zou kinderen mee maken/10quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:06 schreef seto het volgende:
haar insta
https://instagram.com/dannibelle/
dem facial aesthetics
zou al mijn bezittingen afstaan aan een goed doel als ik haar zou kunnen knallenquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:06 schreef seto het volgende:
haar insta
dem facial aesthetics
Ik had al een Godshand post verwacht daarquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
SEX / Seks bij andere mensen
Zoveel grote verhalen
Ik wilde al direct naar die van hem linken maar dacht "naaah dan lijk ik obsessed". Glad you concur.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had al een Godshand post verwacht daar
Echt zo'n cute meisje dat, girl next door type.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:06 schreef seto het volgende:
haar insta
dem facial aesthetics
Meh, niet meer dan in een normaal hotel. Gewoon je koffer/backpack op slot houden en gebruik maken van kluisjes. En essentials (ID/bankpas/creditcard) gewoon op je persoon houden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:58 schreef Beach het volgende:
Daar wordt toch alles gejat wat lost en vast zit?
Gew volstoppen met donuts ja tog.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:25 schreef seto het volgende:
jij stopte zeker kk veel eten in die kluisjes clumsy
Haha zijn er een paar hier. Jammer dat seksgod_beta_1 niet meer post. Dat was ook zo'n fantast. Zijn dr nog een paar geweest maar kan zo 1,2,3 niet op de namen komenquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gods gift aan het vrouwelijke volk. Denkt hij.
Dat soort posts zijn zoveel leuker als je de persoon in kwestie irl hebt gezienquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha zijn er een paar hier. Jammer dat seksgod_beta_1 niet meer post. Dat was ook zo'n fantast. Zijn dr nog een paar geweest maar kan zo 1,2,3 niet op de namen komen
Heeft Godshand jouw wereld gerockt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat soort posts zijn zoveel leuker als je de persoon in kwestie irl hebt gezien
I'd rather fall in love with a vegan and adopt a Chinese child together.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft Godshand jouw wereld gerockt?
Ach, iemand moet het doen. Het houdt Seto van de straat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
I'd rather fall in love with a vegan and adopt a Chinese child together.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
godverdomme wat een allerjezus lekker wijf die gymchick
Staat toch 'lekker'.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Eleiko ik snap jouw smaak niet. Chicks met tattoos zijn lelijk, stevige meisjes ook en nu is het een 9.8/10 cute meisje waar niks mis mee is en dan is die lelijk
Zou haar wel een keer misdadig vernederen met mijn 20cm lange kanon hoor maar het is niet mijn type.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Jahr00n.
US / Userfoto's #336 Mooie meidjes
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik zeg dat ze een grote neus heeft en je je piemel in haar oorlel kan steken laat me zeker jaloers klinken he?
Stel me zo voor dat wanneer je je pik uit haar oorlel wil trekken, de eikelrand blijft steken, en je dan haar hele oorlel kapottrekt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik zeg dat ze een grote neus heeft en je je piemel in haar oorlel kan steken laat me zeker jaloers klinken he?
Zo fucking irritant dat ik achterloop met HoC, ik heb elke keer de neiging om een OMGOMGWTFWTF reactie de wereld in te gooien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Maar ze is wel slank, dat kunnen we van jou niet zeggen.
Alsjeblieft gratis motivatiewoede.
Ja maar deuce. For realsies. Jouw grens ligt een beetje bij de 4,5/10.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stel me zo voor dat wanneer je je pik uit haar oorlel wil trekken, de eikelrand blijft steken, en je dan haar hele oorlel kapottrekt.
Maar ja, klinkt inderdaad wel jaloers. Ziet er gewoon hartstikke raakbaar uit, vind ik.
Mja, misschien. Zou haar wel een 7,5-8/10 geven, though. Qua gezicht.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar deuce. For realsies. Jouw grens ligt een beetje bij de 4,5/10.
Nee nog niet ben nog medelijden aan het hebben met Freddy.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef seto het volgende:
heb je al gezien dat doug KEIhard dood wordt geslagen
Je schikt je dood laatste aflevering.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee nog niet ben nog medelijden aan het hebben met Freddy.
Ik zou Claire ook wel eens willen poppen. Snap je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je schikt je dood laatste aflevering.
Claire wordt gepopt door een onbekende schutter.
Ze zou niets van je overlaten vriend. Jackie heeft de junglefever ook goed te pakken he, met die Remy. Ik snap het wel tho.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou Claire ook wel eens willen poppen. Snap je.
Ik heb ooit de eerste paar afleveringen gekeken maar kwam er niet doorheen. Komt in de zomer wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beste serie ooit joh. Ik zou niet kijken want bent een week van je leven kwijt.
is het beter dan Game of Thrones?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja daar had je nog nooit over nagedacht he. Even je flexibiliteit testen vanavondquote:
Haalt het niet bij the wirequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vaginaal past dat niet en anaal... Why? Why would you?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar had je nog nooit over nagedacht he. Even je flexibiliteit testen vanavond
maar van wat ik begreep gaat dat over een scheikundeleraar met kanker die meth gaat dealen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik geef GoT een magere voldoende in vergelijking tot BB.
kijk gewoon Pretty Little Liarsquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef seto het volgende:
na the wire is elke andere serie meteen verpest
Als je van the wire houdt zou shield nog een goeie zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef seto het volgende:
na the wire is elke andere serie meteen verpest
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef Beach het volgende:
[..]
maar van wat ik begreep gaat dat over een scheikundeleraar met kanker die meth gaat dealen?
The shield is wel baas jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je van the wire houdt zou shield nog een goeie zijn.
Dan heb ik het niet over die marvelzooi.
Maar wel die van die corrupte cops
nee ik heb het nog nooit gezien dus maar vroeg me af of dat dus echt zo leuk isquote:
oh wauw. Nee Okee. Maar ja, dat is echt zo leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik heb het nog nooit gezien dus maar vroeg me af of dat dus echt zo leuk is
Moet toch heerlijk zijn om zo weinig van mainstream shenanigans mee te krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
oh wauw. Nee Okee. Maar ja, dat is echt zo leuk.
Ja, wist niet dat die nog bestonden zeg maar. Schrok er van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet toch heerlijk zijn om zo weinig van mainstream shenanigans mee te krijgen.
zet gewoon al jazeera opquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme. Heb een van de docu's van David Attenborough opgezet omdat dat zo'n beetje het enige is wat suitable is voor relifreak-moeders, gaat het over hoe haringen hele delen van de oceaan onderspuiten met sperma waardoor het water compleet vertroebelt en komt er een gigantische neushoornpiemel in beeld.
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om seksloze tv te kijken?
ff droogtrainen tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zullen we samen....![]()
.
Ohnee. Over 10 kilo pas.
Whahahquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme. Heb een van de docu's van David Attenborough opgezet omdat dat zo'n beetje het enige is wat suitable is voor relifreak-moeders, gaat het over hoe haringen hele delen van de oceaan onderspuiten met sperma waardoor het water compleet vertroebelt en komt er een gigantische neushoornpiemel in beeld.
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om seksloze tv te kijken?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zullen we samen....![]()
.
Ohnee. Over 10 kilo pas.
Ik wacht ook een sale af sws.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
beach xenoverse is ook al te downloaden, heb er nu een paar uurtjes opzitten is wel lachen maar geen 50e waard. Miss dat ik hem een x oppik voor de multi als ie afgeprijsd is
de wincestquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wel een keer een halve aflevering GoT dat zo'n kind van een toren viel omdat hij naar incest keek. En een scene dat die blonde chick in een bad ging.
Hij is het hele volgende seizoen afwezig dus daar ben je iig ff vanaf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef seto het volgende:
is toch fucking saai
ben het nu wel zat om die kreupele rondgesleept te zien worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |