abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150306531
Zwangerschap en Geboorte!

2015

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
28 maart: Kooks11
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
24 augustus mousemicky
25 augustus: Coccinelle (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser

3 oktober: J0ycie88
10 oktober: Limone
14 oktober: Sara82
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm!

[ Bericht 0% gewijzigd door L-E op 06-03-2015 16:21:35 ]
pi_150306547
Deel 1526! *O*
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:47:42 #3
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150306610
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:40 schreef -Spring het volgende:
Wat een fijn nieuws, Selvaria!

Elke keer als ik opsta na een een tijdje zitten, zak ik compleet door mn hoeven. Niet vanwege pijn maar gewoon omdat er kracht meer in mn donder zit. Heel bizar. :') Herkenbaar?
Mijn vriendin had regelmatig dat ze op de bank zat en haar benen niet meer van de bank kon krijgen. Kon er geen kracht mee zetten. :Y
pi_150306697
LE wil je mij uit de OP halen aub?
pi_150306706
Dat ja. En wat LE zegt. Ik zak dan onaangekondigd door mn rug en benen. Nu weet ik het gelukkig, maar ik ben al een paar keer serieus op mn plaat gegaan. :'D
pi_150306802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:52 schreef Rawedni het volgende:
LE wil je mij uit de OP halen aub?
Done! (Dat heeft hoop ik geen verdrietige reden.. :* )
pi_150306833
Hier is het opstaanvandebankalseenwalvismethernia ook alweer begonnen. Dat mijn man hefboom moet spelen enzo :@
pi_150306857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Done! (Dat heeft hoop ik geen verdrietige reden.. :* )
Dank :) Nee hoor, ik post hier alleen nooit (jullie gaan me te snel) en de datum was ook verkeerd :)
pi_150307047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:01 schreef L-E het volgende:
Hier is het opstaanvandebankalseenwalvismethernia ook alweer begonnen. Dat mijn man hefboom moet spelen enzo :@
Zoals de vrouw van de pufclub zegt: Na ongeveer 30 weken zwanger is er geen enkele bank waar je zonder Van Gent en Loos uit kunt komen ^O^

Risu heeft vast wel een kindje in d'r armen nu, verdorie. Anders duurt het me te lang... ;)

Gevalletje, ik zag dat jij al meldplicht hebt! Gaaf zeg, wat gaat het ook voor jou snel ineens...
pi_150307054
*O* voor de wisseldagen en verjaardagen!

Ggirl ik zou wel redelijk vlot aangeven dat je zwanger bent, maar als je het gevoel hebt dat je daarna gewipt wordt is het wel verstandig om eerst advies in te winnen. Ik vind het overigens altijd wel verhelderend om een gesprek aan te gaan met mensen die zulke opmerkingen maken. met klamme handjes en klotsende oksels vaak, maar het klaart de lucht meestal zodat je weer op goede voet verder kan.

Geen nieuws nog van Risu? Misschien heeft ze, net als ik, kunnen uitslapen. Of niet natuurlijk :%

Ik kreeg gisteren de vraag van mijn yogajuf of mijn bloeddruk hoger was dan normaal, ik word blijkbaar sneller rood dan normaal. Morgen eens kijken of de druk weer wat lager is.
pi_150307059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:12 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Zoals de vrouw van de pufclub zegt: Na ongeveer 30 weken zwanger is er geen enkele bank waar je zonder Van Gent en Loos uit kunt komen ^O^

Risu heeft vast wel een kindje in d'r armen nu, verdorie. Anders duurt het me te lang... ;)

Gevalletje, ik zag dat jij al meldplicht hebt! Gaaf zeg, wat gaat het ook voor jou snel ineens...
Ik ben pas 22 weken :'(
pi_150307069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik ben pas 22 weken :'(
Je oefent vast :Y
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:15:02 #13
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150307110
Zo, ik ben bij de verloskundige geweest!
Bloeddruk goed, ijzer prachtig, baby vast in het bekken :o en het lijkt haar een normaal formaat baby, kortom net als mijn middelste. Kan de maat 44 en 50 in de kast blijven liggen, scheelt wassen :7 . Wel vervelend was dat ik bijna onderuit ging. Heb echt een tijd moeten blijven zitten en durfde eerst echt niet te fietsen :@ . Kreeg van de vk een nat doekje in mn nek en de assistente gaf thee met suiker. Voel me nu nog wel wiebelig, suf en moe.
Besproken hoe het zit met de 10 uren extra indicatie kraamzorg ivm bekken. Ik ga de zorgverzekeraar even bellen voor een formulier. En bevallingshoudingen besproken, zij heeft voorkeur voor handen en knieën in mijn conditie.
En ze zei dat ik 5 mei al lang bevallen zou zijn omdat ze me geen dag langer dan nodig willen laten lopen. Ik begrijp alleen niet zo goed wat ze daarmee bedoelt en geloof dat ik voor nu maar even de struisvogel toe ga passen en ga zorgen dat ik met 37 weken echt alles klaar heb. Over 2 weken terugkomen.

Oh, en walvis klinkt heel bekend :') ik moet eerst op mijn zij gaan liggen, dan mezelf omhoog duwen met met handen, even blijven zitten en dan hopen dat ik op kan staan :')

Spring, dat klinkt wel naar! Maar ik begrijp dat het geen pijn doet?

Cholula, misschien duwt de baby tegen je longen aan?

Ik hoop voor Risu dat ze bevallen is. Ik vond haar gisteravond wel zo klinken :@ maar ik kan het fout hebben. Anders zal ze lekker uitslapen ;)
pi_150307130
Wat veel weekwissels vandaag... Hier ook, vandaag alweer 28 weken *O* *O*
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:17:29 #15
259886 pessie
pi_150307148
Oh ja inderdaad, alle weekwissels vergeten :@ .
*O* *O* *O* *G* *G* *G*
pi_150307155
Er wordt goed gebatst op donderdag *O*
pi_150307489
Jup, weekwissel! 31 weken vandaag *O*

Vanochtend controle gehad en hij lag er keurig bij. Zn gemiddelde berekend en hij zit al precies op de middenlijn O+ Hij heeft ook weer dikke lippen, net als R.ienk en mn man O+

Over 2 weken weer terug :)

Hier zak ik soms ook compleet door mn hoeven. Vooral als ik te snel opsta :{w En omhoogkomen is ook een dingetje als ik niet eerst op mn zij rol en mn benen eerst het bed uit gooi en dan mee omhoog veer :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150307520
Lurker ontlurkt :W

Ik lees al een tijdje mee hier en het leek me nu toch maar eens tijd om mee te posten. Ik hoop wel dat ik het bij kan houden, want jullie gaan snellll! ;)

Ik zal me nog even kort voorstellen: Kazy, 27 jaar, 2 jaar getrouwd en in verwachting van de eerste. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en onze mini wordt verwacht op 12 juli. We weten inmiddels wat het is en ik doe mijn best om mijn mond te houden tot de bevalling. Sinds ik het geslacht weet, zijn wel de shopremmen losgegaan hier haha.

Overigens heb ik ook al een tijdje last van een doorzakkende rug/benen bij het opstaan. Een raar gevoel als dat gebeurt, juist omdat het (bij mij) geen pijn doet.
pi_150307532
Cholula, is sneller rood worden tijdens yoga een kenmerk van hoge bloeddruk, serieus?
pi_150307629
In combinatie met mijn dikke plofkop en vochtpootjes blijkbaar wel.
Pessie ik weet niet of hij tegen mijn longen aandrukt, misschien wel, maar dan zou ik toch kortademiger zijn denk ik?

Welkom kazy!
pi_150307665
Oh, vocht vasthouden is niet tof. Was hij laatste keer ook aan de hogere kant?
pi_150307690
Welkom kazy! *O*
pi_150307703
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:34 schreef kazy het volgende:
Lurker ontlurkt :W

Ik lees al een tijdje mee hier en het leek me nu toch maar eens tijd om mee te posten. Ik hoop wel dat ik het bij kan houden, want jullie gaan snellll! ;)

Ik zal me nog even kort voorstellen: Kazy, 27 jaar, 2 jaar getrouwd en in verwachting van de eerste. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en onze mini wordt verwacht op 12 juli. We weten inmiddels wat het is en ik doe mijn best om mijn mond te houden tot de bevalling. Sinds ik het geslacht weet, zijn wel de shopremmen losgegaan hier haha.

Overigens heb ik ook al een tijdje last van een doorzakkende rug/benen bij het opstaan. Een raar gevoel als dat gebeurt, juist omdat het (bij mij) geen pijn doet.
Welkom! *O*
pi_150307746
Ik heb normaal een lage bloeddruk, dus toen hij afgelopen maandag 130/78 bleek te zijn, was dat voor mij aan de hoge kant. Morgen moet ik sowieso weer urine inleveren en bloeddruk laten opmeten en dan zal het vast allemaal wel meevallen, denk ik, hoop ik.
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:52:13 #25
259886 pessie
pi_150307956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:44 schreef Cholula het volgende:
Ik heb normaal een lage bloeddruk, dus toen hij afgelopen maandag 130/78 bleek te zijn, was dat voor mij aan de hoge kant. Morgen moet ik sowieso weer urine inleveren en bloeddruk laten opmeten en dan zal het vast allemaal wel meevallen, denk ik, hoop ik.
Ik zie dat je over 9 dagen uitgerekend bent. Op zich is een iets hogere bovendruk dan meen ik niet zo erg, als de onderdruk maar mooi laag blijft. Ik hoop met je mee dat het met een sisser afloopt!

Kazy, gefeliciteerd en welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')