Of de draaideuren gewoon openzetten, dupeer je niemand mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:56 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Ik kan mij die werkdruk goed voorstellen. Het is een monsterklus om een aanwijzing af te geven aan 20 treinen per uur. Eigenlijk is dit ook onwenselijk. ProRail had daar beter op moeten inspelen door meer capaciteit vrij te maken voor het afgeven van de aanwijzingen. 1 iemand voor de aanwijzingen en de ander om de treindienst te regelen. De zinsneden "bang voor het personeel" slaat kant nog wal. Het gaat hier wel om veiligheid en ProRail had die borden eerder moeten plaatsen.
Kom op Driek, het is de Telegraaf heh. Ik weet dat je er een innige relatie mee hebt, maar het zijn ook sensatiezoekers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:50 schreef DriekOplopers het volgende:
Telegraaf gezien? Verkeersleiders zouden gisteren eigenmachtig treinseries hebben geschrapt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
Telegraafquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:50 schreef DriekOplopers het volgende:
Telegraaf gezien? Verkeersleiders zouden gisteren eigenmachtig treinseries hebben geschrapt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
Regeltjes regeltjes, je moet ze blijkbaar allemaal handmatig bellen. Een melding op de pocket lijkt mij ook voldoende maar blijkbaar niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:05 schreef mschol het volgende:
was daar niet een veel simpelere oplossing voor? gewoon aan alle machinisten mededelen dat er bij die tunnel 80 gereden moet worden?
ik neem aan dat machinisten de route die ze rijden moeten kennen?
Kunnen ze niet gewoon digitale matrix borden ophangen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:09 schreef Belastinginspecteur het volgende:
De route is voor een Vmax van 140 km/h en Machinisten kennen het baanvak ook als zodanig. Als er een TSB (Tijdelijke Snelheids Beperking) wordt opgelegd dan moet dit kenbaar worden gemaakt aan iedere trein die de TSB tegenkomt. Dat moet mondeling. Duurt het langer dan gaat men over tot het plaatsen van Langzaam Aan Ellende (LAE) borden.
Die LAE staan er alquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:09 schreef Belastinginspecteur het volgende:
De route is voor een Vmax van 140 km/h en Machinisten kennen het baanvak ook als zodanig. Als er een TSB (Tijdelijke Snelheids Beperking) wordt opgelegd dan moet dit kenbaar worden gemaakt aan iedere trein die de TSB tegenkomt. Dat moet mondeling. Duurt het langer dan gaat men over tot het plaatsen van Langzaam Aan Ellende (LAE) borden.
De punten die zijn genoemd zijn peanuts op het hele concessiebedrag. Lijkt me niet dit de gunning van de concessie tegenhoudt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:03 schreef b2py het volgende:
Wat heeft dit voor gevolgen? Krijgen we nieuwe gunning of wordt Abellio uitgesloten en komt Arriva met een veel kutter aanbod te rijden?
Remweg 140 - 0 is onder normale omstandigheden 1146 meter, en de afstand begin open tunnelbak - midden perron is groter dan 1146 meter. Met hier en daar wat correcties vanwege zwaartekrachtversnelling naar beneden zal het er wel om hangen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:13 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Maar nog iets.... Ik kan mij zo maar 1 treinserie indenken die daar Überhaupt 140 km/h rijdt. De rest moet stoppen en ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat die met 140 de tunnel induiken.
Seinstoring in sein 6116 tussen Delft en Delft Aansluting (Richting Rijswijk) en er zit een Ten Onrechte Bezet Spoor (TOBS) in spoor 602, die voor het sein ligt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:27 schreef Yreal het volgende:
En daar is ie weer... minder sprinters rond delft...
Ik kan mij helemaal geen treinserie indenken die daar 140 rijdt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:13 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Maar nog iets.... Ik kan mij zo maar 1 treinserie indenken die daar Überhaupt 140 km/h rijdt.
Beneluxquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:39 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik kan mij helemaal geen treinserie indenken die daar 140 rijdt.
Benny de Benelux en de cargo's (als die de 140 daar halen)quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:39 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik kan mij helemaal geen treinserie indenken die daar 140 rijdt.
Goederentreinen mogen in ons land maar 80/90quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:40 schreef boriq het volgende:
[..]
Benny de Benelux en de cargo's (als die de 140 daar halen)
120 op de Betuweroute toch, als alle wagons dat tenminste ook mogenquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Goederentreinen mogen in ons land maar 80/90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |