TT = volg de leiderquote:
Mensen die geil zijnquote:
Oh heb ik em gemistquote:
ik heb The Verve gewoon gehoord.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]maar dat doen mensen wel vaker met verzoekjes hier.
Geen idee, maar je duikt alle uithoeken van NL in.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet niet, wat heeft die beste man gedaan in 1998?
Ga zo eerst naar Utrechtquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, maar je duikt alle uithoeken van NL in.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige wiens stream nu ineens buffert?
Nee, hij vzingt Fries.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
Denk dat m'n player bevroren was of zo, stream herstarten hielp.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]denk het wel. Woon je ver van Friesland?
Die verwijtende ondertoonquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]maar dat doen mensen wel vaker met verzoekjes hier.
Nee hij zingt in het Fries, dat klinkt gewoon raar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
Rustig maar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hij zingt in het Fries, dat klinkt gewoon raar.
Ik dacht dat ik dat niet gepost hadquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:19 schreef pixelbitty het volgende:
Yn it frysk klink do prima Fokkie, lekkere boer fan my
Ik bin grutsk op do hear leave, do bist lekker dwaandequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..], Alleen of ik daar trots op moet zijn
Tanke skat, komsto my jûn noch opsykje?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik bin grutsk op do hear leave, do bist lekker dwaande.
Ik kom der sa oan, set it útfanhuzersbêd mar klear, of mei ik by dy yn bêdquote:
Allemaalquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze zijn trouwens wel uit de autoDJ.
Fansels mei dyn by my yn bêd, grut siet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom der sa oan, set it útfanhuzersbêd mar klear, of mei ik by dy yn bêd?
Dat fyn ik wol hiel gesellich, wol do hantsjes boppe de tekkens dan!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Fansels mei dyn by my yn bêd, grut siet.
Je hebt zelf de inloggegevensquote:
Nee dan krijg ik koude handen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat fyn ik wol hiel gesellich, wol do hantsjes boppe de tekkens dan!
Ik zal morgen eens kijken. Kijken of ik wat vergeten pareltjes erbij kan klussen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt zelf de inloggegevensUpload ze zou ik zeggen.
Maar heb nu de volledig nieuwe top40 erin en wat top2000 nummertjes.
Gean do gjin frysk mear tsjin my pratequote:
Nee no Russyskquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gean do gjin frysk mear tsjin my prate?
Heb je ook een slipje meegestuurd?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
Zo. Kruidvat mensen gaan niet weten wat hen overkomt als ze mijn ultra sexy sollicitatiebrief lezen..
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
Zo. Kruidvat mensen gaan niet weten wat hen overkomt als ze mijn ultra sexy sollicitatiebrief lezen..
Je moet je niet aanstellenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie solliciteren wel gehad de afgelopen maand....en nu gaat Fokker zeggen dat ik me niet moet aanstellen.
Но я не думаю, что русский язык является лучшим выбором милаяquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
Так что наконец время для другого языка
Ja mijn string, ik heb em een uurtje aangehad en er nog een beetje parfum op gespoten.quote:
Hee Surgequote:
- Niet leukquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hee Surge! Is je vrouwmens weer fijn thuis
?
Ik zit alleen thuis. Ik ben na ruim 6 jaar vrijgezel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hee Surge! Is je vrouwmens weer fijn thuis
?
Auwquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zit alleen thuis. Ik ben na ruim 6 jaar vrijgezel.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wtfquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kwam wel onverwacht danquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat verklaart de lege flessen drank op tafel.
Mooi zuurquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat verklaart de lege flessen drank op tafel.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kinda. Waren wel issues uiteraard, maar 3,5 weken zonder elkaar geeft je veel voer tot nadenken.quote:
Tell me about itquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kinda. Waren wel issues uiteraard, maar 3,5 weken zonder elkaar geeft je veel voer tot nadenken.
Veel afleiding zoeken werkte soort van voor mij... Ik ben nu een week verderquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar heb er semi-vrede mee.
Ik weet dat ik haar op lange termijn niet gelukkig kan maken, en liefde is ook jezelf opofferen voor een ander.
Dus, samen maar besloten er mee te stoppen.
Alleen ik word fucking gek hier in huis.
The memories. Alles kan ik wel ergens aan linken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar heb er semi-vrede mee.
Ik weet dat ik haar op lange termijn niet gelukkig kan maken, en liefde is ook jezelf opofferen voor een ander.
Dus, samen maar besloten er mee te stoppen.
Alleen ik word fucking gek hier in huis.
The memories. Alles kan ik wel ergens aan linken.
Verzoekje is welkom.quote:
Meh, ik kan dat gewoon nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Veel afleiding zoeken werkte soort van voor mij... Ik ben nu een week verder
Ik bespaar jullie mijn muziek van de laatste dagen.quote:
Jaquote:
Gewoon doen, deed ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie mijn muziek van de laatste dagen.
Marco Borsatoquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie mijn muziek van de laatste dagen.
Mag je toch Celine Dion nog draaien.quote:
Marco borsato - jij hebt mij niet nodig.quote:
Nee thanks, samen naar een concert geweestquote:
Van de nek naar beneden zeg ik ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk er ff over na
[ afbeelding ]
Ik heb dit hele album geluisterd?
Maar neen, ik kijk wel ff.
Ieeeueuwwwquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van de nek naar beneden zeg ik ja.
Ik wil het best een keer proberen, ik heb altijd van die dunne nerdsquote:
Zo'n anabole brok...bah bah bahquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil het best een keer proberen, ik heb altijd van die dunne nerds. Welke ik prefereer ook
.
Geen last van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef pixelbitty het volgende:
Ja sorry ik tune uit die verbinding is kut, ik hoor haper haper en niks en er is weer een heel nummer voorbij.
Nee helemaal niet, je hebt gewoon verdriet, dat is hartstikke normaal.quote:
En anders zijn er nog Fisherman's friends om de schuld te geven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ook mannen mogen in 2015 huilen
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
En anders zijn er nog Fisherman's friends om de schuld te geven.
Been there, done thatquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, je hebt gewoon verdriet, dat is hartstikke normaal.
Gooi het er gewoon lekker allemaal uit joh
Ja wat hoeveel dagen is het geledenquote:
Ik ga een kattenvrouwtje worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
On the plus side....DAMES, Surge is terug op de markt
Pics!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
On the plus side....DAMES, Surge is terug op de markt
3.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja wat hoeveel dagen is het geleden?!
Katten met pen0rs?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga een kattenvrouwtje worden.
Maar dan, met pen0r.
Oh dan had ik nogsteeds in mijn bed gelegen met een fles merlot en een bak ijs en een pak koekquote:
Houd je van katten...opgelost, slotje.quote:
2 van de 3 welquote:
Meh, we zijn goed uit elkaar gegaan. Dat is wel fijn gelukkigquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh dan had ik nogsteeds in mijn bed gelegen met een fles merlot en een bak ijs en een pak koek
2 maxquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Houd je van katten...opgelost, slotje.
Ja ik ben ook "goed" uit elkaar.. maar misschien ben ik gewoon een emotioneel wijfquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Meh, we zijn goed uit elkaar gegaan. Dat is wel fijn gelukkig
Daarom gewoon elkaar de tyfus schelden en nooit meer zien. Beviel prima.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja ik ben ook "goed" uit elkaar.. maar misschien ben ik gewoon een emotioneel wijf.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom gewoon elkaar de tyfus schelden en nooit meer zien. Beviel prima.
YOu oughtta know - Alanis Morisettequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
En nu gewoon lekkere knal muziek. Van zoek het maar uit kutwijf/klootzak.
Wie?
Same. Mijn brein zegt het is beter zo, maar mijn hart wil vechten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja ik ben ook "goed" uit elkaar.. maar misschien ben ik gewoon een emotioneel wijf.
Reel big fish - She's not the end of the world.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
En nu gewoon lekkere knal muziek. Van zoek het maar uit kutwijf/klootzak.
Wie?
Werkt voor mij ook veel beter, ook niet dat je ex elke paar dagen belt om te vragen hoe het nu gaat wat hij in de 4 jaar daarvoor NOOIT deedquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom gewoon elkaar de tyfus schelden en nooit meer zien. Beviel prima.
En het lucht ook nog eens op voor jezelf. en dan stop je vanzelf ook met hoop hebben,.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Werkt voor mij ook veel beter, ook niet dat je ex elke paar dagen belt om te vragen hoe het nu gaat wat hij in de 4 jaar daarvoor NOOIT deed!
Scheelde dat de mijne echt een ongelooflijke tyfuslul was. Maakt het wal makkelijker, na 7 jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Werkt voor mij ook veel beter, ook niet dat je ex elke paar dagen belt om te vragen hoe het nu gaat wat hij in de 4 jaar daarvoor NOOIT deed!
Heb je nooit verkering gehad danquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Over relaties heb ik echt neits te zeggen. Maarvoor iedereen.
Ik denk dat ik de radio even wat zachter draai voor wat Mario Kart 8
Optie A.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Heb je nooit verkering gehad dan. Of heb je nogsteeds een relatie met je eerste liefde
?
Geen behoefte aan ofzoquote:
Gewoon nooit meer uit maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:15 schreef pixelbitty het volgende:
Ugh ik ga nooit meer een relatie beginnen als ik er aan terug denk.
Als je wilt, kun je dat lang volhouden....maar dan ga je vogels nemen en veel teveel werken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:15 schreef pixelbitty het volgende:
Ugh ik ga nooit meer een relatie beginnen als ik er aan terug denk.
Goeie kelder kopen, kunnen ze niet weg.quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goeie kelder kopen, kunnen ze niet weg.
Goed ideequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goeie kelder kopen, kunnen ze niet weg.
Je moet het ook gewoon bij 1 houden hè...of de lijken wegdoenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
Alleen begint de kelder een beetje vol te raken
Ach het kost je een half jaar van je leven na de tijd. Maar dan begin je wel weer in te zien dat er meer op de wereld is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Relaties, ze zijn vaak mooi, maar soms..
Ok ik wilde schattige comments gaan doen hier.. maar ik spaar jequote:
Nee ze krijgen wel gewoon voer hoor. Maar weet nog niet wat ik er mee wil.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon bij 1 houden hè...of de lijken wegdoen
Oh zo. Spreken ze al Nederlands?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ze krijgen wel gewoon voer hoor. Maar weet nog niet wat ik er mee wil.
Ik kan een hoop hebben hoor. Het is ook niet alsof ik er om iedere avond huilend in slaap val. Ik zie wel wat er komt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ok ik wilde schattige comments gaan doen hier.. maar ik spaar je
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach het kost je een half jaar van je leven na de tijd. Maar dan begin je wel weer in te zien dat er meer op de wereld is.
Je bent iniedergeval wel eerlijk. Niet de doorgaande FOK!ker met 30cm die elke week een andere chick in bed heeft liggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan een hoop hebben hoor. Het is ook niet alsof ik er om iedere avond huilend in slaap val. Ik zie wel wat er komt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben niet die ene gozer van de radio om allemaal asians aan te nemen
Ik vind je er als een kroeliepoelie uitzien ik kon me niet voorstellen dat je nog geen vriendinnetje hebt gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan een hoop hebben hoor. Het is ook niet alsof ik er om iedere avond huilend in slaap val. Ik zie wel wat er komt.
Ik heb dan ook totaal geen zin om op internet te pretenderen dat ik iemand anders ben. Daar schiet je ook niets mee op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent iniedergeval wel eerlijk. Niet de doorgaande FOK!ker met 30cm die elke week een andere chick in bed heeft liggen
Neuj, helaas denkt 98% dat wel te moeten doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dan ook totaal geen zin om op internet te pretenderen dat ik iemand anders ben. Daar schiet je ook niets mee op.
Weet je hoeveel energie dat kost, waar ze zin in hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, helaas denkt 98% dat wel te moeten doen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik vind je er als een kroeliepoelie uitzien ik kon me niet voorstellen dat je nog geen vriendinnetje hebt gehad.
Dat is wel veel zegquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, helaas denkt 98% dat wel te moeten doen.
Je bent geen Dalek....#omgaanmetteleurstellingenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dan ook totaal geen zin om op internet te pretenderen dat ik iemand anders ben. Daar schiet je ook niets mee op.
Ik weet niet of je daar trots op moet zijn, Ik ken de naam DeZwabber wel, en Dalek niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent geen Dalek....#omgaanmetteleurstellingen
Dr. Who?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dr who jij onverlaat, kijk hetquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar trots op moet zijn, Ik ken de naam DeZwabber wel, en Dalek niet.
Brb even een Dalek bouwen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan in het engelsquote:
Dat ding dat achter me aan rent in m'n UI is een Dalek. Een pissige tentakel alien uit Doctor Who die in een soort van tank zit.quote:
Kijken? Zegel eten en de hele nacht trippend de audiobooks luisteren.quote:
Ik ben mijn FOK!-carrière begonnen met een Tardis als UI.quote:
Oh dat klinkt ook leuk, audiobook hitchhikers guide zal het ook leuk doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijken? Zegel eten en de hele nacht trippend de audiobooks luisteren.
Die is nuchter ook hilarischquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook leuk, audiobook hitchhikers guide zal het ook leuk doen
Ja maarja.... jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
En "bigger on the inside" als onderschrift
This could become interesting.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijken? Zegel eten en de hele nacht trippend de audiobooks luisteren.
Je bent zelf een maarja.quote:
Ooit hoop ik de ruimte te hebben om een full-size replica te maken en kwijt te kunnen ergens anders dan in de woonkamer.quote:
Die heb ik dan alleen in papier vorm.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook leuk, audiobook hitchhikers guide zal het ook leuk doen
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben mijn FOK!-carrière begonnen met een Tardis als UI.
Dat weet ik nog ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
En "bigger on the inside" als onderschrift
DrTrippinballs. Welcome!quote:
Geen zorgen. Ooit zal het je lukken. Simpel beginnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:33 schreef Sardu het volgende:
En een boek lezen is me al een paar keer mislukt.
Jaaaa van papier machee En als je vriendin (die je dan hebt) dan thuis komt zo naakt er in kruipen en achter haar aan rennen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooit hoop ik de ruimte te hebben om een full-size replica te maken en kwijt te kunnen ergens anders dan in de woonkamer.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ooit zal het je lukken. Simpel beginnen.
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ooit zal het je lukken. Simpel beginnen.
wat???quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jaaaa van papier machee En als je vriendin (die je dan hebt) dan thuis komt zo naakt er in kruipen en achter haar aan rennen.
Ik ben een beetje raarquote:
Misschien maar eens naar die radio van je luisteren.quote:
Oh dan pas je hier prima, maar daar was je al achter.quote:
Momenteel nogal gevoelige muziekquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Misschien maar eens naar die radio van je luisteren.
Die dalek maak ik dan natuurlijk van hout en glasvezel, zoals de originele.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jaaaa van papier machee En als je vriendin (die je dan hebt) dan thuis komt zo naakt er in kruipen en achter haar aan rennen.
Niet gelijk willen trouwen enzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Definieer "simpel beginnen" in deze.
Zo één die kwijlt en een vrij beperkt vocabulaire?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Definieer "simpel beginnen" in deze.
Vetquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die dalek maak ik dan natuurlijk van hout en glasvezel, zoals de originele.
Goeiequote:
Dat was waar ik op aan ging sturen ja. Zo eentje die keyboard speelt met gekleurde stickertjes.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo één die kwijlt en een vrij beperkt vocabulaire?
Maar dat is misschien "Twents simpel"
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was waar ik op aan ging sturen ja. Zo eentje die keyboard speelt met gekleurde stickertjes.
Oh een ESF-deelnemer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was waar ik op aan ging sturen ja. Zo eentje die keyboard speelt met gekleurde stickertjes.
Ik ook, stuk voornamelijk.quote:
Neequote:
quote:
Alsof jullie dat niet wisten.quote:
Ja ik denk ik doe eens wat andersquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
Coldplay??
Fokker, we hoeven niet allemaal de brug af hoor.
Welk nummerquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Stiekem haat ik dit nummer, maar vind het soms best mooi.
Coldplay - Clocksquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Welk nummer? Ik ben heel even niet bij mn pc
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Welk nummer? Ik ben heel even niet bij mn pc
quote:
Ik blij dat ik nog in de keuken knakworst sta te vreten.quote:
Het is af nu, ik heb ook eten gehaald.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik blij dat ik nog in de keuken knakworst sta te vreten.
no hommo?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik sta een rookworst te vreten in de keukenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ging hier op reageren, maar het werd te raar.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging hier op reageren, maar het werd te raar.
Mja bijwerking can Coldplay. Kan het niet luisteren zonder een worst in m'n mond.quote:
Doe dat even....ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:55 schreef pixelbitty het volgende:
Denk dat ik morgen avond ff een uurtje ga draaien ofzo
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:55 schreef pixelbitty het volgende:
Denk dat ik morgen avond ff een uurtje ga draaien ofzo
Tip: Als je lokale homobar je kaartjes stuurt voor hun volgende concert....zeg dan nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja bijwerking can Coldplay. Kan het niet luisteren zonder een worst in m'n mond.
Do explain.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tip: Als je lokale homobar je kaartjes stuurt voor hun volgende concert....zeg dan nee.
Behalve als dat jou wel aanspreekt natuurlijk, dan veel plezier.
Kan toch gewoon een droge worst meenemen en lesbenims kijken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tip: Als je lokale homobar je kaartjes stuurt voor hun volgende concert....zeg dan nee.
Behalve als dat jou wel aanspreekt natuurlijk, dan veel plezier.
Oh.. wie draaien er allemaal danquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe dat even....ofzo
Om 19:00 of om 23:30 is er nog plek/
Koentjequote:
RadioKLBquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh.. wie draaien er allemaal dan?
Neem nou maar gewoon aan, deze tip.quote:
Ik wist niet hoe groot die drang naar worsten werd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan toch gewoon een droge worst meenemen en lesbenims kijken?![]()
Het is me nog niet overkomen dat ik opeens van voorkeur wissel tijdens een concert.
Ohja schijt..quote:
Echt zo laat nog?quote:
quote:
Ah, ken hem niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Nee. Deform to Form a Star van Steven Wilson.
Een beetje overly melancholisch romantisch voor zijn doen. Maar het paste wel.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:03 schreef Lt.Surge het volgende:
DeZwabber. Het blijft een toffe username.
Elke LAN is toch meteen een vrijgezellen weekend?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:05 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb het dit weekend "druk" dus ik ga maar niet draaien..
Steven Wilson is mijn favoriete muziekmeneer. Hij zat ook in Porcupine Tree. Mijn favoriete band.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Elke LAN is toch meteen een vrijgezellen weekend?
Als ik nu m'n vrienden die aan een LANparty zouden willen doen bij elkaar sprokkel zijn ze bijna allemaal getrouwd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eens aangeslingerdquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steven Wilson is mijn favoriete muziekmeneer. Hij zat ook in Porcupine Tree. Mijn favoriete band.
True truequote:Op donderdag 5 maart 2015 00:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh wow... Dan heb ik vast vrienden met heel veel pech.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik nu m'n vrienden die aan een LANparty zouden willen doen bij elkaar sprokkel zijn ze bijna allemaal getrouwd.
Nog 4 Maar of ze met een mes in hun klauwen zitten... Nu wel denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Zijn er nog we luisteraars, of zit iedereen met een mes in z'n klauwen?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Zijn er nog wel luisteraars, of zit iedereen met een mes in z'n klauwen?
Beste tekst ever man.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog 4 Maar of ze met een mes in hun klauwen zitten... Nu wel denk ik
Ik ben een strop aan het loomen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Zijn er nog wel luisteraars, of zit iedereen met een mes in z'n klauwen?
Ik klink nu ook zo.quote:
Het gaat over een mongool die een normaal leven lijdt en niemand heeft door dat hij een mongool is.quote:
Mongoloid, he was a mongoloidquote:
Herkenbaar welquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat over een mongool die een normaal leven lijdt en niemand heeft door dat hij een mongool is.
Ik dacht even dat het over sommige FOK!-users ging, maar die hebben vaak zelf niet door dat het mongolen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat over een mongool die een normaal leven lijdt en niemand heeft door dat hij een mongool is.
Waar is dit vanquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het over sommige FOK!-users ging, maar die hebben vaak zelf niet door dat het mongolen zijn.
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:23 schreef Uccie het volgende:
Dit nummer is voorgoed verpest door Mark Tuitert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |