Quote Alt-S even proberen Choco. Dat schijnt heel snel te gaan volgens Joezie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
Oefenen tot zondag, en dan zondag niets meer kunnen tikken omdat we teveel geoefend hebben.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Quote Alt-S even proberen Choco. Dat schijnt heel snel te gaan volgens Joezie.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:43 schreef ChocoFan het volgende:
Nope, is nog steeds tab tab enter bij mij.
Nou en, is oefentopic en ik wil minions plaatsen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ook echt niet bijdragen aan de snelheid ...
Als iedereen per 3 seconden een post kan plaatsen, dan hebben we minimaal 35 deelnemers nodig.quote:
En ik gok dat de meesten er langer over doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iedereen per 3 seconden een post kan plaatsen, dan hebben we minimaal 35 deelnemers nodig.
Dat is best wel veel, dus allemaal op campagne.
Zijn een aantal die best wel snel kunnen posten zoals Joezie en Choco bijvoorbeeld, maar sneller dan 3 seconden lukt mij ook niet. Dat Quote- Alt-S is me te lastig allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:02 schreef D. het volgende:
En ik gok dat de meesten er langer over doen
tab tab enter is sneller als je dat al gewend bentquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn een aantal die best wel snel kunnen posten zoals Joezie en Choco bijvoorbeeld, maar sneller dan 3 seconden lukt mij ook niet. Dat Quote- Alt-S is me te lastig allemaal.
Alt-S snap ik niet, dat doet niets bij mijquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn een aantal die best wel snel kunnen posten zoals Joezie en Choco bijvoorbeeld, maar sneller dan 3 seconden lukt mij ook niet. Dat Quote- Alt-S is me te lastig allemaal.
Je moet iemand quoten en de Alt-S ingedrukt houden. En dan steeds nieuwe quotes pakken.quote:
Zo post ik altijdquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tab tab enter is sneller als je dat al gewend bent
Klinkt al gedoequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet iemand quoten en de Alt-S ingedrukt houden. En dan steeds nieuwe quotes pakken.
Geloof ik.
Typen gaat sneller.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet iemand quoten en de Alt-S ingedrukt houden. En dan steeds nieuwe quotes pakken.
Geloof ik.
Bericht leeg komt ie bij mij aldoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Alt-S snap ik niet, dat doet niets bij mij
Mail maarquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef chufi het volgende:
Ik bedenk net is er geen WK-finale schaatsen zondag laat uit Canada?
Of moet ik Sven ff mailen dat ie het een beetje vertraagd?
Liever zonderquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:18 schreef DKUp het volgende:
Met Fylax en Tailfox erbij komt het wel goed
quote:
Eerst nog vanuit de kerk naar de PC zien te komen ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:49 schreef drakin het volgende:
ik denk dat we zondag er 10 minuten over doen minimaal.
Kerk haal ik al sinds mijn 9e niet meer, wist niet eens dat die er 's avonds wasquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eerst nog vanuit de kerk naar de PC zien te komen ook.
Is er ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Kerk haal ik al sinds mijn 9e niet meer, wist niet eens dat die er 's avonds was
Nu gaat het te hard hier. Maar jij gaat wel naar de kerk?quote:
Nee hoor, ook niet meer sinds ik een jaar of 9 was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu gaat het te hard hier. Maar jij gaat wel naar de kerk?
Toen alleen voor de pepermuntjesquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, ook niet meer sinds ik een jaar of 9 was.
Kokosmakroon?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die hosties schieten ook niet op, zonder kokosmakron erop.
Sterkte!quote:
dAT VRAAG IK ME OOK AFquote:
Ik ga het niet uitproberenquote:
Ja, zo'n hostie is ouwel, net als ze onder een kokosmakroon proppen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Kokosmakroon?
1 keer zo'n hostiegeval gehad, vies ding met een klein sukerlaagje
Er moeten gewoon meer mensen oefenenquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie moeten wel oefenen met meerdere post in korte tijd
Die luste ik vroegah niet eensquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zo'n hostie is ouwel, net als ze onder een kokosmakroon proppen.
[ afbeelding ]
wat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Door kwooten vermijd je wel duplicate posts op dezelfde pagina
wat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
EN verstand op nul , gewoon posten en niets teruglezen
Vraag hem maarquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat Sas nog meedoen zondag tussen het autootjes kijken door?
Zijn wat?quote:
Je denkt dat Sas niet zelf iets kan beslissen?quote:
Ik denk van wel, maar KT vroeg het je toch!!?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt dat Sas niet zelf iets kan beslissen?
En jij vroeg doorquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar KT vroeg het je toch!!?
Ik dacht hier is het oefenen een topic zsm vol te krijgenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar verder op de SC,,,, Hier is het oefenen en commentaar of tips
Hier haat het om te kijken om zo snel mogelijke te kunnen posten .... Door zeg 10 post op een rij te doen ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht hier is het oefenen een topic zsm vol te krijgen
1quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier haat het om te kijken om zo snel mogelijke te kunnen posten .... Door zeg 10 post op een rij te doen ...
weerquote:
ja alweer kutquote:
ja kutquote:
Je moet snel kunnen typen en liefst een abo hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
ja alweer kut
last van weerkutten ipv weerwolven
ben ik al op 10?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier haat het om te kijken om zo snel mogelijke te kunnen posten .... Door zeg 10 post op een rij te doen ...
af en toe een post van een niet abo is beter dan een paar posts te weinigquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je moet snel kunnen typen en liefst een abo hebben.
ja kutmeldingquote:
Nee he?quote:
quote:
Wie?quote:
Brommers?quote:
He wat saaiquote:
lalalalaterquote:
Dit?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Probeer het eens met quoten ipv typen.
quote:
quote: