• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Je ma gelukkig niet.quote:
quote:Richtlijn 93/13/EEG van de Raad van 5 april 1993 betreffende oneerlijke bedingen in consumentenovereenkomsten, legt een nationale rechter die beslist over een verzoek om gedwongen tenuitvoerlegging van een in afwezigheid van de consument gewezen arbitraal vonnis met kracht van gewijsde, de verplichting op om ambtshalve na te gaan of de sanctie waarin een kredietovereenkomst tussen een kredietverstrekker en een consument voorziet en die in dat vonnis is toegepast, oneerlijk is, wanneer hij over de daartoe noodzakelijke informatie betreffende de situatie rechtens en feitelijk beschikt en hij volgens zijn nationale procesrecht een dergelijke beoordeling in het kader van vergelijkbare op het nationale recht gebaseerde procedures mag verrichten.
Illuminatiquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ontbreekt die post bij mij
Wij mogen dus uberhaupt wel toetsen? Wat is jouw rol dan in dit geheel? Een bestuursorgaan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Als gevolg van zwaarwegende belangen ben ik genoodzaakt de TT aan te passen. Dit is overigens een bevoegdheid waarbij ik van yvonne een grote mate van beleidsvrijheid heb gekregen en dus marginaal door jullie getoetst kan worden.
quote:Het bezoek aan het Gelredome wordt beoordeeld met een 7+. Het stadion zelf is met het dak dicht net een bioscoophal en het publiek is er erg stil als het niet voor staat. Wanneer er wel gescoord wordt door de thuisploeg springt de muziekinstallatie zo hard aan dat de meesten hun oren dicht moeten houden willen ze geen blijvend letstel aan hun trommelvliezen oplopen.
Verweren louter van processuele aard had je maar eerder mee moeten komenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij mogen dus uberhaupt wel toetsen? Wat is jouw rol dan in dit geheel? Een bestuursorgaan?
Linkje van de Euroborgquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Redelijk nieuwe supporterssite van PEC die o.a. een recensie van elk uitvak schrijft.
Fijn dat je een linkje voorzietquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Redelijk nieuwe supporterssite van PEC die o.a. een recensie van elk uitvak schrijft.
Matig uitvak, glaswand toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Linkje van de Euroborg
Al is PEC dit seizoen nog niet op bezoek geweest als ik het me goed herinner
Twee keer een overbodig "er".quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Linkje van de Euroborg
Al is PEC dit seizoen nog niet op bezoek geweest als ik het me goed herinner
Oh ja sorry ik had niet verwacht dat het jullie veel zou boeien: http://pec.nu/?s=uitvakquote:
Eerder relevant voor je verdere gedrag. Een ZBO ben je bepaald niet, moederskindje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Verweren louter van processuele aard had je maar eerder mee moeten komen
hahahquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eerder relevant voor je verdere gedrag. Een ZBO ben je bepaald niet, moederskindje.
Nee, de twee fanatiekste voetbalsupporters in dit topic zal dat vast niks boeienquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Oh ja sorry ik had niet verwacht dat het jullie veel zou boeien: http://pec.nu/?s=uitvak
De site van Twente -quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een beetje stroef, net als Zwolle op dit moment
Laat maar.quote:
...quote:Voor de catering geven we dit keer een 6,5. De prijzen staan niet echt in verhouding en als je besluit om het broodje voor 2,60 aan te bieden, biedt dan een beker frisdrank voor 2 euro aan en een bak koffie voor 1 euro.
Lief toch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:21 schreef eriksd het volgende:
Wel heerlijk kneuterig. Als iemand zich hier oprecht over opwindt is hij/zij mijn held.
(Heerenveen is dit)quote:Voor 5 euro kochten we een goed gevulde beker cola en een broodje hamburger. Een prima prijs en het broodje hamburger was zeer goed te eten. De prijs mag beoordeelt worden als gemiddeld in de eredivisie. Voor 1 euro kon er een twix, zak snoep of gevulde koek worden gekocht, prijzen zoals het hoort!
Ik zal posten wat ze er over schrijven. Twee weken nog tot Twente - PEC toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:22 schreef Ties02 het volgende:
Jammer dat Twente er nog niet bij staat, we hebben de heerlijkste catering volgens de meeste fans
en geen glaswand en soms zelfs geen plexiglas scheidingswand (enkel stewards)
14 maart en 7 april! Wordt gezelligquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal posten wat ze er over schrijven. Twee weken nog tot Twente - PEC toch?
Wat kost zo'n broodje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:27 schreef Ties02 het volgende:
Dit was toen we (tijdelijk) van cateraar wisselden (in het uitvak):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |