tab tab enter is sneller als je dat al gewend bentquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn een aantal die best wel snel kunnen posten zoals Joezie en Choco bijvoorbeeld, maar sneller dan 3 seconden lukt mij ook niet. Dat Quote- Alt-S is me te lastig allemaal.
Alt-S snap ik niet, dat doet niets bij mijquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn een aantal die best wel snel kunnen posten zoals Joezie en Choco bijvoorbeeld, maar sneller dan 3 seconden lukt mij ook niet. Dat Quote- Alt-S is me te lastig allemaal.
Je moet iemand quoten en de Alt-S ingedrukt houden. En dan steeds nieuwe quotes pakken.quote:
Zo post ik altijdquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tab tab enter is sneller als je dat al gewend bent
Klinkt al gedoequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet iemand quoten en de Alt-S ingedrukt houden. En dan steeds nieuwe quotes pakken.
Geloof ik.
Typen gaat sneller.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet iemand quoten en de Alt-S ingedrukt houden. En dan steeds nieuwe quotes pakken.
Geloof ik.
Bericht leeg komt ie bij mij aldoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Alt-S snap ik niet, dat doet niets bij mij
Mail maarquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef chufi het volgende:
Ik bedenk net is er geen WK-finale schaatsen zondag laat uit Canada?
Of moet ik Sven ff mailen dat ie het een beetje vertraagd?
Liever zonderquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:18 schreef DKUp het volgende:
Met Fylax en Tailfox erbij komt het wel goed
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |