duidelijkheid! Arme M
Ik weet nog niet of ik gaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
Goed teken in ieder geval dat hij weer naar huis mag. Wat kijkt ie sip op de fotoBeterschap en veel sterkte morgen op het werk
http://www.dokterdokter.nl/aandoening/rs-virus/quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Chanty het volgende:
Och zie m daar zielig liggen. Wens jullie een goede nacht toe. Domme vraag misschien maar waar staat RS voor?
Bf fijn om jouw ervaring te lezen. Ik hou me maar vast aan kindjes zoals die van jou.
Ik ook!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
http://www.famme.nl/deze-(...)der-geboortekaartje/![]()
![]()
ik moest huilen
![]()
Ohhhh ik ookquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe niet meer aan nachtvoeden, word ik te wakker van
Nee, ben vandaag alleen met de meisjes. Peuter werd ook 3x wakker van dromen en Suus was zo onrustig. Elke x wakker worden, draaien, huiltje, draaien, stil. 10 minuten later op repeat. Tot de frustratie won en ze echt wakker werd en moest huilen. Vannacht kwam ze alleen weer in slaap door te voeden dus ik heb een keer of 5 gevoed tussen 10 en 6 (toen was peuter wakker).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:32 schreef Skittles het volgende:
Soesa![]()
is er nog een mogelijkheid dat je vandaag overdag even kan slapen? Kwam ze zo vaak of kon Suusje de slaap niet vatten?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, ben vandaag alleen met de meisjes. Peuter werd ook 3x wakker van dromen en Suus was zo onrustig. Elke x wakker worden, draaien, huiltje, draaien, stil. 10 minuten later op repeat. Tot de frustratie won en ze echt wakker werd en moest huilen. Vannacht kwam ze alleen weer in slaap door te voeden dus ik heb een keer of 5 gevoed tussen 10 en 6 (toen was peuter wakker).
Het is een faaaaaaase...
+1!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:12 schreef JufMariska het volgende:
Boeh Soesa, dat klinkt erg ruk... Ha lijkt me een plan, voor je weet maar nooit..
Fijn dat het de goede kant op gaat Kwak!
Succes Sicilia!
En balen Zoë dat ze elkaar precies afwisselen 's nachts
Waar we vaak nog over te horen krijgenquote:
Thanks voor je verhaal, de herkenning is fijn. We gaan voor vannacht het logeerbed klaarzetten, dan doet mijn man alles vanaf 2 uur en ik tot 2 uur. Hopelijk rusten we dan een beetje uit, dan kan je het weer even wat beter handelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:02 schreef NotTheSame het volgende:
Skittles wat een dotje!
DaD fijn dat het zo goes is gegaan deze week!
Succes met de fysiotherapie Sicilia.
Tante_Soesa, ik denk niet dat dit het verhaal is wat je wil horen, maar met Draak heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt. Van doorslapen naar elk uur/elke 2 uur voeden/troosten. Wij hebben toen ook alles geprobeert. Even laten huilen, bij ons in bed slapen, kv, kamer warmer/kouder, we hebben haar ooit een paar dagen uit logeren gestuurd ,misschien dat iemand anders haar kon 'resetten', huisarts, osteopaat etc. Niks hielp. Uiteindelijk heeft het ruim een jaar geduurd voordat ze uit zichzelf weer langer ging slapen.
Ik begrijp dus volkomen jullie machteloosheid.
Kwakz0r wat een schrik zeg! Maar fijn dat de Ventolin werkt.
Hou er wel rekening mee dat je de Xylomethazoline niet langer als een week mag gebruiken, net als bij volwassenen. Heb je een controleafspraak voor de kinderarts meegekregen?
Ik denk dat Piranha jullie sleepydust heeft afgenomen. Om 22.00uur de laatste voeding en toen werd ik vanmorgen om 6.30uur wakker in een melkbed
.
Dat dus. Mijn man dacht ook dat het een grap was toen we vorige week op kraambezoek warenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:36 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn vriend dacht de eerste keer dat ik begon over de ooievaarsbeet dat ik een grapje maakte en hem in de zeik nam.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
ooievaarsbetenze gloeien zo mooi op als voldemort in de buurt is
nee, geen controleafspraak. als ze ouder van 2 maanden zijn controleren ze ook niet of t RS is. alleen de mededeling dat we terug moeten komen als t erger wordt. en idd xylo voor een week, en afbouwschema ventolin....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:02 schreef NotTheSame het volgende:
Kwakz0r wat een schrik zeg! Maar fijn dat de Ventolin werkt.
Hou er wel rekening mee dat je de Xylomethazoline niet langer als een week mag gebruiken, net als bij volwassenen. Heb je een controleafspraak voor de kinderarts meegekregen?
Vandaag DVD over shaken baby syndrome gekeken, zit standard in de kraamzorg voorlichting. Bah bah, tranen in de ogen. Ook heel normale moeders die gewoon echt niet meer om wisten te gaan met een huilbaby. 😞quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Ik dacht ik kijk dat filmpje over die zusjes wel 'even' met droge ogen.
Nou, niet dus.
Weichei present
Aww die eerste momentenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:59 schreef ingee het volgende:
[..]
Vandaag DVD over shaken baby syndrome gekeken, zit standard in de kraamzorg voorlichting. Bah bah, tranen in de ogen. Ook heel normale moeders die gewoon echt niet meer om wisten te gaan met een huilbaby. 😞
Verder voor het eerst R. zelf in bad gedaan, vond ze heerlijk. En het eerste rondje verschonen, voeden, toch weinig honger,poepluier, verschonen, toch wel weer honger, voeden, romper onder spugen, weer omkleden gehad
. Wel lief van haar dat ze dit de 1e meer netjes overdag doet. Dat er nog velen mogen volgen.
Nu ligt mevrouw in bed en begint weer te pruttelen.
nu ben ik wel nieuwsgierig, dit klinkt alsof je een kind al stuk kan maken door het ietwat onhandig op te pakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik was echt blij achteraf dat we die gekeken hadden, ik heb een paar momenten gehad, zelfs zonder huilbaby, dat ik hem echt even weg moest leggen en weglopen om te kalmeren. daar had ik anders misschien minder bij stilgestaan en hem dan toch net even te hard weggelegd bijvoorbeeld.
nee, ik bedoel in een paniek/frustratiebui je kind hard in zn bed smijten ofzo...ik heb ook weleens tegen hem geschreeuwd, had ik ook niet van mezelf verwacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu ben ik wel nieuwsgierig, dit klinkt alsof je een kind al stuk kan maken door het ietwat onhandig op te pakken
ja, dat weet ik uiteraard ook wel, het gaat mij er meer om dat je ziet dat het hele normale mensen kan overkomen, en door welke redenen. iedereen weet dat je een kind niet moet schudden, en toch gebeurt het nog bij 1 op de 10 kinderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben die heel niet gehad.. maar ik weet gelukkig zelf wel wat wel en niet oke is... en idd even veilig wegleggen en afstand nemen is de beste remedie.
het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:24 schreef Skittles het volgende:
In mijn onhandigheid bonkt Lou haar hoofd ook nog wel eens tegen de grondDan denk ik dat de vloer dichterbij is, maar dan moest ze nog een paar mm
ah okee, dan maak ik me geen zorgen dat ik M permanente schade heb toegebrachtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel in een paniek/frustratiebui je kind hard in zn bed smijten ofzo...ik heb ook weleens tegen hem geschreeuwd, had ik ook niet van mezelf verwacht.
ik heb een vrij aggressieve boosheid in me. kan ook goed smijten met pannen enzo... heb weleens een mooie waterkan aan J gegeven zodat ik daarna iets minder moois alsnog in woede opzij kon smijten
ik dacht aan zoiets: baby met permanent... maar t zijn pruikjes... voor als je kint te weinig haar heeft...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, dan maak ik me geen zorgen dat ik M permanente schade heb toegebracht
oh daar moest ik zo van huilen de eerste keer!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik gooi tenminste haar schip niet kapot![]()
die arme oude man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |