hahahquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eerder relevant voor je verdere gedrag. Een ZBO ben je bepaald niet, moederskindje.
Nee, de twee fanatiekste voetbalsupporters in dit topic zal dat vast niks boeienquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Oh ja sorry ik had niet verwacht dat het jullie veel zou boeien: http://pec.nu/?s=uitvak
De site van Twente -quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een beetje stroef, net als Zwolle op dit moment
Laat maar.quote:
...quote:Voor de catering geven we dit keer een 6,5. De prijzen staan niet echt in verhouding en als je besluit om het broodje voor 2,60 aan te bieden, biedt dan een beker frisdrank voor 2 euro aan en een bak koffie voor 1 euro.
Lief toch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:21 schreef eriksd het volgende:
Wel heerlijk kneuterig. Als iemand zich hier oprecht over opwindt is hij/zij mijn held.
(Heerenveen is dit)quote:Voor 5 euro kochten we een goed gevulde beker cola en een broodje hamburger. Een prima prijs en het broodje hamburger was zeer goed te eten. De prijs mag beoordeelt worden als gemiddeld in de eredivisie. Voor 1 euro kon er een twix, zak snoep of gevulde koek worden gekocht, prijzen zoals het hoort!
Ik zal posten wat ze er over schrijven. Twee weken nog tot Twente - PEC toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:22 schreef Ties02 het volgende:
Jammer dat Twente er nog niet bij staat, we hebben de heerlijkste catering volgens de meeste fans
en geen glaswand en soms zelfs geen plexiglas scheidingswand (enkel stewards)
14 maart en 7 april! Wordt gezelligquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal posten wat ze er over schrijven. Twee weken nog tot Twente - PEC toch?
Wat kost zo'n broodje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:27 schreef Ties02 het volgende:
Dit was toen we (tijdelijk) van cateraar wisselden (in het uitvak):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |