quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
Had een keertje een feestje georganiseerd bij mij thuis...
We zijn met z'n alleen een beetje dom aan het lullen, komt mijn zusje naar mij toe en vraagt ze of ze geld kan lenen. Ik zeg 'nee' en geef nog aan dat ik nog zo'n 75 euro van haar krijg.
Zusje blijft een korte tijd doorzeuren en en mijn beste vriend mengt zich in het gesprek: "ik geef je 50 euro als je me pijpt, want dan hoef ik zometeen niet meer op jacht en kan ik dom bier zuipen"..
Iedereen lachen, ik kwaad en pissig.. Dat maakte het alleen maar leuker voor de rest natuurlijk.
.
Paar uur laten staan we met z'n alleen in de kroeg; iedereen op vrouwenjacht behalve mijn beste vriend die de opmerking maakte.. Bleek later dat hij op die avond nog naar de kamer van mijn zusje is gegaan en voor de grap zei dat zijn aanbod nog geldig was.
...
Blijkt dus dat mijn zusje die gozer heeft gepijpt.. Sindsdien zijn de verhoudingen verneukt en is het allemaal niet zo vriendschappelijk meer. Zusje was overigens 15, en de gozer 23.
.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
Sorry, maar ik moet je vriendelijk verzoeken op te kankeren uit deze reeks.
Bedankt voor je begrip.![]()
Krea zal het nooit meer doen!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:08 schreef Awesome_ het volgende:
Hmpf, de middelbare... Was niet geliefd door een aantal klasgenoten, die noemden mij pestend 'balhaar'...
Keertje tijdens biologie gaf de docent aan dat er suiker in sperma zat. Ik stak zonder na te denken mijn vinger op en vroeg aan de docent waarom de smaak dan niet zoet was. Voordat ik het wist werd er hard gelachen en toen ik besefte wat ik had gezegd werd mijn kop rood. De docent deed er een schepje bovenop door te zeggen dat je zoet met de voorkant van je tong proeft, en niet met de achterkant achterin je keel.
Ik verliet de klas jankend. Vanaf dat moment werd ik 'zaadbalhaar' genoemd..
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maak je moeder zwart zargon, maar mij niet. Fuck jou. fuck fucking jou!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |