Dat klopt, een conspiracy moet je er ook niet van maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, Nieuwsuur is dat bedrag etc. gaan controleren bij Kuijpers en die heeft gezegd, het klopt.
Kan ook nog een opzetje zijn van Nieuwsuur en Kuijpers om Opstelten te laten vallen natuurlijk, maar vind dat farfetched.
Ja, idd, en wrs is dat iemand in het ministerie dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, een conspiracy moet je er ook niet van maken.
Maar ik vind het zogenaamde bewijs gewoon flinterdun. Ik vind het interessanter om te weten wie er lekt en waarom.
Nieuwsuur had het over een 'topambtenaar', niet duidelijk een huidige of ex-ambtenaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, een conspiracy moet je er ook niet van maken.
Maar ik vind het zogenaamde bewijs gewoon flinterdun. Ik vind het interessanter om te weten wie er lekt en waarom.
het is een vvd'er he, die liegen allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:26 schreef polderturk het volgende:
Er was toch ook een gesprek tussen Teeven en Jos van Rey dat toevallig niet opgenomen was omdat er toen een storing was?
Voor die drugscrimineel klinkt dit te mooi om waar te zijn. Het zou me niks verbazen als Teeven omgekocht is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/31071/
Hoe is het mogelijk dat ik op mijn eerlijk verdiende geld 50% belasting moet aftikken, terwijl crimineel drugsgeld met effectief (750/5750) 13% "belasting" hoeft te betalen?
Het is toch gewoon een crimineel en dat geld is toch drugsgeld? Waarom niet gewoon 100% confisceren en die vent de bak in? Van dat geld kun je hem nogal een tijdje opsluiten.
Of Fred gaat naar cross dressing feestjes natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Voor die drugscrimineel klinkt dit te mooi om waar te zijn. Het zou me niks verbazen als Teeven omgekocht is.
leuk interviewquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:30 schreef polderturk het volgende:
Voor die drugscrimineel klinkt dit te mooi om waar te zijn. Het zou me niks verbazen als Teeven omgekocht is.
quote:'Daar komt bij dat Teeven niet in alle geledingen even geliefd is. Hij liet mensen soms vallen als een baksteen. Ik heb wat rechtszaken met hem gedaan waarbij hij anderen de klappen liet opvangen en er zelf als een aal tussendoor glibberde. Ik heb eens een zaak gedaan over douaniers waarbij onder zijn leiding valse processen-verbaal waren opgemaakt. In een zaak met verdachte ramkrakers had hij zijn ondergeschikten bij de Criminele Inlichtingen Eenheid de opdracht gegeven te zwijgen. Ik heb Teeven toen nog opgeroepen als getuige, hij kreeg een kop zo rood dat ik dacht: hij zal het toch niet aan zijn hart krijgen? De hele zaak klapte door dat zwijgen ineen; het OM werd niet-ontvankelijk verklaard.'
Dit is dezelfde Opstelten die pedo Demmink jarenlang uit de wind heeft gehouden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt bijna op een opzetje à la Frank Underwood via hoge ambtenaren om Opstelten te lozen...
Niks meer of minder dan Teeven, maar hij brengt t leukquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:08 schreef hpeopjes het volgende:
Op dat niveau liegt en bedriegt iedereen. Wat maakt die Doedens zelf ineens zo geloofwaardig?
Da's waar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Niks meer of minder dan Teeven, maar hij brengt t leuk
Het is een schande dat die partij überhaupt nog mag regeren. De VVD is volledig gecriminaliseerd! Continu in opspraak (Opstelten, Teeven, Kamp, Verheijen) en toch zijn er straks weer genoeg idioten die op hun gaan stemmenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef SureD1 het volgende:
Nu op Nieuwsuur... Zou toch het politieke einde van beiden moeten betekenen...
Je vergeet Weekers, van Rey en nog een heel stel VVD'ers op gemeentelijk en provinciaal niveauquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:51 schreef eight het volgende:
[..]
Het is een schande dat die partij überhaupt nog mag regeren. De VVD is volledig gecriminaliseerd! Continu in opspraak (Opstelten, Teeven, Kamp, Verheijen) en toch zijn er straks weer genoeg idioten die op hun gaan stemmen![]()
Met dat grote hoofd van 'm zou je dat niet verwachtenquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom mag iemand met zoveel geheugenverlies als Teeven op zo'n belangrijke positie zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |