Holy crap, dat is een aardige lunchquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
LUNCHafgezien van die 2.5kg whey en die 500g BCAA gaat alles in mijn giecheltje
De hele pot pindakaasquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
LUNCHafgezien van die 2.5kg whey en die 500g BCAA gaat alles in mijn giecheltje
Net genoeg dusquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:40 schreef Maraca het volgende:
Wat is de action toch een prachtwinkel. Daar zo'n cheapass lampje gehaald voor mijn fiets voor iets meer dan een euro en tadaa.. licht
Nu heb ik alleen geen excuus meer om niet naar het zwembad te fietsen morgen
Ze hebben er ook kitkat chunky met pindakaasquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:40 schreef Maraca het volgende:
Wat is de action toch een prachtwinkel. Daar zo'n cheapass lampje gehaald voor mijn fiets voor iets meer dan een euro en tadaa.. licht
Nu heb ik alleen geen excuus meer om niet naar het zwembad te fietsen morgen
Ik zag ze liggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze hebben er ook kitkat chunky met pindakaas
Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 pakken in de kast liggen
Haha ik kan mezelf meestal redelijk beheersen. Ik neem er zaterdag denk 1!quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aandan zijn ze zo op
Mijn kerel kocht gisteren chocolate chip cookies. Nu moet ik vanmiddag thuiswerken met die dingen in de kast.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aandan zijn ze zo op
Ooh die liggen hier ook in de kast. Zolang ze niet open zijn is er niks aan de handquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Artoo het volgende:
[..]
Mijn kerel kocht gisteren chocolate chip cookies. Nu moet ik vanmiddag thuiswerken met die dingen in de kast.
Heh. Mja, het pak is dus open, want hij is een cookie addict.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh die liggen hier ook in de kast. Zolang ze niet open zijn is er niks aan de hand
En je moet ook niet denken, ach 1 kan wel. Dan is die pot ineens leegquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Heh. Mja, het pak is dus open, want hij is een cookie addict.Ik zie iedere keer de pot met goodness als ik de kast open trek voor thee
Al zorg ik gewoon dat ik mijn geplande voer aan houd, dan krijg ik er ook niet zo'n cravings naar. Maar boh, wat zijn die dingen lekker
Ja, guilty.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En je moet ook niet denken, ach 1 kan wel. Dan is die pot ineens leeg
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En je moet ook niet denken, ach 1 kan wel. Dan is die pot ineens leeg
1ste en derde hebben shimano 105 afmontage, das beter dan die sora van de middelste. Ik heb zelf ook 105 en ik vind dat mooi spul, maar heb ook geen andere ervaringen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef Qwea het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zou dit wat zijn? Ik heb er de ballen verstand van
Heb mij heel sterk gehouden door geen snoep te kopenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze hebben er ook kitkat chunky met pindakaas
je kan toch ook vaak een ocasion halen bij een fietsenwinkel. Dat heb ik gedaan dan heb je vaak ook nog garantie en is het frame gecontroleerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
1ste en derde hebben shimano 105 afmontage, das beter dan die sora van de middelste. Ik heb zelf ook 105 en ik vind dat mooi spul, maar heb ook geen andere ervaringen.
De eerste en derde kun je imho niet echt vergelijken, ik ken beide merken niet. Maar de 1 is duidelijk nieuwer dan de andereAlles valt en staat ook met onderhoud is mij gister verteld door de winkel, maar net de vraag hoe dat is gegaan.
Misschien moet je ook even rekening mee houden dat als een de fiets koopt die even laat nakijken door een professional en afstelling van zadel, trappers, stuur alles door z'n persoon laat doen. Volgens mij je zwager toch? Die meet dan jou lichaam en krijg je goede afstelling, belangrijk voor de houding.
En die bryton rider 50 die de derde noemt, das gps met hartslag. Maar jij hebt al z'n horloge, dus die moet je eruit halen
Heb mijn zwager maar even geappt want die heeft dus een harrier 2quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef CrunchySelf het volgende:
Oh. En ik vind zwart mooier dan die andere
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:53 schreef gcjoel het volgende:
Oeh die carb groente burger van net was echt lekker! Die ga ik vaker eten![]()
Mijn lijstje:
O: 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep vanille whey, 1 lepel pindakaas
T: 150gr Griekse yoghurt, 30gr cruesli
L: 1 banaan, 2x boterham roomboter en 50gr rosbief, 1 gekookt ei, cracker pindakaas
T: appelkruimel minivlaai (telt dit als fruit?)
D: pangafilet, bruine bonen, augurk, 1 groenteburger
T: chocolaatje, 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, koekje
En vandaag gesport dus topdag!
Jij wilde toch wat afvallen? Waarom laat je dan de vlaai, chocolade, koekje en cruesli niet staan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:53 schreef gcjoel het volgende:
Oeh die carb groente burger van net was echt lekker! Die ga ik vaker eten![]()
Mijn lijstje:
O: 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep vanille whey, 1 lepel pindakaas
T: 150gr Griekse yoghurt, 30gr cruesli
L: 1 banaan, 2x boterham roomboter en 50gr rosbief, 1 gekookt ei, cracker pindakaas
T: appelkruimel minivlaai (telt dit als fruit?)
D: pangafilet, bruine bonen, augurk, 1 groenteburger
T: chocolaatje, 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, koekje
En vandaag gesport dus topdag!
Omdat ik geen tientallen kilo's kwijt hoef, die zijn er al af.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij wilde toch wat afvallen? Waarom laat je dan de vlaai, chocolade, koekje en cruesli niet staan?
Ooh. Ik dacht dat je nog 20 kg ofzo kwijt moest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat ik geen tientallen kilo's kwijt hoef, die zijn er al af.
Vanmiddag namen mijn schoonouders die gebakjes mee, dus was niet gepland maar wel lekker!
Heb vorig jaar heel lang alles heel strict gedaan en gemerkt dat ik daar vooral heel obsessief over eten door wordt, niet gezond voor mij.
Nu doe ik dus een gulden middenweg, grotendeels gezond met wat kleine lekkere dingetjes erbij.
Hier voel ik mij veel beter bij en als ik gewoon mijn trainingen doe val ik hier prima op af.
Op zaterdag doe ik vaak zelfs helemaal niet echt opletten en eet ik lekker friet of pizza enz.
Werkt voor mij prima! Gezond evenwicht
Haha nee nu een kilo of 4 die ik er weer ff af wil die er de laatste tijd bij kwamen door het verhuizen en overal schijt aan hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh. Ik dacht dat je nog 20 kg ofzo kwijt moest.![]()
Boks voor obsessief!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Maraca het volgende:
Oh ja.. nieuw topic = nieuw plaatje
[ afbeelding ]
TRUE STORY KIJK MAAR NAAR MO!quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Maraca het volgende:
Oh ja.. nieuw topic = nieuw plaatje
[ afbeelding ]
Zo dacht ik ook altijdquote:
Whut, ben jij een vrouw?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd![]()
Mijn vriend eet net zo veel als ik maar hij komt niet aan!!! ONEERLIJK!
(tsja dat hij savonds de zak chips wel mee eet maar overdag eigenlijk geen fuck at zag ik toen niet in)
Ha awesome! Je bent een vrouwquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd![]()
Mijn vriend eet net zo veel als ik maar hij komt niet aan!!! ONEERLIJK!
(tsja dat hij savonds de zak chips wel mee eet maar overdag eigenlijk geen fuck at zag ik toen niet in)
Waar is jou gym?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef BananaPancake het volgende:
Wanneer komen jullie bij mijn gym sporten dan?
Waar is jouw gym dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef BananaPancake het volgende:
Wanneer komen jullie bij mijn gym sporten dan?
GMTAquote:
Weet je hoe teringver?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef BananaPancake het volgende:
Nieuwegein!
Doen helemaal geen vrouwen aan KT in mijn sportschool, behalve de trainsters die rondlopen.
Wel als je nabij texel woont!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Midden van Nederland, kan nooit ver zijn
Ik ben bijna 2 jaar geleden begonnen. Maar toen vooral bezig met afvallen dus echt spieren aankomen is er toen niet gebeurd. Nu half jaartje bezig geweest met het eten weer normaal aan te pakken waarmee ik nu een mooie middenweg heb gevonden denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
GMTA![]()
Maar do tell, hoelang ben je al bezig? Wat is je vetpercentage?
Valt nog meequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef BananaPancake het volgende:
Nieuwegein!
Doen helemaal geen vrouwen aan KT (met losse gewichten dan) in mijn sportschool, behalve de trainsters die rondlopen.
Ohja en iemand die selfies van dr benen aan het maken was met 15 kg op de legpress
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben bijna 2 jaar geleden begonnen. Maar toen vooral bezig met afvallen dus echt spieren aankomen is er toen niet gebeurd. Nu half jaartje bezig geweest met het eten weer normaal aan te pakken waarmee ik nu een mooie middenweg heb gevonden denk ik.
Dus nu hoop ik serieus wat meer vooruitgang te kunnen boeken in de gym.
Vetpercentage geen idee, in ieder geval niet laag genoeg voor een six pack.
Mijn lichaam houdt sowieso van buikvet![]()
Zelfs toen ik 65 woog vroeg iemand me nog of ik zwanger was, IDIOOT! (ben 180cm)
Weeg nu 74, en wil voorlopig weer ff terug naar 70 en vanaf daar recompen.
Dus proberen gelijk te blijven in gewicht en dus zwaarder trainen waardoor je uiteindelijk ook slanker wordt.
En jij? Ben jij lang bezig?
Oeh tof, welke wedstrijd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]Nice!
Buikvet is idd kut! Hier ook nog last van. Klein beetje, maar toch. Ik zie nog net aan mijn sixpack niet
![]()
Ik ben *telt* Iets meer als 2 jaar bezig. Ook begonnen om af te vallen. Toen de smaak te pakken gekregenDoe in mei mee met een wedstrijd dus heb momenteel 4x in de week PT met een HIIT schema (en dat is echt achterlijk debiel zwaar
). Hier al mooie gainz. Vet percentage van 20.7% (2 weken geleden. Ik moet volgende week weer me ff laten meten. PT denkt dat ik 2% gezakt ben, ik weet het niet
) en moet naar 15%. Kortom : Werk aan de winkel! Sinds 2 weken ook nieuw voedingsschema dus ik ben zeer benieuwd naar de meting. Ga qua kracht flink vooruit iig. Afgelopen Maandag legpress opgehoogd met 25 kilo, vandaag eitje. Kan dus Maandag weer 25 kilo bij
Hier in de stad. Open clubkampioenschappen. Miss sports, Miss shape en Miss figure. En ik wil in December de Flexcup meepakken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh tof, welke wedstrijd?
Ik heb echt moeite met voedingschemas van anderen, ik wil gewoon zelf bepalen! haha
Vind jij die whey van XXL echt lekkerder dan die van B&F? En even eerlijk, want ik weet dat je inmiddels een hekel hebt gekregen aan BFquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier in de stad. Open clubkampioenschappen. Miss sports, Miss shape en Miss figure. En ik wil in December de Flexcup meepakken.
Ik ook, ik heb me er ook niet helemaal aangehouden want er staan echt achterlijke dingen in dat ik denk "wtf?" maar heb wel een deel overgenomen. Bv die havermout met whey en melk 's ochtends. Had je 4 weken geleden moeten zeggen dat ik dat ging ontbijtenHad je een klap voor je harses gehad
![]()
melk
havermout
XXL banaan wheyWarm
![]()
Ik ben iets lager in mijn KH's gaan zitten en flink wat hoger in eiwitten (at rond de 2.7 per kg lichaamsgewicht, nu vaak rond de 3.3g).. vooralsnog lijkt het te werken. Ik zag vanmorgen een ader omhoog poppen op mijn bicep
Wat gaaf! Zo'n wedstrijd lijkt me echt nog eens tof!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier in de stad. Open clubkampioenschappen. Miss sports, Miss shape en Miss figure. En ik wil in December de Flexcup meepakken.
Ik ook, ik heb me er ook niet helemaal aangehouden want er staan echt achterlijke dingen in dat ik denk "wtf?" maar heb wel een deel overgenomen. Bv die havermout met whey en melk 's ochtends. Had je 4 weken geleden moeten zeggen dat ik dat ging ontbijtenHad je een klap voor je harses gehad
![]()
melk
havermout
XXL banaan wheyWarm
![]()
Ik ben iets lager in mijn KH's gaan zitten en flink wat hoger in eiwitten (at rond de 2.7 per kg lichaamsgewicht, nu vaak rond de 3.3g).. vooralsnog lijkt het te werken. Ik zag vanmorgen een ader omhoog poppen op mijn bicep
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij paar topics achter ^^
Ik vind geen enkele whey drinkbaar, echt gewoon te ranzig zoetstoffen chemische smaakbende!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Vind jij die whey van XXL echt lekkerder dan die van B&F? En even eerlijk, want ik weet dat je inmiddels een hekel hebt gekregen aan BFIk vind die namelijk helemaal niet lekker dus ben wel benieuwd of die van XXL beter is. Of je echt verschil proeft zeg maar.
Haha ok! Ik hou wel heel erg van banaan maar niet van dingen met bananensmaak (heb ik ook met chocola). Ik zou nu denk voor vanille gaan of voor aardbei of kokosquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vind hem lekkerder BP. Whey isolaat van XXL, toepasselijk met de smaak banaan
Ja bij de sportschool nam ik wel eens kokos en die vond ik zóó lekker! Toen bestelde ik whey van B&F en dat smaakte zo andersquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele whey drinkbaar, echt gewoon te ranzig zoetstoffen chemische smaakbende!
Maar in havermout of kwark vind ik het wel lekker.
Ik moet zeggen ik vond body en fit echt lekkerder, mja logisch want minder whey is meer plaats voor lekkere smaakjes.
Nu heb ik dus XXL vanille die vind ik wel lekker.
Mijn vriend vind de shakes van XXL ook veel lekkerder, want romiger en dikker. Banaan is zijn favoriet voorlopig.
Ja, eerlijk. Nu heb ik van B&F altijd neutraal isolaat gehad. En die was met yoghurt en frambozen in de blender echt prima te drinken (afgezien van dat die vuile teringlijers er minder eiwitten in dedenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Vind jij die whey van XXL echt lekkerder dan die van B&F? En even eerlijk, want ik weet dat je inmiddels een hekel hebt gekregen aan BFIk vind die namelijk helemaal niet lekker dus ben wel benieuwd of die van XXL beter is. Of je echt verschil proeft zeg maar.
Ja, dat vond ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat gaaf! Zo'n wedstrijd lijkt me echt nog eens tof!
Ik eet vrijwel iedere ochtend havermout, ik hou er echt van![]()
Toen body en fit slecht bleek baalde ik echt, want die whey was lekker in de pap maar ja dat koop ik dus niet meer. Nu XXL vanille en die is lekker!
Yoghurt is weer op! bedtijd, rust is training!
Nou ja, met yoghurt en frambozen is whey best drinkbaar.. ook de neutrale. Maar ik krijg geen enkel weg met water. Echt niet. Zo goor, tot kokhalzend aan toequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele whey drinkbaar, echt gewoon te ranzig zoetstoffen chemische smaakbende!
Maar in havermout of kwark vind ik het wel lekker.
Ik moet zeggen ik vond body en fit echt lekkerder, mja logisch want minder whey is meer plaats voor lekkere smaakjes.
Nu heb ik dus XXL vanille die vind ik wel lekker.
Mijn vriend vind de shakes van XXL ook veel lekkerder, want romiger en dikker. Banaan is zijn favoriet voorlopig.
Ik had een sample pack whey delicious van XXL.. ik vond kokos wel aardig. Cappuchino was 1 van mijn favo's, samen met chocolade-karamel, banaan, en pistasche.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja bij de sportschool nam ik wel eens kokos en die vond ik zóó lekker! Toen bestelde ik whey van B&F en dat smaakte zo andersecht veel te zoet en totaal niet romig idd.
Ik weet overigens niet welk merk dat was in de sportschool en zit nu bij een andere.
Misschien wat van die samples proberen inderdaad. En anders eens die sportschool bellen om te vragen welke zij gebruikenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had een sample pack whey delicious van XXL.. ik vond kokos wel aardig. Cappuchino was 1 van mijn favo's, samen met chocolade-karamel, banaan, en pistasche.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha ok! Ik hou wel heel erg van banaan maar niet van dingen met bananensmaak (heb ik ook met chocola). Ik zou nu denk voor vanille gaan of voor aardbei of kokos.
Ik wacht even het voedingsschema af wat ik morgen binnenkrijg of er wel whey in wordt gebruikt. Waarschijnlijk niet, maar dan weet ik t in ieder gevel voor later
https://xxlnutrition.com/(...)elicious-sample-pack Die had ik. Alleen zijn deze dus zoeter dan de isolaat. Isolaat is niet zo mierzoetquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Misschien wat van die samples proberen inderdaad. En anders eens die sportschool bellen om te vragen welke zij gebruiken
quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 06:22 schreef Maraca het volgende:
[..]over 10 minuten op de fiets naar het zwembad..
Ja, ik heb overwogen me te 'verslapen'
Heb mezelf beloofd dat als ik dit doe en ik heb bij terugkomst nog de behoefte om te gaan slapen, dat het dan magquote:Op vrijdag 6 maart 2015 06:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
Verslapen is zo verleidelijk
Goede dealquote:Op vrijdag 6 maart 2015 06:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb mezelf beloofd dat als ik dit doe en ik heb bij terugkomst nog de behoefte om te gaan slapen, dat het dan mag
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 06:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goede deal
Ik ga uit bed klimmen, anders flikker ik weer in slaap
Boks!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 06:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb mezelf beloofd dat als ik dit doe en ik heb bij terugkomst nog de behoefte om te gaan slapen, dat het dan mag
Jupquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Sporten zonder muziek is als eten uit een plastic bordje
Bij ons staat er altijd rap of iets soortgelijks aanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:33 schreef BananaPancake het volgende:
bwehe. Er staat gelukkig nog redelijke muziek op in de sportschool..
Haha nice! Daar zal ook niet iedereen blij mee zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:39 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bij ons staat er altijd rap of iets soortgelijks aangelukkig mogen we in t powerlifthok zelf muziek opzetten, dus dan gaat de metal aan
Hier stond laatste lounge aanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:39 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bij ons staat er altijd rap of iets soortgelijks aangelukkig mogen we in t powerlifthok zelf muziek opzetten, dus dan gaat de metal aan
Vanavond of van het weekendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:50 schreef Qwea het volgende:
Wanneer ga je je horloge gebruiken, crunch? En gaan we samen fietsen een keer?racefiets meet
Ik weet niet zo goed of ik in april bv een korte of lange fietsbroek moet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vanavond of van het weekendWil vanavond eigenlijk wel ff, maar zit met wat voor kleding even aanmoet. Enkel fietsshirt, met windjack en fietsbroek met beenstukken lijkt me te koud
Dus denk ik na het werk ff langs winkel voor wat onderkleding
FietsmeetZodra jij een fiets hebt moeten we die ff plannen
Volgens mij een kortequote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik in april bv een korte of lange fietsbroek moet?
Ik hoor net op FB dat kort bij 20gr aan te raden is. En dat ik hier heen moet : http://cyclewear.eu/quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Volgens mij een korteTemperaturen zijn dan een stuk hoger. Beter koop je een korte broek en eventueel beenstukken erbij.
Dat heb ik nu dus ook, twijfel alleen als het voor deze temperaturen genoeg is. In april vast wel
Die website ken ikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoor net op FB dat kort bij 20gr aan te raden is. En dat ik hier heen moet : http://cyclewear.eu/
Kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die website ken ikNog nooit gebruikt, zal nu weer even kijken.
Zat net de hele tijd op Futurumshop, die heeft ook veel
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloptMoet wel een broek hebben met goeie zeem hoor ik net. Geen spinning zeem. Want "Je hebt maar 1 doos!"
Nope, het is maar net wie het eerste is, dus het is elke keer weer afwachten. We zijn wel vaak de laatsten, dus halverwege kunnen we het alsnog wel opzetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:41 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha nice! Daar zal ook niet iedereen blij mee zijn
Ja bij ons is het vrij neutrale muziek beetje hippe nieuwe muziek zeg maar. Zou t zelf nooit opzetten, maar niet afgrijselijk ofzo.
Loungequote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stond laatste lounge aanik heb ze vriendelijk verzocht om die troep uit te zetten en iets aan te gooien waarop je kan pompen. Toen kwam de
hardstyle
Ik heb 99,9% vd tijd mijn oordoppen meegisteren gebeukt met Angerfist.
Sterkte!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:48 schreef Qwea het volgende:
*huilt
Ik heb vandaag schoudersEn borst. En triceps.
*huilt*
Handelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:51 schreef Qwea het volgende:
Als ik het zo bereken komt het hier op neer:
Fiets : 500
Helm : 70
Broek: 60
Schoenen : 70
700 euro.
Eens kijken of ik er 100 af kan krijgen? Ik vind dat altijd wel een beetje lastig om te vragen
ik ook gisteren benen. Klapte er vol doorheen omdat ze helemaal leeg waren. Had biceps, benen en rug gisteren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:52 schreef -Peach het volgende:
[..]
Sterkte!
Gisteren benen getraind, hadden helaas maar een uurtje i.v.m. laat terug van het werk. Toch nog wel goed gegaan, PR op de squat. DL ging ook wel prima, maar eigenlijk te weinig rust tussendoor. Laatste set was een hel, hamstrings en onderrug totaal verzuurd. Maar dat voelt ook wel weer goed.
Ja, goed punt idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Handel![]()
Gewoon vragen om zijn scherpste prijs, geef aan dat het budget wat krap is. Speel het daar wat op. Je moet het altijd proberen
Neem iemand me om te onderhandelen, kan Mo dat niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:51 schreef Qwea het volgende:
Als ik het zo bereken komt het hier op neer:
Fiets : 500
Helm : 70
Broek: 60
Schoenen : 70
700 euro.
Eens kijken of ik er 100 af kan krijgen? Ik vind dat altijd wel een beetje lastig om te vragen
Paar minuten, meestal zo lang de ander nodig heeft om een set te doen en daarna nog het gewicht wisselen. Geen idee hoe lang dat precies is. Wel ook een mooie training stiekem, die schijven op en af ladenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook gisteren benen. Klapte er vol doorheen omdat ze helemaal leeg waren. Had biceps, benen en rug gisteren.
Hoeveel rust pak je tussen de sets? Ik tussen de 6 reps op max en daarna 12reps op 75% geen rust. Daarna 1 min rust en dan nieuwe set van 6 reps op max en 12 op 75%
Nopequote:
Waarom zo weinig rust? Lijkt me echt klotequote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook gisteren benen. Klapte er vol doorheen omdat ze helemaal leeg waren. Had biceps, benen en rug gisteren.
Hoeveel rust pak je tussen de sets? Ik tussen de 6 reps op max en daarna 12reps op 75% geen rust. Daarna 1 min rust en dan nieuwe set van 6 reps op max en 12 op 75%
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
NopeMaar ben wel kapot! In combinatie met het fietsen is dit nog best zwaar..
Dus dit gaan we de volgende keer ook gewoon weer doen
Dat is echt niet te vergelijken, met racefietsen zit je in een redelijk statische houding en je creeert je eigen luchtweerstand dus de hele tijd koude wind langs je. Met fietsen ga ik onder de 15 graden sowieso in lang/lang, terwijl ik met hardlopen gerust bij 10 graden in een korte broek kan, en bij een wedstrijd heb ik zelfs wel eens rond het vriespunt in een kort broekje gelopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:03 schreef sanger het volgende:
Ik zou voor kort gaan. Ik voetbal nu ook al in korte broek, warm zat.
Dat dacht ik dus ookquote:
Ja maar dit is anders als het familie isquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Neem iemand me om te onderhandelen, kan Mo dat niet?
Hij moet dan wat minder enthousiast doen enzo. Zelf onderhandelen als je iets graag wilt is funest voor de prijs
Met mijn motoren kopen ging er een vriend mee die dat echt goed kan. Mijn racer heb ik daardoor voor zo een 2/3de van de vraagprijs gekocht
Omdat het HIIT is. Loeizwaar om asap zoveel mogelijk die spieren kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zo weinig rust? Lijkt me echt klote
Ik heb meestal 1-2 minuten rust tussen de sets
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookHet is een goede training.. niet te zwaar, maar wel heel pittig. Just the way I like it
Ok vandaar! HIIT heb ik alleen als cardio gedaan, das al erg genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat het HIIT is. Loeizwaar om asap zoveel mogelijk die spieren kapot te krijgen.
HIIT als KT is echt zwaar kut.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok vandaar! HIIT heb ik alleen als cardio gedaan, das al erg genoeg
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:47 schreef Maraca het volgende:
Boh, zondag gaat het mooi weer wordenEven een fietsroute uitstippelen
Nou, dan heb je dus tot zondagquote:
Pittige trainingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookHet is een goede training.. niet te zwaar, maar wel heel pittig. Just the way I like it
Gatver BCAA, hoe krijg je het wegquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
HIIT als KT is echt zwaar kut.
Afijn, BCAA op, Whey op, PWO op. Ik ga maar eens naar de gym
HIIT bij alles lijkt me kut, maar ik ben dan ook een mietjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
HIIT als KT is echt zwaar kut.
Afijn, BCAA op, Whey op, PWO op. Ik ga maar eens naar de gym
Niet bitchen zuipenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gatver BCAA, hoe krijg je het weg![]()
Sterkte!
Ik had nog nooit hiit gedaan, maar als KT is het echt smerig zwaar. Als ik straks klaar ben kan ik mijn armen niet echt meer heffenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:58 schreef -Peach het volgende:
[..]
HIIT bij alles lijkt me kut, maar ik ben dan ook een mietje
Mietjes boksquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:58 schreef -Peach het volgende:
[..]
HIIT bij alles lijkt me kut, maar ik ben dan ook een mietje
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet bitchen zuipengoed voor de spieren
Good for youquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
NopeMaar ben wel kapot! In combinatie met het fietsen is dit nog best zwaar..
Dus dit gaan we de volgende keer ook gewoon weer doen
Hmm, misschien wel goed punt ja. In de Tour speelt overigens de hoogte ook een rol hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is echt niet te vergelijken, met racefietsen zit je in een redelijk statische houding en je creeert je eigen luchtweerstand dus de hele tijd koude wind langs je. Met fietsen ga ik onder de 15 graden sowieso in lang/lang, terwijl ik met hardlopen gerust bij 10 graden in een korte broek kan, en bij een wedstrijd heb ik zelfs wel eens rond het vriespunt in een kort broekje gelopen.
Je ziet de renners van de tour zelfs tijdens de afdalingen jasjes en lange broeken aanhebben, terwijl het dan midden in de zomer is.
True storyquote:
Ow, crap ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dit is anders als het familie is
Iedereen doet dus graag fietsen begrijp ik?quote:
Dat krijg je als je in de auto meeleestquote:
Ik ben begonnen met fietsen in 2012 om af te vallen en daarnaast KTquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Iedereen doet dus graag fietsen begrijp ik?
Ik ga van het weekend mijn fiets opknappen hoop ik.
Meurningquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:13 schreef xuryah het volgende:
Hallooo, goede morgen!
Ik wil ook weer proberen mee te posten maar jullie gaan veel te snel voor mij
Ga het gewoon proberen
Lekker uitzieken en daarna kun je er weer volledig tegen aan!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:
4e dag op rij niet sporten door ziekigheid![]()
Ik weet dat het beter is om goed uit te zieken, maar het voelt zo onnatuurlijk! Ik wil bewegen, zweten, buiten zijn!
Ik heb het gemerkt inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meurning
Soms gaat het snel en soms staat het even stil
Spieren wegen ook wat.. en zijn volgens mij zwaarder dan vetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt inderdaad
Enne fietsen... Nee daar heb ik echt een bloed hekel aan.
Naja langere afstanden vind ik wel een soort van leuk..
Ik doe nu 3x hardlopen en 3x krachttraining per week en veel wandelen.
Mijn weegschaal gaat alleen maar omhoog, maarja dat negeer ik maar want ik eet ook gewoon goed. Geen idee waar het aan ligt.
1kg spier weegt hetzelfde als 1kg vetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Spieren wegen ook wat.. en zijn volgens mij zwaarder dan vet
Dat bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
1kg spier weegt hetzelfde als 1kg vet
Volume is wel anders ^^
En anders een kamer vrijmaken voor de babyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:43 schreef gcjoel het volgende:
Toch zou ik het wel goed in de gaten houden
Want Als het goed is is ze een vrouw en zo hard kom je geen spieren aan
Als je dus echt wekelijks aan blijft komen bedoel ik
Foto's maken en na 2 weken ofzo vergelijken, of omtrek meten enz. om te zien wat daar veranderd.
Haha ook nog een optie maar ik wil niet meteen mensen bang maken!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
En anders een kamer vrijmaken voor de baby
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:57 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaaght!!!! Nieuw PR met de Arnold Press!
Welke sporten beoefen je?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef sanger het volgende:
Ik heb effe hulp nodig![]()
Ik heb een Bol.com cadeaubon die eigenlijk effe op moet. Van ¤ 35. Maar ik heb geen flauw idee wat ik er van moet kopen. Dus ik had bedacht om er iets voor het sporten van te kopen, maar wat
Een fijne dikke yogamat? Kun je voor van alles en nog wat gebruiken, yoga, buikspieroefeningen, losmaken/rekken..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef sanger het volgende:
Ik heb een Bol.com cadeaubon die eigenlijk effe op moet. Van ¤ 35. Maar ik heb geen flauw idee wat ik er van moet kopen. Dus ik had bedacht om er iets voor het sporten van te kopen, maar wat
Voetbal, golf, darten en sportschool/fitnessquote:
Oeh, goeie.. als ik er dan eentje mag aanbevelen:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een fijne dikke yogamat? Kun je voor van alles en nog wat gebruiken, yoga, buikspieroefeningen, losmaken/rekken..
En dan heb je misschien ook nog wat geld over voor dumbells of zo
6 mm vind ik wel vrij dunquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, goeie.. als ik er dan eentje mag aanbevelen:
http://www.bol.com/nl/p/l(...)60470/#product_title
Filmsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef sanger het volgende:
quote:
Oh, ik vind hem dik zat eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
6 mm vind ik wel vrij dunDie van mij is 12 volgens mij
Hmmm, geen echt slecht idee misschien inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Een fijne dikke yogamat? Kun je voor van alles en nog wat gebruiken, yoga, buikspieroefeningen, losmaken/rekken..
En dan heb je misschien ook nog wat geld over voor dumbells of zo
Zo effe kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:27 schreef Maraca het volgende:
Oeh, goeie.. als ik er dan eentje mag aanbevelen:
http://www.bol.com/nl/p/l(...)60470/#product_title
Maakt op zich niet uit, doe het nu gewoon op de vloerbedekkingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
6 mm vind ik wel vrij dunDie van mij is 12 volgens mij
Films vind ik zonde. Ten eerste zijn we geen film kijkers, ten tweede hebben we thuis XBMC. Alle films al eerder dan ze bij Bol.com te koop zijn of zelfs in NL in de bios zijnquote:
Niet met je eensquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:38 schreef gcjoel het volgende:
oh ja shit wij zijn nog ouderwets en vinden het tof om leuke films origineel op blu ray te hebben![]()
Wij zijn dus wel film kijkers dus dat is al anders
Dan zeg ik sportkleding, daarvan heb je nooit genoeg!
Dus jij wil zeggen la is volg dus genoeg? Neeee zo werkt dat niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet met je eensZat mijn sportlade op te ruimen.. mwua.. je kunt genoeg sportkleding hebben hoor
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen la is volg dus genoeg? Neeee zo werkt dat niet!
Dat is aardig vroeg jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb mijn lunch al op
Heb er nu spijt van
ik zit al 20 minuten naar mn lunch te staren....maar heb pas om 12 uur pauzequote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik had honger
Maar dat heb ik nog steeds
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:55 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik zit al 20 minuten naar mn lunch te staren....maar heb pas om 12 uur pauze
Haha, grapjasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niiice! Wil ik ook heenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef CrunchySelf het volgende:
4 Juli naar Mumford & SonsKaartjes zijn net geregeld hoor ik
Als je weer net bezig bent kan het wel kloppen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, grapjas
Nee ik merk altijd dat ik aankom wanneer ik weer goed ga sporten en beter ga letten op mijn voeding. Weet niet wat dat is.
Normaal raakte ik dan altijd in "paniek" en stopte ik er weer mee omdat het demotiverend werkte, maar nu ga ik gewoon door met sporten en kijken of het alleen in het begin zo is of dat het vanzelf stopt. Kan ook iets van vocht zijn, of ik ben gewoon raar (sowieso)
En tis niet dat ik kilo's aankom ofzo.
Maar sinds ik lekker bezig ben, ben ik sowieso wel 2 kilo aangekomen (in 3 weken?)..
Ik was om half 12 met trek in de supermarkt. Wat een kutideequote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:55 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik zit al 20 minuten naar mn lunch te staren....maar heb pas om 12 uur pauze
Dat is zeker een slecht ideequote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:37 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik was om half 12 met trek in de supermarkt. Wat een kutidee
Ja zou kunnen! Dus gewoon positief blijven en lekker door gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je weer net bezig bent kan het wel kloppen.
Heb ik ook wel, volgens mij zit er meer vocht in je spieren na het sporten.
Als het maar stopt dan is het goed!
That's the spirit!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja zou kunnen! Dus gewoon positief blijven en lekker door gaan
Dan neem je straks toch gewoon wat minderquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:24 schreef Maraca het volgende:
BoeHad het idee om alvast gehaktballetjes vooruit te bakken.. maar met m'n stomme kop precies genoeg gemaakt.. nu kan ik niet eentje snoepen
't is niet voor vandaagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan neem je straks toch gewoon wat minder
Dan helemaalquote:
Ik wel, maar dat stopte dude in het karretje dus dat mag hij later ook mooi zelf in zijn mond stoppenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is zeker een slecht idee
Net terug van boodschappen doen en geen zooi meegenomen. Het gaat steeds beter
Meh, heb maar wat anders gepakt.. moest toch nog lunchenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:05 schreef Artoo het volgende:
Ermahgerd. Ik ben ook aangesloten bij een ander forum en een meiske daar is nogal aan het aankomen, heeft veel lichamelijke onderzoeken gehad, geen lichamelijke oorzaak aan te wijzen. Nu heb ik haar gezegd dat ze exact in kaart moet brengen wat ze eet, dagelijks, alles afwegen en dergelijke.
Andere mensen beginnen nu te strooien met crashdiëten ("je moet gaan shaken" of Cambridge etc.). Ik word er zo kwaad van hè
Als je maar afvalt! Dat is het hogere doelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:12 schreef Artoo het volgende:
[..]
Lekker jezelf uithongeren. Ja. Top.Idiots.
Viva forum?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:12 schreef Artoo het volgende:
[..]
Lekker jezelf uithongeren. Ja. Top.Idiots.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je maar afvalt! Dat is het hogere doel
Meevallertjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef Qwea het volgende:
Ha! Racefietsbroek met zeem heb ik alTegen verzendkosten. Iemand had hem te klein gekocht en over
![]()
*steekt 50 euro in zak
Die had de verkoper niet een framemaat te klein gekocht?quote:
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die had de verkoper niet een framemaat te klein gekocht?
Ik zou je heel graag willen helpen, maar mijn kennis over fietsen is nihilquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeHeb jij verstand van fietsen? Zo ja, mag ik je een PM doen?
Heb 6 fietsen op MP gevonden en daar wil ik dan even je mening over
GODVERDOMME.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou je heel graag willen helpen, maar mijn kennis over fietsen is nihil
Is ze al geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef sanger het volgende:
Q, er loopt hier ook ergens een topic in SPT voor amateur wielrenners. Daar is volgens mij voldoende kennis aanwezig
Ik kan je wel adviezen geven over kleurtjes, maar dan houdt het echt opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, want omdat overgewicht naar is moet je maar direct een lichaamafbrekend shakedieet doen. Ja.Fear is the path to the Dark Side.
Kleurtjes boeien me nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan je wel adviezen geven over kleurtjes, maar dan houdt het echt op
Oeh, vertel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb nog wel een oude barreltje staan ^^
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:36 schreef Artoo het volgende:
Omg.. dat gezeik van 'boehoe mensen kijken naar me'.. Ja dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, want omdat overgewicht naar is moet je maar direct een lichaamafbrekend shakedieet doen. Ja.Vanmorgen in het zwembad ook.. een vrij forse man (en dan druk ik mij zachtjes uit) die gaat zwemmen in zo'n kleine speedo. Ja ik keek, maar mijn gedachte was 'respect!
' Om maar aan shakes te gaan doen omdat je het zelfvertrouwen hebt van een goudvis.. mwua.. lijkt me ook niet ideaal
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dat hoort een fiets toch te doen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hij rolt, hij schakelt en hij remt
Keek je naar de Speedo of de man?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omg.. dat gezeik van 'boehoe mensen kijken naar me'.. Ja dus?Vanmorgen in het zwembad ook.. een vrij forse man (en dan druk ik mij zachtjes uit) die gaat zwemmen in zo'n kleine speedo. Ja ik keek, maar mijn gedachte was 'respect!
' Om maar aan shakes te gaan doen omdat je het zelfvertrouwen hebt van een goudvis.. mwua.. lijkt me ook niet ideaal
Doe je die weg eigenlijk? En wat doet zoiets in de handel dan nog?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hij rolt, hij schakelt en hij remt
Beidenquote:
De speedo of de inhoudquote:
Zag hem alleen van de achterkantquote:
Stalkerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zag hem alleen van de achterkanttoen ik keek althans.. kwam hem al tegen in de kleedkamer toen hij alle kleding nog aan had
Ja, maar hij is wat oudquote:
Weet niet eens als dat ding nog leeft. De laatste keer dat ik dat ding uitliet was hele tijden terug en heb hem toen overgenomen voor een prijs van ¤75, zegt dat genoeg ^^ Volgens mij is het dus niet veul.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe je die weg eigenlijk? En wat doet zoiets in de handel dan nog?
En dan nog hem tegenkomen... Tsss.quote:
hebben ze bij jou niet in de buurt een racefiets zaak? Daar hebben ze ook vaak tweedehandsjes. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en werd hij nog aangepast aan mijn lengte.quote:
Dus sowieso moet hij onderhoud hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Weet niet eens als dat ding nog leeft. De laatste keer dat ik dat ding uitliet was hele tijden terug en heb hem toen overgenomen voor een prijs van ¤75, zegt dat genoeg ^^ Volgens mij is het dus niet veul.
WTF!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:01 schreef Maraca het volgende:
http://www.firma-van-eijnsbergen.nl/index.htm
Flashback naar de jaren 90
quote:Deze site is bijgewerkt op 11-02-2015
Jup al gebeld. Maar ze hebben niks voor mij. Ik zal eens kijken of er in 020 nog 1 zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hebben ze bij jou niet in de buurt een racefiets zaak? Daar hebben ze ook vaak tweedehandsjes. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en werd hij nog aangepast aan mijn lengte.
woon jij ook in dordrechtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:01 schreef Maraca het volgende:
Wowquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:01 schreef Maraca het volgende:
Wij zijn dus stadsgenootjes?quote:
Jup,quote:
Ik in staartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Jup,
ik woon in stadspoldersIk sport bij progress en ik weet niet precies waar je zwemt, maar ik ben ook regelmatig op de sporboulevard voor basketbal
Dus je dag gaat bestaan uit smoothies, 1 stukje brood en avondeten?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:14 schreef devlinmr het volgende:
Ga het ook maar weer eens proberen. Zonder al te veel op carbs/calorieën etc te letten. Wat ga ik wel doen.. Vooral (veel) meer groente, minder vlees en minder aardappels/pasta/rijst in de avond. Voor overdag heb ik de blender en sapcentrifuge weer tevoorschijn gehaald voor de vitamine boost. Volkoren brood wordt beperkt tot 1 p/d met mager beleg aangevuld met voorgenoemde smoothies en sapjes.
Nu het weer wat mooier weer wordt kan ik mijn avondwandelingen weer gaan oppakken. Werkte voor mij altijd beter dan joggen, daar viel ik namelijk geen gram van af (werd ook niet dunner), zelfs niet toen ik 3x per week 10km liep.
nee dat is 'savonds anders dan had ik nog iets van een sociaal levenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik in staarten zwem bij de Sportboulevard... denk alleen niet dat jij in de vroege ochtend gaat basketballen
Crash diëten gaat het toch helemaal worden deze zomer?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dus je dag gaat bestaan uit smoothies, 1 stukje brood en avondeten?
Als dat zo is zou ik toch serieus even iets anders gaan bedenken
Wel erg leuk zo'n sportboulevard.. zag dat je er ook kon schaatsenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:19 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nee dat is 'savonds anders dan had ik nog iets van een sociaal leven
hahaha ja daar hebben ze wel over na gedachtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel erg leuk zo'n sportboulevard.. zag dat je er ook kon schaatsenEn mocht je iets breken hoef je alleen maar de straat over te steken
Jup. Ik start er volgende week al mee, mooi op tijd. Wil eigenlijk niet boven de 500 kcal, stel je voorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Crash diëten gaat het toch helemaal worden deze zomer?
Volgens mij is het ook vooral projectie.. als je zelf niet blij bent met jezelf denk je dat iedereen naar je kijkt en je afkeurt, terwijl mensen echt wel wat anders hebben om zich druk om te maken..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omg.. dat gezeik van 'boehoe mensen kijken naar me'.. Ja dus?Vanmorgen in het zwembad ook.. een vrij forse man (en dan druk ik mij zachtjes uit) die gaat zwemmen in zo'n kleine speedo. Ja ik keek, maar mijn gedachte was 'respect!
Dan moet je wel zonder carbs en vetten anders werkt het niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jup. Ik start er volgende week al mee, mooi op tijd. Wil eigenlijk niet boven de 500 kcal, stel je voor
Ditquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook vooral projectie.. als je zelf niet blij bent met jezelf denk je dat iedereen naar je kijkt en je afkeurt, terwijl mensen echt wel wat anders hebben om zich druk om te maken..
Ja alleen smoothies van komkommerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan moet je wel zonder carbs en vetten anders werkt het niet!
Kan inderdaad ook, maar net wat je er in gooitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat je met smoothies juist uit moet kijken dat je niet téveel kcal binnenkrijgtDan kun je beter wat extra volkoren boterhammen nemen..
Zeker!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook vooral projectie.. als je zelf niet blij bent met jezelf denk je dat iedereen naar je kijkt en je afkeurt, terwijl mensen echt wel wat anders hebben om zich druk om te maken..
500?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jup. Ik start er volgende week al mee, mooi op tijd. Wil eigenlijk niet boven de 500 kcal, stel je voor
Limmen? Hejje linkje toevallig?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Q, Limmen al geprobeerd? Daar isiig fan van.
Doe niet zo zeuren, daar bestaat mijn eten toch ook uitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dus je dag gaat bestaan uit smoothies, 1 stukje brood en avondeten?
Als dat zo is zou ik toch serieus even iets anders gaan bedenken
Och god heb je haar weer, de voorloper op het gebied van crashdietenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe niet zo zeuren, daar bestaat mijn eten toch ook uit
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Och god heb je haar weer, de voorloper op het gebied van crashdieten
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gooi er nog een shake in! Ik zal zo aan je denken!
Boh. Lekker broodquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Maraca het volgende:
Ik ga trouwens vanavond brood ophalen bij een FOK!ker die een bakkerij gaat beginnenCUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! (deel 8) - nu écht met crowdfunding!
Volgens mij is dat veel beter dan mijn eigen baksels1 brood (speltbrood) ga ik gebruiken als ontbijt en 1 brood (gevuld brood met feta, zongedroogde tomaat en olijven) als tussendoortje
Kroone Liefting heet die, hele mooie grote zaak. Ik weet alleen niet of ze ook tweedehandsjes (voor een goede prijs) hebben..quote:
Had je maar tussendoortjes mee moeten nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Boh. Lekker brood
Zin in broodHonger
Geen eten meer hier op kantoor
Thx maraca
Joh. Wat denk je dat ik om 14:00 al op hadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had je maar tussendoortjes mee moeten nemen
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook honger![]()
nog 1 shake en 2.5u tot aaf eten
Er gaat iets niet goed met jouw lijstjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Joh. Wat denk je dat ik om 14:00 al op had
Dunno, uit de losse pols? 500/600?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |