Weet ik wat me te wachten staat binnenkort.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+-ers doen momenteel hun middagdutje.
Tikken als een mallequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef ChocoFan het volgende:
maakt het nog uit of er hoofdletters worden gebruikt of andere dingen of is het gewoon tikken als een gek
Best lastig nogquote:
Zitten we op schema?quote:
Tja, en nu?quote:
1quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef Hallojo het volgende:
Het ziet ernaar uit dat we het wel gaan redden
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
Valt ineens stil hier. Moet zondag niet gebeuren.
Maakt mij niet uit, als ik maar veel onzin mag plaatsen zonder erop afgerekend te wordenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk ook niet dat het record zondag a.s. verbroken zal worden
Even testen of dat sneller gaat als gewoon posten. 1 post per 2/3 seconden via quoten. Ik vind het een mooi systeem. Zo snel kan ik niet op de normale manier posten volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ga jij nou alleen maar zitten quoten, dat is vals spelen.
Daar is ook een subforum voor, genaamd ONZquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als ik maar veel onzin mag plaatsen zonder erop afgerekend te worden
Dit is een heel serieus oefentopic!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Daar is ook een subforum voor, genaamd ONZ
Aha, maar dan nog is het niet echt eerlijk, je moet wel tikken vind ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even testen of dat sneller gaat als gewoon posten. 1 post per 2/3 seconden via quoten. Ik vind het een mooi systeem. Zo snel kan ik niet op de normale manier posten volgens mij.
ONZ is niet leuk. Staat een hoop onzin in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet tegen nieuwe mensen, nergens trouwens op fok.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat staat nergens in de regels.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
Aha, maar dan nog is het niet echt eerlijk, je moet wel tikken vind ik.
Waarom? Een post is een post.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, maar dan nog is het niet echt eerlijk, je moet wel tikken vind ik.
Oh nee, toch niet.quote:
Mogguh.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:15 schreef Deisyy het volgende:
In dit topic kan alvast geoefend worden voor de recordpoging op a.s. zondag 8 maart om 22.00 uur.
Nuecken?quote:
Waarom zijn bananen krom?quote:
altijd, echter niet met jouquote:
quote:
quote:
i j k ?quote:
omdat ze niet recht zijnquote:
Jazeker!quote:
pave hoe doe ik mijn handen en wrom is quoten sneller?quote:
Weer een levensvraag beantwoord!quote:
levensvraag?quote:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpogingquote:
Kom helpen!quote:
In dit forum volstaat 40+quote:
alt s doe je ipv op invoeren te klikken. Zelfde effect alleen sneller want je hoeft je muis niet te pakkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
Weet jij trouwens iets over snel posten via Alt-S ofzo?
traquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
alt s doe je ipv op invoeren te klikken. Zelfde effect alleen sneller want je hoeft je muis niet te pakken
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
pave hoe doe ik mijn handen en wrom is quoten sneller?
5 seconden per post bij jou. Quoten lukt me in 2-3 seconden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef Voxs het volgende:
alt s doe je ipv op invoeren te klikken. Zelfde effect alleen sneller want je hoeft je muis niet te pakken
fequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
5 seconden per post bij jou. Quoten lukt me in 2-3 seconden.
hoiquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
Zelfs met oefenen zijn we langzamer dan ons snelste topic in 40+
Wel opletten hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |