gif is hetquote:
Agreed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ze zijn dan wel Schots en niet Iers, maar ik krijg zin in Alestorm nu.
Yes plzquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Keelhauled. Ja het is een cliche, maar ook awesome.
Doe hem ff DM danquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Keelhauled. Ja het is een cliche, maar ook awesome.
Liever niet te veel mannenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We vallen je ook graag lastig per DM.
Sleep well!quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:41 schreef Uccie het volgende:
Ik ga eens kijken of ik kan slapen.
Tot morgen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:41 schreef Uccie het volgende:
Ik ga eens kijken of ik kan slapen.
Tot morgen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh
Nou dat scriptje kan weer in de ijskast.
Je bent inmiddels nog mijn enige luisteraarquote:
Terecht wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent inmiddels nog mijn enige luisteraarMaar ik hou wel van je hoor
Jij bedankt voor het luisterenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:51 schreef Lt.Surge het volgende:
iig thanks voor het draaien wat ik er van mee heb gemaakt.
Komt goed!quote:
Op de Wii-u?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Mja, nu toch eindelijk maar eens aan m'n sweet sweet Mario Kart beginnen.
Jij ook bedankt he!quote:
We zien hem wel voorbij komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Komt goed!
Zo niet, open ik ff een topic in R&P.
Das ook wel waar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee ik ben maar een lompe boer uit Emmeloord he
Ik niet hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:11 schreef dekatophetspek het volgende:
Goedenmorgen. Iemand bezwaar als ik zo effe wat ga proefdraaien?
Top. Wat gaaf trouwens dat je in de fp redactie zit fokker. Een aanwinst voor fok!quote:
Ik moet nog een beetje mijn draai vinden, en de juiste berichten vinden, maar dat komt wel goedquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:13 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Top. Wat gaaf trouwens dat je in de fp redactie zit fokker. Een aanwinst voor fok!
Yep. Ik heb sinds kort een nieuwe pc en heb net vdj opnieuw geinstalleerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje mijn draai vinden, en de juiste berichten vinden, maar dat komt wel goed
Had je de nieuwe gegevens al van 2015?
Dan hoor ik het wel wanneer je intunedquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:16 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Yep. Ik heb sinds kort een nieuwe pc en heb net vdj opnieuw geinstalleerd.
Ik merk dat ik bijna nog geen muziek op de hd heb staan... Even improviserenquote:
Zal eerst even wat muziek op de hd parkeren dan doe ik zo nog een poging.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:34 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zal eerst even wat muziek op de hd parkeren dan doe ik zo nog een poging.
Ok, ik weet wel wie draait, maar niet wie het isquote:
Grappig, ik ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben mijn FOK!-carrière begonnen met een Tardis als UI.
Je verwacht het nietquote:
Ik ben dan ook nog steeds in shock.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga graag tegen alle verwachtingen in.
Het gaat wel denk ik. Anders laat ik het nog wel weten.quote:
Vorige week heb ik ons GoeterFM genoemd.quote:
Haha bijna goedquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik ons GoeterFM genoemd.
Zo spreekt Fokkie het uitquote:
Ik stem voor een andere naamquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik ons GoeterFM genoemd.
Ik had niet verwacht dat je zo hartelijk zou moeten lachen om mijn smakelijke grapquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hawhahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa
Ik kan wel janken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo hartelijk zou moeten lachen om mijn smakelijke grap.
Doe not kraai fokkie.quote:
Nou iddquote:
nee dit is geen scquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef pixelbitty het volgende:
Zullen we maar gewoon hier blijven, onz sc is niet meer te redden.
Is er niet ergens een vluchtelingen SCquote:
Ik ga meteen de lucht in.quote:
Ik zou luisteren..quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef Sardu het volgende:
Ik zou best willen draaien, maar ik heb alleen gure metal.
quote:
Best aparte anatomie....quote:
You say that like it's a bad thing.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef Sardu het volgende:
Ik zou best willen draaien, maar ik heb alleen gure metal.
Echt hequote:Op donderdag 5 maart 2015 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing.
Stel je eens niet zo aanquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook.
Van metal gaan mijn oren bloeden
Dat kan gebeuren bij je eerste keer. Uiteindelijk ga je het lekker vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook.
Dat zei je gister in bed ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren bij je eerste keer. Uiteindelijk ga je het lekker vinden.
Lach niet johquote:
Ohh ik kan om 0:00 hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal ze rond 23.30 even inlichten.
Doe maar niet, dan loopt het aan het eind meteen leeg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal ze rond 23.30 even inlichten.
Voordeel is, hebben wij een avondje vrij en kunnen de kinderen op Gutter passen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook.
Ja dit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan loopt het aan het eind meteen leeg.
Ik zal heeeeeeeeeeel veel thee gaan zetten in ieder gevalquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordeel is, hebben wij een avondje vrij en kunnen de kinderen op Gutter passen.
Hebben pa en moe tijd om van bil te gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordeel is, hebben wij een avondje vrij en kunnen de kinderen op Gutter passen.
Jawelquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
Voor metal is radio49 ontwikkeld.
Op gutterFM komt geen metal!
Of Roelertquote:
Dan zak je er toch lekker in met je bek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
Succes bij de selectieprocedure bij de buren. Ik luister oven een half jaartje wel of je bent aangenomen,quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan zak je er toch lekker in met je bek.
Ik vind jou eigenlijk gewoon een lul, maar het moet maar.quote:
Wat Uc zegtquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk gewoon een lul, maar het moet maar.
Oooohhh Fokkie ik hou van jeeeeequote:Op donderdag 5 maart 2015 18:28 schreef Uccie het volgende:
Zo nu genoeg open deuren ingetrapt.
Liefde voor iedereenvooral Fokkkiieeeeeeee!
Oh, nou sprak voornamelijk voor mezelf, maar het lijkt me wel ok.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oooohhh Fokkie ik hou van jeeeee!
Zo goed?
Je verwacht het niet...nee echt, dit verwacht je echt niet.quote:
Gutter is anders een punk kanaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:34 schreef hoink581 het volgende:
KLB / RADIO KLB #9 20.00 - 23.30, live op GutterFM
Ze mag je hebben hoorquote:
jij?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oooohhh Fokkie ik hou van jeeeee!
Zo goed?
quote:
Oh..nou ja ik dacht, jij bent eerst.quote:
Zal rulerofdeath wel zijn.. als ik ga draaien laat ik het altijd aan jou wetenquote:
Hoe heet dit nummer ook al, ik vergeet het steedsquote:
Ik ga dit nog 80x vragen trouwens, dan weet je datquote:
Zet het in je signature.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga dit nog 80x vragen trouwens, dan weet je dat
Ik heb geen idee. You're on your own.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:39 schreef pixelbitty het volgende:
Hey als mensen nog leuke nummertjes in deze trant weten laat het mij horen alsjeblieft
Bathory - One Rode To Asa Bayquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:39 schreef pixelbitty het volgende:
Hey als mensen nog leuke nummertjes in deze trant weten laat het mij horen alsjeblieft
Liegbeestquote:
Orange goblin - the ale house of braves.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:39 schreef pixelbitty het volgende:
Klinkt spannend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:42 schreef LompeHork het volgende:
Draai dit Pixof iets anders van deze band, ik ben je eeuwig dankbaar dan.
Zometeen goedquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:42 schreef LompeHork het volgende:
Draai dit Pixof iets anders van deze band, ik ben je eeuwig dankbaar dan.
Aaah liefie wat moet ik voor je draaien kusje knuffel aaiquote:
Geen idee tbh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Aaah liefie wat moet ik voor je draaien kusje knuffel aai
Heb er even over na kunnen denken en wil graag iets van Bathory.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Aaah liefie wat moet ik voor je draaien kusje knuffel aai
Ik luister er zelf nooit naar, maar kan het wel waarderen zo af en toe.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zat net het album Traveling without moving te luisteren. Blijft gewoon goed
Goeie intro ook. Lekker kort.quote:
Wieso!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:47 schreef pixelbitty het volgende:
Sorry ik ben een beetje van slag hier!
Metal Onz united en dan zwaait fokker89 de scepter.quote:
jaquote:
Ja dat ben ikquote:
die willen niet dat er meer dan 3 mensen naar hun shit luisterenquote:
Dat was de Fylax-gate toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
die willen niet dat er meer dan 3 mensen naar hun shit luisteren
jaquote:
En geen overtreffen de gates in SHO.quote:
niet zo biggie doenquote:
vooral muziek...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:53 schreef deadprez het volgende:
gebeuren hier ook nog dingen of is dit alleen muziek?
Geen idee, keek net even maar leek me maar een ongeorganiseerd rotzooitje.quote:
Die zanger had een dichtbundel uitgebracht vorig jaar.quote:
Twitch uitzendenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:56 schreef LompeHork het volgende:
Als BO3 zombies heeft, gaan Fylax en ik dit samen spelen. Zou Teamspeek opnemen wel. Gewoon voor radio-doeleinden.
Komt me wel bekend voor, maar zegt me zo niksquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, keek net even maar leek me maar een ongeorganiseerd rotzooitje.
perfect government van nofxquote:
Praat je wel indirect tegen me?quote:
quote:
Stuur nog eens, pribeer ik hetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:03 schreef LompeHork het volgende:
Bedankt Pixmaar waar is dat nummer wat ik aan vroeg?
Ik ga vd week wel gewoon een paar uur lang metal doen voor een ieder die het wel wil, maar vanavond was niet mijn avond helaas. Sorry horkjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:03 schreef LompeHork het volgende:
Bedankt Pixmaar waar is dat nummer wat ik aan vroeg?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:04 schreef Sardu het volgende:
Stroebelingen is toch die noorse stinkvis in blik?
Joh, no hard feels, relax en geniet van je avondquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga vd week wel gewoon een paar uur lang metal doen voor een ieder die het wel wil, maar vanavond was niet mijn avond helaas. Sorry horkje
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga vd week wel gewoon een paar uur lang metal doen voor een ieder die het wel wil, maar vanavond was niet mijn avond helaas. Sorry horkje
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Joh, no hard feels, relax en geniet van je avond![]()
quote:
Oh god heb ik weer de jouwe van het nachtkastje gepakt vanochtend? We moeten echt eens verschillende kleuren nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das mijn stijfje toch? Wat doet die in jouw broek?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god heb ik weer de jouwe van het nachtkastje gepakt vanochtend? We moeten echt eens verschillende kleuren nemen.
Sonic screwdriver?quote:
This is not working for us manquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god heb ik weer de jouwe van het nachtkastje gepakt vanochtend? We moeten echt eens verschillende kleuren nemen.
Killswitch engage - my cursequote:
M'n moeder ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 2 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |