abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150356823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:26 schreef icloud het volgende:

[..]

Als er geen onafhankelijk onderzoek is geweest, kun me dus ook geen uitspraken doen over intergerheid en kun je als fatsoenlijke niet populistische partij niet meestemmen met mvw.
Er komt een onderzoek en de de integriteit van de VVD staat al ernstig ter discussie, mede door de berichtgeving van serieuze journalisten over Teven en Opstelten.
pi_150356845
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Volgens iCould heeft het witwassen van geld geen politiek consequenties, maar er komt wel degelijk een motie van wantrouwen, als ze niet eerder opstappen.
Volgens mij lees ik dat nergens, en beweerde ik het ook laat het eens bewezen worden of zijn, dan zie ik verder.
En als het witwassen van geld het rijk, lees ons de burger, ten goede komt heb ik er ook geen problemen mee.
Komt of doet het ons te kort dan heb ik er wel degelijk problemen mee, maar dat moet dan maar een bewezen worden of zijn.
Ik ga niet klakkeloos van een uitzending uit, maar als erdoor gehapt word door eentje van hun dan denk ik wel dat er iets van waarheid in zit.
pi_150356883
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:29 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Er komt een onderzoek en de de integriteit van de VVD staat al ernstig ter discussie, mede door de berichtgeving van serieuze journalisten over Teven en Opstelten.
Wie moet dat onderzoek gaan doen? Het Om niet, er is immers niks strafbaars gebeurt.De tweede kamer zelf? Dat staat de coalitie niet toe

Justitie zelf? Als een intern onderzoek?
pi_150356982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:28 schreef icloud het volgende:

[..]

Je blijft jezelf maar tegenspreken, er kan helemaal niet worden aangetoond dat hij onjuist gehandeld heeft, want er is helemaal geen onderzoek naar zijn handelen.
Alweer een valse discussietechniek.

Degene die zich tegenspreekt ben jij, want jij beweert eerst dat als blijkt dat er sprake is van witwassen er geen politieke consequenties zullen volgen, vervolgens spreek je jezelf tegen.

Volgens jou doen journalisten geen onderzoek?
pi_150357010
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Volgens mij lees ik dat nergens, en beweerde ik het ook laat het eens bewezen worden of zijn, dan zie ik verder.
(...)
Dan moet je beter lezen, want het staat er wel degelijk.
pi_150357018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:33 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Alweer een valse discussietechniek.

Degene die zich tegenspreekt ben jij, want jij beweert eerst dat als blijkt dat er sprake is van witwassen er geen politieke consequenties zullen volgen, vervolgens spreek je jezelf tegen.

Volgens jou doen journalisten geen onderzoek?
Geen onafhankelijk onderzoek, waaruit conclusies getrokken kunnen worden, laat staan dat de herkomst van het bewijs kan nagetrokken worden.
pi_150357074
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:31 schreef icloud het volgende:

[..]

Wie moet dat onderzoek gaan doen? Het Om niet, er is immers niks strafbaars gebeurt.De tweede kamer zelf? Dat staat de coalitie niet toe

Justitie zelf? Als een intern onderzoek?
Witwassen van geld noem je nogmaals niet strafbaar? Ondanks de zogenaamde immuniteit?

Jij gelooft ook zeker dat de tapes tussen Van Rey en Teeven spontaan verdwenen zijn.
pi_150357093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef icloud het volgende:

[..]

Geen onafhankelijk onderzoek, waaruit conclusies getrokken kunnen worden, laat staan dat de herkomst van het bewijs kan nagetrokken worden.
Je bent een complot denker, want je gelooft niet in ONAFHANKELIJKE journalistiek.
pi_150357130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:35 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Witwassen van geld noem je nogmaals niet strafbaar? Ondanks de zogenaamde immuniteit?

Jij gelooft ook zeker dat de tapes tussen Van Rey en Teeven spontaan verdwenen zijn.
De overheid is imuun, dat maakt dat ze dus niet vervolgd kunnen worden voor witwassen, wat een strafrechtelijk onderzoek dus overbodig maakt.
pi_150357171
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef icloud het volgende:

[..]

En wie zal er proberen voor te zorgen dat het bewijs niet nagetrokken kan worden?

Driemaal raden.

Jij vindt dat alles mag, zolang er geen bewijs is. Duidelijk.
pi_150357173
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Je bent een complot denker, want je gelooft niet in ONAFHANKELIJKE journalistiek.
Als politiek kun je je niet baseren op een journalist, dat is pvv gedrag.
pi_150357200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef icloud het volgende:

[..]

De overheid is imuun, dat maakt dat ze dus niet vervolgd kunnen worden voor witwassen, wat een strafrechtelijk onderzoek dus overbodig maakt.
Integriteit van een politicus vind jij blijkbaar niet belangrijk. Zegt genoeg over je moraal.
pi_150357213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

En wie zal er proberen voor te zorgen dat het bewijs niet nagetrokken kan worden?

Driemaal raden.

Jij vindt dat alles mag, zolang er geen bewijs is. Duidelijk.
Een verdachte(die dus niet bestaat in deze zaak) is niet verplicht mee te werken aan zijn veroordeling.
pi_150357259
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Integriteit van een politicus vind jij blijkbaar niet belangrijk. Zegt genoeg over je moraal.
Integriteit is geen zaak waar het OM of welke ofhankelijke onderzoeksbureau dan ook zich mee bezig houd. Dat is niet strafbaar.
pi_150357318
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef icloud het volgende:

[..]

Als politiek kun je je niet baseren op een journalist, dat is pvv gedrag.
Echt een domme opmerking.
Jij weet blijkbaar niet de rol van de journalistiek in de politiek.

Als er aanwijzingen zijn volgt er een onderzoek naar de integriteit.

Of heb je de parlementaire enquetes nooit meegemaakt, die vrijwel altijd ontstaan door berichtgeving vanuit de media.

Je bent advocaat van de duivel aan het spelen en zodoende probeer je de waarheid te verhullen.
pi_150357348
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Integriteit is geen zaak waar het OM of welke ofhankelijke onderzoeksbureau dan ook zich mee bezig houd. Dat is niet strafbaar.
Dit gaat over Teeven en Opstelten die opereren in de politiek. Integriteit is essentieel in de politiek.
pi_150357354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Echt een domme opmerking.
Jij weet blijkbaar niet de rol van de journalistiek in de politiek.

Als er aanwijzingen zijn volgt er een onderzoek naar de integriteit.

Of heb je de parlementaire enquetes nooit meegemaakt, die vrijwel altijd ontstaan door berichtgeving vanuit de media.

Je bent advocaat van de duivel aan het spelen en zodoende probeer je de waarheid te verhullen.
Die kunnen alleen ingesteld worden door de tweede kamer zelf.
pi_150357412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:42 schreef icloud het volgende:

[..]

Hoef je mij niet te vertellen.

Jij beweert dat journalistieke onderzoek geen invloed heeft op de tweede kamer, wat een zeer domme opmerking is.
pi_150357456
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:42 schreef icloud het volgende:

[..]

Duidelijk een VVD-trol. Niet met tegenargumenten komen, maar proberen te suggereren dat ik het niet begrijp door manipulatie.
pi_150357479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:43 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Hoef je mij niet te vertellen.

Jij beweert dat journalistieke onderzoek geen invloed heeft op de tweede kamer, wat een zeer domme opmerking is.
Jij denkt toch niet serieus dat deze wankelen coalitie akkoord gaat met een onderzoek? Laat me niet lachen.

De vvd wil kosten wat het kost door regeren , en de pvda is doodsbang voor de verkiezingen.
pi_150357491
-

[ Bericht 76% gewijzigd door Super_Fucker_ op 06-03-2015 16:48:20 ]
pi_150357546
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:45 schreef icloud het volgende:

[..]

Jij denkt toch niet serieus dat deze wankelen coalitie akkoord gaat met een onderzoek? Laat me niet lachen.

De vvd wil kosten wat het kost door regeren , en de pvda is doodsbang voor de verkiezingen.
Probeer eerst normaal zinnen te formuleren voordat ik je ooit serieus kan nemen.
pi_150357656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:45 schreef icloud het volgende:

[..]

en de pvda is doodsbang voor de verkiezingen.
Had volgens mij niet zo hoeven te zijn, of hadden ze toen al angst ervoor?
pi_150358067
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Had volgens mij niet zo hoeven te zijn, of hadden ze toen al angst ervoor?
De pvda keldert al sinds het verbond met de vvd
pi_150358142
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:47 schreef Super_Fucker_ het volgende:

[..]

Probeer eerst normaal zinnen te formuleren voordat ik je ooit serieus kan nemen.
Zwaktebod, erover heen praten, geen feitelijke argumenten gebruiken en niet naar feiten willen kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')