Dat geld geloof ik alleen voor het grondgebied van hun?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:37 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Daarom bestaat het Joegoslaviė tribunaal...
Dus omdat ze immuun zijn, mogen ze alles doen volgens jou. Duidelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Klopt de overheid is imuun, en hun personeel ook.
Basseer je toch eens op feiten ipv populismequote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Dus omdat ze immuun zijn, mogen ze alles doen volgens jou. Duidelijk.
Volgens mij niet, maar ik pleit er al langer voor om ze strafrechtelijk te kunnen vervolgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Dus omdat ze immuun zijn, mogen ze alles doen volgens jou. Duidelijk.
Populisme. Alweer onzin. Wie is de grootste partij van Nederland?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Basseer je toch eens op feiten ipv populisme
Deze post was niet aan jou gericht, of je moet een dubbel account hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik pleit er al langer voor om ze strafrechtelijk te kunnen vervolgen.
Niks meer of minder als een normale burger dus, ik zie ze als volkvertegenwoordigers dus dan ook berechten als de rest vind ik.
Laat dit eerst eens bewezen zijn of worden zeg, of ben je rechter?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:46 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Ook is het een feit dat er sterke aanwijzingen zijn dat het niet om 2 miljoen, maar om 5 miljoen ging, belastingvrij.
Als ik me aangesproken voel of dat ik meen erop te moeten reageren doe ik dat of het je bevalt of niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:47 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Deze post was niet aan jou gericht, of je moet een dubbel account hebben.
Als je zegt dat wanneer er een strafbaar feit gepleegd wordt door een regeringslid, je gewoon kan blijven zitten als bewindvoerder, is dat een logische conclusie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Basseer je toch eens op feiten ipv populisme
Hoe kan je je aangesproken voelen als ik niet eens op jou reageer. Het was een reactie op een individu, niet in het algemeen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik me aangesproken voel of dat ik meen erop te moeten reageren doe ik dat of het je bevalt of niet!
Ik wil je voor te beginnen niet de mond snoeren hoor, vele meningen zie ik graag, dan zie ik dat er gedacht word namelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:53 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Hoe kan je je aangesproken voelen als ik niet eens op jou reageer. Het was een reactie op een individu, niet in het algemeen.
Ik zei alleen dat het niet voor jou bedoeld was, niet dat je geen commentaar mag leveren.
Zolang jij niet met feitelijke argumenten komt, is deze discussie inderdaad afgesloten voor jouw.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:59 schreef Super_Fucker_ het volgende:
Volgens mij worden we het niet eens in deze discussie en hebben we alle argumenten de revue laten passeren.
Het is een feit dat bewindvoerders moeten aftreden bij ernstige misdragingen en het is ook een feit dat er serieuze aanwijzingen zijn dat Teeven en Opstelten niet juist hebben gehandeld. Dat is mijn uitgangspunt van de discussie. Jij gelooft Teeven en Opstelten wel, dus heb je een ander uitgangspunt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Zolang jij niet met feitelijke argumenten komt, is deze discussie inderdaad afgesloten voor jouw.
Het is ook makkelijk om te zeggen dat als er geen bewijs is, dan is het niet zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Zolang jij niet met feitelijke argumenten komt, is deze discussie inderdaad afgesloten voor jouw.
Zoal al eerder gezegd is er geen onderzoek noch een veroordeling en is teeven dus onschuldig. Daarnaast is de overheid imuun voor alle binnenlandse aangelegenheden, wat feitelijk betekend dat er nooit een onderzoek of vervolging komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:20 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk om te zeggen als er geen bewijs, dan is het niet zo.
Top criminelen hanteren dezelfde principe, door ervoor te zorgen dat er geen bewijs is.
Dit neemt niet weg dat ze onjuist handelen.
Er kan toch wel een motie van wantrouwen ingediend worden toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Zoal al eerder gezegd is er geen onderzoek noch een veroordeling en is teeven dus onschuldig. Daarnaast is de overheid imuun voor alle binnenlandse aangelegenheden, wat feitelijk betekend dat er nooit een onderzoek of vervolging komt.
Klopt maar daar is pvda of vvd voor nodig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er kan toch wel een motie van wantrouwen ingediend worden toch?
Jij gelooft de journalistiek niet. Dat kan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Zoal al eerder gezegd is er geen onderzoek noch een veroordeling en is teeven dus onschuldig. Daarnaast is de overheid imuun voor alle binnenlandse aangelegenheden, wat feitelijk betekend dat er nooit een onderzoek of vervolging komt.
Volgens iCould heeft het witwassen van geld geen politiek consequenties, maar er komt wel degelijk een motie van wantrouwen, als ze niet eerder opstappen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er kan toch wel een motie van wantrouwen ingediend worden toch?
Als er geen onafhankelijk onderzoek is geweest, kun me dus ook geen uitspraken doen over intergerheid en kun je als fatsoenlijke niet populistische partij niet meestemmen met mvw.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:24 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Jij gelooft de journalistiek niet. Dat kan.
Nogmaals, het gaat er niet om of Teeven in de gevangenis komt, het gaat erom dat een bewindvoerder INTEGER moet zijn.
Het is geen argument om te zeggen dat ze immuun zijn. De meest vreselijke dictators zijn ook immuun.
De coalitie zal nimmer voorstemmen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Volgens iCould heeft het witwassen van geld geen politiek consequenties, maar er komt wel degelijk een motie van wantrouwen, als ze niet eerder opstappen.
Als blijkt dat Teeven en Opstelten onjuist hebben gehandeld, gaan ze deze nooit steunen, want dat tast de geloofwaardigheid aan, die er nog over is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Klopt maar daar is pvda of vvd voor nodig.
Je blijft jezelf maar tegenspreken, er kan helemaal niet worden aangetoond dat hij onjuist gehandeld heeft, want er is helemaal geen onderzoek naar zijn handelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:27 schreef Super_Fucker_ het volgende:
[..]
Als blijkt dat Teeven en Opstelten onjuist hebben gehandeld, gaan ze deze nooit steunen, want dat tast de geloofwaardigheid aan, die er nog over is.
En je kan geen voorbeeld tonen in een gelijksoortige situatie waar bewindsleden wel konden blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |