SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Misschien, maar tot nog toe bevalt het prima om gewoon even te wachten tot er dan wel een volledige release is. BF4 inclusief Premium voor 40 euro totaal. Laatst Tomb Raider voor 15 euro.quote:
Supervet. Op de Vita zou ook tof zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:50 schreef PBateman1978 het volgende:
http://blog.eu.playstation.com/2015/03/04/wasteland-2-coming-ps4
Nog nooit gespeeld maar zulke RPGs zijn wat mij betreft altijd welkom.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Supervet. Op de Vita zou ook tof zijn.
Kan erbij op de wishlistquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:50 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld maar zulke RPGs zijn wat mij betreft altijd welkom.
De voorloper van, en in de oude Fallout stijlquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld maar zulke RPGs zijn wat mij betreft altijd welkom.
dat zeg ik, zeiken om het zeiken. Is wel kut, al die ubisoftgames in het Frans aanhorenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, niet eens gezien volgens mij, maar natuurlijk spreek ik geen Japans, anders was het ook geen issue geweest, want dan had ik gewoon de Japanse release gekocht.
Net zoals ik geen Koreaans spreek, of Frans, of Zweeds, of Spaans, of whatever. Maar als ik een film of serie uit die die landen wil kijken, dan wil ik wel gewoon de originele taal, en engelse subs eronder.
Die stukken in Black Flag met die gasten met een Frans accentquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zeg ik, zeiken om het zeiken. Is wel kut, al die ubisoftgames in het Frans aanhoren
Olivier, CEO van Abstergoquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die stukken in Black Flag met die gasten met een Frans accent![]()
![]()
Canada is 2-talig en veel van die schrijvers en developers zijn gewoon Engels, dus wat dat betreft gaat dat niet op, als je het vergelijkt met Kojima en Konami in Japan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zeg ik, zeiken om het zeiken. Is wel kut, al die ubisoftgames in het Frans aanhoren
Games zijn een ander medium. Ondertiteling zou in tegenstelling tot film storend kunnen zijn. Ik wil niet tijdens intensieve gevechten tussendoor lezen wat de personages ondertussen uitschreeuwen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Canada is 2-talig en veel van die schrijvers en developers zijn gewoon Engels, dus wat dat betreft gaat dat niet op, als je het vergelijkt met Kojima en Konami in Japan.
Het is niet zeiken om het het zeiken: je hoort gewoon de optie voor de originele taal te krijgen in films, anime en games. Jij gaat hopelijk toch ook niet The Simpsons in het Nederlands kijken?
Topquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
@miauw
Also on March 10, a free update (patch 1.4) will go live for Dying Light on all platforms, and it adds the following:
Improvements to the game’s performance, gameplay balance, online functions, and visual fidelity
Hard Mode, allowing players to add extra challenge and realism to their game
An additional tier to weapon rarity level, extra rewards for completing the game, more character outfits, and dozens of new weapons
Dit zou ik dan weer graag met een Wiimote of Move willen spelenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:28 schreef Jimbo het volgende:
https://store.sonyenterta(...)=sceapp&smcid=sceapp
Blijft duur
Ik weet niet welke games jij speelt, maar doorgaans heb je niet ontzettend veel teksten tijdens intense gameplay.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:52 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Games zijn een ander medium. Ondertiteling zou in tegenstelling tot film storend kunnen zijn. Ik wil niet tijdens intensieve gevechten tussendoor lezen wat de personages ondertussen uitschreeuwen.
Lijkt me ook veels te steriel en saai. Hopelijk snel weer nieuws over de nieuwe Hot Shots Golf (Everybody's Golf)quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:28 schreef Jimbo het volgende:
https://store.sonyenterta(...)=sceapp&smcid=sceapp
Blijft duur
Nog getwijfeld om deze te kopen bij de laatste Steam sale. Niet gedaan. Heb hem ook liever op PS4, denk ik. Ik hoop wel dat de besturing een beetje lekker loopt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Hooguit als download, ik hoef die troep niet op mijn disc.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet welke games jij speelt, maar doorgaans heb je niet ontzettend veel teksten tijdens intense gameplay.
Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt. Als jij dat storend vindt, dan prima. Ik geef alleen aan dat ik wel graag wil dat de OPTIE er is voor mensen zoals ik, die de originele taal willen.
Bij games als MGS, en Persona, en Catherine.... wat toch games zijn die ook een groot anime-publiek aanspreken, hoort de originele taal gewoon aangeboden te worden.
de vraag is bij mij dan: waarom? Je zegt dat je het spel wil spelen zoals de maker bedoelt. Maar je begrijpt de taal niet, dus je krijgt niet eens mee of ie de vertaling in het Engels goed is ggaan of dat er iets lost in translation is gegaan. Wss kijk je naar dezelfde ondertiteling als van de Engelse versie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet welke games jij speelt, maar doorgaans heb je niet ontzettend veel teksten tijdens intense gameplay.
Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt. Als jij dat storend vindt, dan prima. Ik geef alleen aan dat ik wel graag wil dat de OPTIE er is voor mensen zoals ik, die de originele taal willen.
Bij games als MGS, en Persona, en Catherine.... wat toch games zijn die ook een groot anime-publiek aanspreken, hoort de originele taal gewoon aangeboden te worden.
Dat zou wel intense gameplay zijn trouwensquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:48 schreef Pheno het volgende:
Al is "Harry, hol schon mal den Wagen" natuurlijk alleen tof in het Duits. Maar ja, dat begrijp ik dan ook.
ze hadden crimes en punishment gewoon derrick moeten noemen. Of murdered soul suspect, waar je dan een dode derrick speeltquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zou wel intense gameplay zijn trouwens
Battlefield Blitzkriegquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Mij lijkt het eerlijk gezegd wel hilarisch om de volgende Battlefield in Duitsland op te pikken...
Volgens mij zijn alle games in Duitsland gedubd, dus BF4 ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:40 schreef StateOfMind het volgende:
Dat zou wel een instant cult hit worden
mwah vind dat weer te 'kiddy'quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me ook veels te steriel en saai. Hopelijk snel weer nieuws over de nieuwe Hot Shots Golf (Everybody's Golf)
15 euro voor een pure golf-sim met een oneindig aantal golfbanen…quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah vind dat weer te 'kiddy'
vind een goede golfsim echt wel tof, maar vind deze gewoon te duur voor die game.
mja ik heb hem op de PC al gespeeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
15 euro voor een pure golf-sim met een oneindig aantal golfbanen…
Ik denk dat ik m zelf maar ga halen als jij het niet doet.
Ja, best wel. Maar het is een platformer, en de behendigheid die vereist is, luistert soms best nauw. Dat werkt op mij soms een beetje frustrerend.quote:
Abe niet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:27 schreef PBateman1978 het volgende:
OlliOlli, Valiant Hearts en Counterspy zijn echt tof!
Zal mij benieuwen of ze de gameplay hebben verbeterd. De PS1 versie is leuk hoor, maar die gameplay is zo verouderd dat het frustrerend is.quote:
Als je opgegroeid bent met een PS1 weet je toch gewoon hoe het zitquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar het is een platformer, en de behendigheid die vereist is, luistert soms best nauw. Dat werkt op mij soms een beetje frustrerend.
Ik speelde deze games niet op mijn PS1.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je opgegroeid bent met een PS1 weet je toch gewoon hoe het zit
ik verbaas me over de graphs, ziet er echt goed uitquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:13 schreef CoExist het volgende:
Abe was een klassieker in '97 op de PSX.
Deze PS4 versie is erg tof gedaan.
Zou je trouwens de OP kunnen aanpassen? Daar staan de oude gratis plus games van de maand nog in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik verbaas me over de graphs, ziet er echt goed uit
hebben ze netjes geremasterd
Welke bugs bedoel je? Ik kreeg wat mee over trophies oid?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
misschien moeten ze eerst de bugs eens fixen
Zou die NedGame medewerker laten ontslaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:06 schreef RvLaak het volgende:
Oh en een andere vraag... Ik heb van een medewerker van NedGame gehoord dat je een PSN abo nodig hebt om game-updates binnen te krijgen. Klopt dat?
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:06 schreef RvLaak het volgende:
Oh en een andere vraag... Ik heb van een medewerker van NedGame gehoord dat je een PSN abo nodig hebt om game-updates binnen te krijgen. Klopt dat?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou die NedGame medewerker laten ontslaan
Je hebt PS+ nodig om online te gamen en gebruik te maken van 'gratis' games elke maand.
quote:
Helft van trophies werk bij mij niet. Mijn Survivor rank kan niet naar de max want die is ook buggedquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Welke bugs bedoel je? Ik kreeg wat mee over trophies oid?
Als je klaar bent met Dying Light dan geef je maar een gilquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Helldivers trouwens!Zodra ik klaar ben met dying light ga ik me daar volledig op storten, die game heeft zoveel potentie.
Ik ga vanavond na 21:00 wsl wat potjes spelen om de feel te krijgenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:23 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als je klaar bent met Dying Light dan geef je maar een gil
Mwah, nieuwe wapens en een hardmode > trophiesquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Helft van trophies werk bij mij niet. Mijn Survivor rank kan niet naar de max want die is ook bugged
Vind ik belangrijker dan de nieuwe troep hoor
quote:
Ik vond het een heerlijk spel, zowel sp als mp. Heb hem ook geplatinumdquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
The Last of Us hier. Tof spel, maar niet zo briljant als iedereen doet overkomen als je het mij vraagt. Al ben ik nog lang niet bij het eind gok ik. Zit nu in Pittsburg.
En sporten natuurlijk
Ja maar als je het allemaal al gedaan heb voor jan kut ga je ook geen hardmode meer doen.. Zeker niet als je survivor rank niet kan maxenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah, nieuwe wapens en een hardmode > trophies
Wordt alleen maar beter en beter.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
The Last of Us hier. Tof spel, maar niet zo briljant als iedereen doet overkomen als je het mij vraagt. Al ben ik nog lang niet bij het eind gok ik. Zit nu in Pittsburg.
Als je 100% inleeft in het verhaal word het ook 100x beterquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En sporten natuurlijk
Tweede helft van het spel is Fap-waardig, eerste helft was inderdaad aardig maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En sporten natuurlijk
Wacht maar tot de hond dood gaat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En sporten natuurlijk
Het hondje van Abe is bij mij net dood :-(quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot de hond dood gaat.
Ass Creed 4 Black Flag ? Ook 3rd person en klimmen en vechten als Tomb Raider, met ook een wijde wereld waarin je vrij rondbeweegt en dingen moet ontdekken enzo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:02 schreef RvLaak het volgende:
Eerdaags gaan we een PS4 aanschaffen hierzo. Nu weet ik voor mezelf wel welke games ik wil gaan halen, maar mijn vrouw heeft een totaal andere smaak. Zij houdt meer van Zelda-achtige RPG's (we hebben al een Wii, dus da's gecovered) en de nieuwe Tomb Raider-achtige adventures. Hebben jullie aanbevelingen voor haar?
Ooit een film gezien, gedubbed in een andere taal? Dat je een Jackie Chan film kijkt, gemaakt in Hong Kong, waarbij alle stemmen in het Engels zijn!?quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
de vraag is bij mij dan: waarom? Je zegt dat je het spel wil spelen zoals de maker bedoelt. Maar je begrijpt de taal niet, dus je krijgt niet eens mee of ie de vertaling in het Engels goed is ggaan of dat er iets lost in translation is gegaan. Wss kijk je naar dezelfde ondertiteling als van de Engelse versie.
Kortom, het zit in je hoofd. Ik vind het een aparte reden iig. En grappig omdat het zonder de taal te kennen niet kan.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je opgegroeid bent met een PS1 weet je toch gewoon hoe het zit
ik kijk wel even als ik tijd hebquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:58 schreef Morri het volgende:
[..]
Zou je trouwens de OP kunnen aanpassen? Daar staan de oude gratis plus games van de maand nog in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste kloon van Mega Man door mr. Megaman Keji Inafune en de eerste 'Megaman' die voor de Playstation uitkomt.
Verschijnt volgende maand.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Rock Band. Leuk voor een week, of 2 keer met vrienden. Niet meer dan dat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:44 schreef Cikx het volgende:
Rock Band 4 is aangekondigd voor de XB1 en PS4 en je kunt al je DLC overzetten als het goed is. Heb zelf echt honderden euro's uitgegeven aan Rock Band 3, inclusief DLC en ''instrumenten''. Ontzettend veel lol mee gehad, maar aan de andere kant wilde ik toch die tijd die ik met RB ''verspilde'' gebruiken om echt gitaar te leren spelen. Toen dus een gitaar en Rocksmith aangeschaft, maar dat heeft me nooit echt gegrepen, het was gewoon simpelweg veel lastiger om in te komen. Nu staat mijn gitaar dan ook stof te happen. Wil RB4 eigenlijk wel aanschaffen als de vorige generatie instrumenten compatible zijn, maar aan de andere kant zal ik tijdens het spelen altijd het gevoel behouden dat ik ook echt gitaar kan leren spelen ipv op een plastic instrument.
Bij mij kwamen altijd elke dagen maten over de vloer om samen Rock Band & Guitar Hero te spelen voor een hele lange tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Rock Band. Leuk voor een week, of 2 keer met vrienden. Niet meer dan dat.
Yes!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:44 schreef Cikx het volgende:
Rock Band 4 is aangekondigd voor de XB1 en PS4 en je kunt al je DLC overzetten als het goed is. Heb zelf echt honderden euro's uitgegeven aan Rock Band 3, inclusief DLC en ''instrumenten''. Ontzettend veel lol mee gehad, maar aan de andere kant wilde ik toch die tijd die ik met RB ''verspilde'' gebruiken om echt gitaar te leren spelen. Toen dus een gitaar en Rocksmith aangeschaft, maar dat heeft me nooit echt gegrepen, het was gewoon simpelweg veel lastiger om in te komen. Nu staat mijn gitaar dan ook stof te happen. Wil RB4 eigenlijk wel aanschaffen als de vorige generatie instrumenten compatible zijn, maar aan de andere kant zal ik tijdens het spelen altijd het gevoel behouden dat ik ook echt gitaar kan leren spelen ipv op een plastic instrument.
Ze zijn vrij onduidelijk over of je je DLC ook cross-platform over kan nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yes!!
Awesome! Dat wordt dus wel een Xbox One kopenIk heb voor honderden, misschien wel duizend euro aan DLC op mijn Xbox-account. No way dat ik dat opnieuw ga kopen voor de PS4.
Nu inmiddels al anderhalf jaar niet meer gespeeld, maar ik was best wel heel erg goed. Heb het denk ik sinds de eerste Rock Band onafgebroken gespeeld. Iets van vier van die gitaren versleten
Ik vrees dus van niet.quote:Cross-console compatibility is not entirely within our control, since DLC ownership is managed by 1st parties.
Ik weet wel zeker van niet. Dan heeft MS verdiend aan DLC die ik vervolgens bij Sony ga gebruiken. Sony zal wel gek zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ze zijn vrij onduidelijk over of je je DLC ook cross-platform over kan nemen.
[..]
Ik vrees dus van niet.
Is ook zo met de Rocksmith DLC inderdaad, erg jammer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Dan heeft MS verdiend aan DLC die ik vervolgens bij Sony ga gebruiken. Sony zal wel gek zijn.
Technisch kan het wel denk ik. Mijn Xbox-account is gekoppeld aan Rockband.com. Als je dat ook met je PS-account doet, moet het mogelijk zijn om die DLC te unlocken.
Kon ik het maar gewoon afkopen. Honderd euro ofzo voor al mijn DLC. Scheelt me een Xbox kopen die ik verder niet ga gebruiken
daarom, pc rocksmithquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is ook zo met de Rocksmith DLC inderdaad, erg jammer.
Grappig, ik speel nu ook TLOUquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En sporten natuurlijk
Ja die vond ik echt heel tof. Heerlijke combi van soms sluipen, soms guns blazing erin gaan, comic relief met Hurk en een beetje aankloten en shit verzamelen. Een en al funquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Grappig, ik speel nu ook TLOU. Bevalt me wel... We hebben redelijk dezelfde smaak denk, Far Cry beviel ook goed toch?
en duur he?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef Cikx het volgende:
Waarom worden dit soort Japanse games nog steeds alleen voor PS3 gemaakt?![]()
http://blog.us.playstatio(...)ened-fate-ultimatum/
Wel jammer dat het geen Japanse stemmen zijn trouwens.
Precies dit, al vond ik het wel aanhouden na de winter-sectie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU heeft een aangrijpend begin, zakt daarna af naar een standaard survival shooter en klimt langzaam weer op met als hoogtepunt de winter-sectie.
Mobiele spellen zijn populairder dan spelconsoles in Japan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef Cikx het volgende:
Waarom worden dit soort Japanse games nog steeds alleen voor PS3 gemaakt?![]()
http://blog.us.playstatio(...)ened-fate-ultimatum/
Wel jammer dat het geen Japanse stemmen zijn trouwens.
Topic Titelquote:
dan zouden ze geen consolegames meer makenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat bedoelt men met TT?
[..]
Mobiele spellen zijn populairder dan spelconsoles in Japan.![]()
Niet als prio nee, maar ik mag toch wel een toffe Battle verwachten bij zo'n game?quote:
Hoogtepunt is uiteraard de lesbische zoen in de DLCquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU heeft een aangrijpend begin, zakt daarna af naar een standaard survival shooter en klimt langzaam weer op met als hoogtepunt de winter-sectie.
Dying light en Helldivers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, Mordor dus klaar. Noem eens een game die ik MOET spelen?
Reeds gespeeld: TLOU, Wolfenstein, Mordor, inFamous, Watch Dogs.
Vorige generatie GTA al gespeeld.
spoiler alertquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
LOL die laatste missie in Mordor
Ik helemaal bereid voor epische battles en shit. Is het een flut einde.
Jammer, deze game verdient meer.
Assassin's Creed IV: Black Flagquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice! Al heb ik hem al helemaal grijs gespeeld op de xbox 360, maargoedquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
Pay Day 2 crimewave edition release in Juni, kan echt niet wachten!
Waarom heb ik nog nooit eerder van deze game gehoord
Dragon Age Inquisition als je het genre tof vindt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, die staat nog op m'n lijstje, maar ik vind 'm nog te duur.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dragon Age Inquisition als je het genre tof vindt.
Je vergeet Kut indies te zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef RRuben het volgende:
Die controls van olli blijven echt crack. Verder wel een geinig spelletje.
Far Cry, echt heel erg Far Cryquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn favoriete games voor de PS4 tot heden zijn TLOA, Mordor, Wolfenstein, Tomb Raider en Evil Within. Die laatste heeft veel weg van RE4, om logische redenen. Verhaal is wel een stuk vager. Zie het als een mix tussen RE4 en Silent Hillquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, die staat nog op m'n lijstje, maar ik vind 'm nog te duur.
Misschien Sleeping Dogs? Overige genoemde games zijn crap/niet mijn smaak.
Sleeping Dogs sowiesoquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dying lightquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Sniper Elite 3 wel weer tof, al is het op de omgeving na vrijwel precies zijn voorgangerquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Far Cry 4 of Assassin's Creed: Black Flagquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
miniintheboxquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:14 schreef Drankster het volgende:
Bij welke webshop kan ik het beste Xbox One sticks kopen qua verzendkosten en bezorgtijd? Heb alleen CC geen PayPal.
true.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef RRuben het volgende:
Die controls van olli blijven echt crack. Verder wel een geinig spelletje.
Ik heb er nog thuis liggen mocht je interesse hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:14 schreef Drankster het volgende:
Bij welke webshop kan ik het beste Xbox One sticks kopen qua verzendkosten en bezorgtijd? Heb alleen CC geen PayPal.
Das pas servicequote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Krijg net een vervangende controller van Sony voor een eerdere vervangende controller die zo ongeveer dead on arrival was.
En wat zie ik gelijk? Het linkerpookje staat scheef....
Echt top inderdaad, controller nummer 5 in totaal die dus niet goed is.quote:
Het speelt soepeler dan Dead Nations, maar ook daar had ik er geen problemen mee. Ik kan iedereen die interesse heeft in Helldivers maar geen vrienden heeft om te spelen de game alsnog van harte aanraden. Gisteren heb ik non stop tot 02:00 uur met randoms gespeeld en ik ben geen griefers of mongolen tegen gekomen, alles verliep perfect, zelfs met friendly fire en zonder communicatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:30 schreef Dopekoe het volgende:
Vanavond maar eens TLOU aanschaffen en eerst maar eens goed kijken naar Helldivers....
Op zich vond ik dead nation ook wel grappig alleen ik kon niet echt goed overweg met de controls....
Zijn die van Helldivers beter ?
Helldivers is turnbased toch ?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het speelt soepeler dan Dead Nations, maar ook daar had ik er geen problemen mee. Ik kan iedereen die interesse heeft in Helldivers maar geen vrienden heeft om te spelen de game alsnog van harte aanraden. Gisteren heb ik non stop tot 02:00 uur met randoms gespeeld en ik ben geen griefers of mongolen tegen gekomen, alles verliep perfect, zelfs met friendly fire en zonder communicatie.
De game is echt crack
"Multidirectional shooters" can feature 360 degree movement, generally with a static screen, where the protagonist may rotate and move in any direction. They are also called "twin-stick shooters".quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
"Multidirectional shooters" can feature 360 degree movement, generally with a static screen, where the protagonist may rotate and move in any direction. They are also called "twin-stick shooters".
Blijkbaar is dat karma in plaats van Sony die loopt te kutten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt top inderdaad, controller nummer 5 in totaal die dus niet goed is.
Ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Nee dat is alleen karma voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat karma in plaats van Sony die loopt te kutten.
Ik ga de controller nog wel even testen thuis voor ik weer ga bellen, maar het linkerpookje staat scheef dus verwacht ik dat ie het niet goed zal doen..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Loop Sony weer eens te kutten Pbateman
Over 3 weken ga ik aan de slag met Bloodborne.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
Nog 3 weken en dan kunnen we eindelijk (de liefhebbers dan) aan de gang met borderlands op de PS4
Een nieuwe?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
Nog 3 weken en dan kunnen we eindelijk (de liefhebbers dan) aan de gang met borderlands op de PS4
Serieus ga voor Helldivers. Die game is zoooo veel beter dan Dead Nationquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:20 schreef satecl het volgende:
Counterspy
Oh en jongens, help! DeadNation of Helldivers?
Ik ga er ook geen tijd meer in steken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Zat er nog aan te denken, maar laat het denk ik toch maar gaan.
Borderlands 2 al echt zo vaak gespeeld inclusief de dlc en lees ook wel mindere verhalen over de Pre-sequel. Wat wel een beetje jammer is dat dit pakket toch niet helemaal compleet is. Volgens mij komen er nog wat dlc pakketten aan en die moet je dan alsnog los kopen.
En om nou telkens maar remasters te halenDe enige games die ik heb en echt interessant vond zijn GTA V, The Last of Us en Metro Redux en Alien Isolation. Bijna allemaal remasters
Hij is in de aanbieding voor Plus leden, van 20,99 voor 16,79. (Helldivers)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Door al die verhalen hier zou ik bijna Helldrivers kopen. Maar ik heb nog zo veel te doen. En nu natuurlijk bezig met TLOU. En Final Fantasy Type-0 valt over 2 weken op de deurmat. En dit en dat!
Misschien maar gewoon wachten tot hij in de aanbieding/plus is
Als je geen tijd hebt zou ik hem niet kopen... ben sinds gisteren al non stop aan het spelenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Door al die verhalen hier zou ik bijna Helldrivers kopen. Maar ik heb nog zo veel te doen. En nu natuurlijk bezig met TLOU. En Final Fantasy Type-0 valt over 2 weken op de deurmat. En dit en dat!
Misschien maar gewoon wachten tot hij in de aanbieding/plus is
De nieuwe dlc zitten al bij de handsome colelction in als een soort season passquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Zat er nog aan te denken, maar laat het denk ik toch maar gaan.
Borderlands 2 al echt zo vaak gespeeld inclusief de dlc en lees ook wel mindere verhalen over de Pre-sequel. Wat wel een beetje jammer is dat dit pakket toch niet helemaal compleet is. Volgens mij komen er nog wat dlc pakketten aan en die moet je dan alsnog los kopen.
En om nou telkens maar remasters te halenDe enige games die ik heb en echt interessant vond zijn GTA V, The Last of Us en Metro Redux en Alien Isolation. Bijna allemaal remasters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |