En hij zit meteen in het slot?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:25 schreef sacha het volgende:
schuif ik mijn archiefkast dicht, ligt de sleutel er in
Dat is het zeurtopic.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef sacha het volgende:
ik dacht ik maak een zeiktopic, kom ik er net (ja echt waar) achter dat er al eentje is in de vorm van Feedback![]()
jeetje dat begon vanmorgen vroeg alquote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef sacha het volgende:
ik dacht ik maak een zeiktopic, kom ik er net (ja echt waar) achter dat er al eentje is in de vorm van Feedback![]()
ja ik weet het, dom, blond, dit, dat
hier, weer een emmer voor jequote:Op woensdag 1 april 2015 15:57 schreef sacha het volgende:
het Pgb van Aap is kwijt, ergens tussen instanties, iedereen wijst naar elkaar [ afbeelding ]
Toch niet tussen wal en het schip?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:57 schreef sacha het volgende:
het Pgb van Aap is kwijt, ergens tussen instanties, iedereen wijst naar elkaar [ afbeelding ]
Op kantoor dumpen en dan gaat het ineens snel.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:57 schreef sacha het volgende:
Bij de oren pakken wekt niet meer?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:55 schreef sacha het volgende:
*dumpt Aap in emmer via wal en schip op kantoor*
wie, Aap?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de oren pakken wekt niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |