Toen Johan de Toto goed had, en in Movemberquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand nog uit welke aflevering bovenstaande gifje komt?
a oke ik dacht dat het van de Johan Derksen Quiz wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toen Johan de Toto goed had, en in Movember
Hier zul je het mee moeten doen
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke ik dacht dat het van de Johan Derksen Quiz was
thuis noemen ze hem dan ook de Johannes Archivarisquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo jij bent zeker de archieven ingedoken
Hij staat hier bekend als Benno L.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
thuis noemen ze hem dan ook de Johannes Archivaris
Was in de periode dat RTL alles van VI op youtube blokkeerde. We gaan eens op zoekquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan daar geen filmpjes meer van vinden op joetube misschien dat Oliver die eens kan uploaden
Uitzending is van 7 november 2011!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:13 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Was in de periode dat RTL alles van VI op youtube blokkeerde. We gaan eens op zoek
Daar ben ik erg getraind in inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo jij bent zeker de archieven ingedoken
Ging toch over het 250ste compliment wat Johan Derksen aan van Marwijk maakte?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitzending is van 7 november 2011!
[..]
Daar ben ik erg getraind in inderdaad.
Ja klopt, en dat zat dus in de uitzending van 7 nov 2011quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ging toch over het 250ste compliment wat Johan Derksen aan van Marwijk maakte?
Gaat hem helaas niet worden ... .... Ben pas fragmenten gaan opslaan vanaf 28-11-2011quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat zat dus in de uitzending van 7 nov 2011
Ik zie slechts 1 verschijnsel, nog geen uitbraak.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:33 schreef tralalala het volgende:
Heerst er ook al Fallonaids in deze reeks?
johannes_vermeer zit er bovenop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:33 schreef tralalala het volgende:
Heerst er ook al Fallonaids in deze reeks?
soort oorlogswinter van martin koolhovenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal zijn als Oorlog en Vrede maar dan met Derksen en Genee.
Heb jij dit ingestuurd?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier een ander hoogtepunt uit die uitzending:
Toch 56 groene duimpjes omhoog gekregen voor de moeite, terwijl ik er niet eens om heb gevraagd.quote:
dat is joetupe nederlandsquote:
Hey die ken ik nog niet, zijn dat nieuwe filmpjes?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef Evertjan het volgende:
Je moet eens die goudenkoppel filmpjes bekijken dan ben je gelijk een stuk vrolijker
Lachwekkend inderdaad, en dan zelf afgeven op de kledij van Emile.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom gaat Genee er zo autistisch naar kijken, deed ie bij de schipperstrui ook
Het is vies overusedquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben dat gifje zo spuugzat, jammer dat ik hem ooit heb gemaakt. En er geen watermerk op heb gezet.
Braziliaanse vrouwen zijn altijd vurigquote:
Dat had jou over 9000!!!! karmapunten opgeleverd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben dat gifje zo spuugzat, jammer dat ik hem ooit heb gemaakt. En er geen watermerk op heb gezet.
Die had ik alle 9000 door dat telmazjientje kunnen halen TRRRRRRRRRRRT. Formidabel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had jou over 9000!!!! karmapunten opgeleverd.
Er schijnen ook users te zijn (Paxcon) die Emile een ongelofelijke paardenvijg vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Omdat het ook niet belangrijk is
[ afbeelding ]
Die jongen stemt GroenLinks dus die hoef je niet serieus te nemenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen ook users te zijn (Paxcon) die Emile een ongelofelijke paardenvijg vinden.
Onbegrijpelijk.
Die jongen is lekker DWARS.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die jongen stemt GroenLinks dus die hoef je niet serieus te nemen
Stemt die vlegel serieus GroenLinks? Nou die neem ik ook nooit meer serieus!quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die jongen stemt GroenLinks dus die hoef je niet serieus te nemen
Wat jammer dit maniquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stemt die vlegel serieus GroenLinks? Nou die neem ik ook nooit meer serieus!
Zo heeft iedereen zijn jeugdzonden Paxxie, we minachting verder niemand!quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat jammer dit mani
Ik voorzag een gouden toekomst tussen ons
Als je zo zwalkt kan je waarschijnlijk het beste PvdA stemmen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
Nu iedereen iets aan te merken heeft op mijn mogelijke stemkeuze overweeg ik zeer serieus om ergens anders op te stemmen.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar D66, maar aangezien jij mij PvdA aanraadt zal jij er wel niet zo'n fan van zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zo zwalkt kan je waarschijnlijk het beste PvdA stemmen!
D66quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar D66, maar aangezien jij mij PvdA aanraadt zal jij er wel niet zo'n fan van zijn.
Elke D66 stemmer zou ritueel verbrand moeten worden met hun vieze eurofiele gedachtegangquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar D66, maar aangezien jij mij PvdA aanraadt zal jij er wel niet zo'n fan van zijn.
Nou nou.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
D66Die kanjerkop van Pechtold alleen al
Dat vind ik al een reden om niet op D66 te stemmenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga op D66 stemmen
Johan Derksen doet dat ook.
Terwijl ie zelf uit Gouda is weggepest door mocro's, de hypocrietquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:51 schreef tralalala het volgende:
Derksen stemt alleen op D66 omdat ze zo anti-Wilders zijn.
Nee jou'n partij is leukquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die op de PVV stemmen neem ik niet serieus, dat zijn van die louche figuren van omakutje en brievenbusplassers.
Waar gaat dit over?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:05 schreef Heufd het volgende:
Kan Munsterman niet nog eens langskomen om te vertellen dat er niets aan de hand is bij Twente?
Hoe is dat precies hypocriet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Terwijl ie zelf uit Gouda is weggepest door mocro's, de hypocriet
Even lachen hoor mensen, Heufd maakt even een grap die deze week al vaker is gemaakt dan Twente euro's schuld heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:05 schreef Heufd het volgende:
Kan Munsterman niet nog eens langskomen om te vertellen dat er niets aan de hand is bij Twente?
Kan je toch los van elkaar zien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Omdat dat iets is waar hij onze grote blonde leider altijd op aanvalt
Te weinig relletjes nog denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:43 schreef Oliver23 het volgende:
Het nieuwe boekje van Michel van Egmond ligt later in de winkel dan gepland. Eerst was de datum gezet op 31-03-2015, nu is deze verplaatst naar 15-05-2015!
Willen ze de afloop van dit seizoen nog meepikken?????
Zij heeft wel potentieel. Lief koppie.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Weet niet of sponsor TOTO dit goed zal vinden?
Ik deel de mening van GGMM bij deze.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga op D66 stemmen
Johan Derksen doet dat ook.
Als echte kenner hier zeg ikquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik deel de mening van GGMM bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |