SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Curryworst en het echte duitse beleg daar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind de Aldi eerlijk gezegd echt 3x niets. In heel veel dingen scheelt het niet eens zoveel met de Jumbo en ik vind het echt matig.
Rambam van gisteren was wel weer tof
Zoeken ze nu wel een keer daadwerkelijk de confrontatie op? Of is dat weer het moment waar de uitzending stopt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind de Aldi eerlijk gezegd echt 3x niets. In heel veel dingen scheelt het niet eens zoveel met de Jumbo en ik vind het echt matig.
Rambam van gisteren was wel weer tof
Aldi is een mooie winkelquote:
Ja, het was weer portemonnee dagquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:23 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zoeken ze nu wel een keer daadwerkelijk de confrontatie op? Of is dat weer het moment waar de uitzending stopt?
bij mij komt daar ook ioome winkel uit hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kogel
Had zelf het meeste moeite met de boom![]()
maak iemand ffkes manager jongequote:Op donderdag 5 maart 2015 10:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kogel
Had zelf het meeste moeite met de boom![]()
spiegelenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij mij komt daar ook ioome winkel uit hoorof betekend dat symbooltje er onder iets
damn sonquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij mij komt daar ook ioome winkel uit hoorof betekend dat symbooltje er onder iets
Dacht ik al. maar nog nooit gezienquote:
er staat ook e+ en niet +e vriendelijke vrindquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dacht ik al. maar nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |