TT = volg de leiderquote:
Mensen die geil zijnquote:
Oh heb ik em gemistquote:
ik heb The Verve gewoon gehoord.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]maar dat doen mensen wel vaker met verzoekjes hier.
Geen idee, maar je duikt alle uithoeken van NL in.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet niet, wat heeft die beste man gedaan in 1998?
Ga zo eerst naar Utrechtquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, maar je duikt alle uithoeken van NL in.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige wiens stream nu ineens buffert?
Nee, hij vzingt Fries.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
Denk dat m'n player bevroren was of zo, stream herstarten hielp.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]denk het wel. Woon je ver van Friesland?
Die verwijtende ondertoonquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]maar dat doen mensen wel vaker met verzoekjes hier.
Nee hij zingt in het Fries, dat klinkt gewoon raar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
Rustig maar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hij zingt in het Fries, dat klinkt gewoon raar.
Ik dacht dat ik dat niet gepost hadquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:19 schreef pixelbitty het volgende:
Yn it frysk klink do prima Fokkie, lekkere boer fan my
Ik bin grutsk op do hear leave, do bist lekker dwaandequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..], Alleen of ik daar trots op moet zijn
Tanke skat, komsto my jûn noch opsykje?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik bin grutsk op do hear leave, do bist lekker dwaande.
Ik kom der sa oan, set it útfanhuzersbêd mar klear, of mei ik by dy yn bêdquote:
Allemaalquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze zijn trouwens wel uit de autoDJ.
Fansels mei dyn by my yn bêd, grut siet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom der sa oan, set it útfanhuzersbêd mar klear, of mei ik by dy yn bêd?
Dat fyn ik wol hiel gesellich, wol do hantsjes boppe de tekkens dan!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Fansels mei dyn by my yn bêd, grut siet.
Je hebt zelf de inloggegevensquote:
Nee dan krijg ik koude handen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat fyn ik wol hiel gesellich, wol do hantsjes boppe de tekkens dan!
Ik zal morgen eens kijken. Kijken of ik wat vergeten pareltjes erbij kan klussen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt zelf de inloggegevensUpload ze zou ik zeggen.
Maar heb nu de volledig nieuwe top40 erin en wat top2000 nummertjes.
Gean do gjin frysk mear tsjin my pratequote:
Nee no Russyskquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gean do gjin frysk mear tsjin my prate?
Heb je ook een slipje meegestuurd?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
Zo. Kruidvat mensen gaan niet weten wat hen overkomt als ze mijn ultra sexy sollicitatiebrief lezen..
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
Zo. Kruidvat mensen gaan niet weten wat hen overkomt als ze mijn ultra sexy sollicitatiebrief lezen..
Je moet je niet aanstellenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie solliciteren wel gehad de afgelopen maand....en nu gaat Fokker zeggen dat ik me niet moet aanstellen.
Но я не думаю, что русский язык является лучшим выбором милаяquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
Так что наконец время для другого языка
Ja mijn string, ik heb em een uurtje aangehad en er nog een beetje parfum op gespoten.quote:
Hee Surgequote:
- Niet leukquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hee Surge! Is je vrouwmens weer fijn thuis
?
Ik zit alleen thuis. Ik ben na ruim 6 jaar vrijgezel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hee Surge! Is je vrouwmens weer fijn thuis
?
Auwquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zit alleen thuis. Ik ben na ruim 6 jaar vrijgezel.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wtfquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kwam wel onverwacht danquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat verklaart de lege flessen drank op tafel.
Mooi zuurquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat verklaart de lege flessen drank op tafel.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kinda. Waren wel issues uiteraard, maar 3,5 weken zonder elkaar geeft je veel voer tot nadenken.quote:
Tell me about itquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kinda. Waren wel issues uiteraard, maar 3,5 weken zonder elkaar geeft je veel voer tot nadenken.
Veel afleiding zoeken werkte soort van voor mij... Ik ben nu een week verderquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar heb er semi-vrede mee.
Ik weet dat ik haar op lange termijn niet gelukkig kan maken, en liefde is ook jezelf opofferen voor een ander.
Dus, samen maar besloten er mee te stoppen.
Alleen ik word fucking gek hier in huis.
The memories. Alles kan ik wel ergens aan linken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar heb er semi-vrede mee.
Ik weet dat ik haar op lange termijn niet gelukkig kan maken, en liefde is ook jezelf opofferen voor een ander.
Dus, samen maar besloten er mee te stoppen.
Alleen ik word fucking gek hier in huis.
The memories. Alles kan ik wel ergens aan linken.
Verzoekje is welkom.quote:
Meh, ik kan dat gewoon nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Veel afleiding zoeken werkte soort van voor mij... Ik ben nu een week verder
Ik bespaar jullie mijn muziek van de laatste dagen.quote:
Jaquote:
Gewoon doen, deed ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie mijn muziek van de laatste dagen.
Marco Borsatoquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie mijn muziek van de laatste dagen.
Mag je toch Celine Dion nog draaien.quote:
Marco borsato - jij hebt mij niet nodig.quote:
Nee thanks, samen naar een concert geweestquote:
Van de nek naar beneden zeg ik ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk er ff over na
[ afbeelding ]
Ik heb dit hele album geluisterd?
Maar neen, ik kijk wel ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |