Ik zit me nu al weer vreselijk te irriteren aan hem. Ook dat constante geslisquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef OverRated het volgende:
Schelvis, godverdomme wat een irritant mannetje
Onze Sneijderquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef OverRated het volgende:
Schelvis, godverdomme wat een irritant mannetje
2-3 wekenquote:
Okee.quote:
Mislukte voorzet, het blijft een mindere kopie van cr7.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die knal van Bale tegen het einde was echt nice
Christiano en Bale werkt gewoon niet in 1 team, je moet 1 van de 2 hebben, niet allebei.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Mislukte voorzet, het blijft een mindere kopie van cr7.
Vandaag deed ook weer pijn aan je ogen als je hem bezig zag, zelfde geldt voor Ronaldo die al 2.5 maand geen knikker meer raakt.
Je ziet duidelijk aan Real dat ze Modric enorm missen, de belangrijkste speler van hun.
In dat geval moet Bale eigenlijk weg, die verkoop je nu sowieso een Engelse club voor een enorm bedrag.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Christiano en Bale werkt gewoon niet in 1 team, je moet 1 van de 2 hebben, niet allebei.
Pedro.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
Suarez begint op schot te raken....1-0 Barca tegen Rayo
STelde niets voor, Messi mist en mag nog een keerquote:Op zondag 8 maart 2015 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Pingel en rood Vallecano, een aanslag op Suarez![]()
Moet ie er nog 2 maken. Anders over 2 weken maar Ronaldo passeren in een rechtstreeks duel.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk komt Messi vandaag in elk geval nog gelijk met Ronaldo qua goals
Dan mag Suarez de hele boel wel beslissenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet ie er nog 2 maken. Anders over 2 weken maar Ronaldo passeren in een rechtstreeks duel.
Kijk uit naar El Clasicoquote:Op zondag 8 maart 2015 13:22 schreef Sked het volgende:
Koppositie, bijna topscorer en tien keer beter dan Real. Barça wint de Clasico gewoon met 5-0
Vorige clasico was Barça echt machteloos. Ze kunnen geen drol verdedigen op standaardsituaties.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:22 schreef Sked het volgende:
Koppositie, bijna topscorer en tien keer beter dan Real. Barça wint de Clasico gewoon met 5-0
beetje overdreven maar het loopt best lekker momenteelquote:Op zondag 8 maart 2015 13:22 schreef Sked het volgende:
Ze hebben nog dezelfde shirts volgens mij, wel gemoderniseerdquote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Shirt van Vallecano is een kopie van het oude shirt van Peru (of hebben ze dat shirt nog steeds ?).
[ afbeelding ]
Kansen zat gehad bij Real dus waar dit op slaat ?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:24 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Vorige clasico was Barça echt machteloos. Ze kunnen geen drol verdedigen op standaardsituaties.
Scoort ook nauwelijks...quote:Op zondag 8 maart 2015 13:15 schreef Pedroso het volgende:
Messi maakt een beetje afwezige indruk de laatste tijd.
twitter:MisterChiping twitterde op zondag 08-03-2015 om 13:19:13FCB 3-0 RAY (60') - Messi has scored 341 goals on his last 340 official games with Barcelona reageer retweet
Matig spelertjequote:Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scoort ook nauwelijks...twitter:MisterChiping twitterde op zondag 08-03-2015 om 13:19:13FCB 3-0 RAY (60') - Messi has scored 340 goals on his last 340 official games with Barcelona reageer retweet
Overschat spelertjequote:Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scoort ook nauwelijks...twitter:MisterChiping twitterde op zondag 08-03-2015 om 13:19:13FCB 3-0 RAY (60') - Messi has scored 341 goals on his last 340 official games with Barcelona reageer retweet
Die is te druk bezig om zijn beeld bij Madame Tussaud van de laatste make up te voorzienquote:Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef Sked het volgende:
Eigenlijk moet hij er nog een maken om Ronaldo helemaal gek te maken
Met de bankrekening van Ronaldo lukt een meervoudig gehandicapt jongetje dat nogquote:Op zondag 8 maart 2015 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel weer een lekker meisje gescoord, Ronaldo dan
Pics?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je de chick van sexy Lexy nog niet gezien zeker ?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk speelgoedquote:Op zondag 8 maart 2015 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)lfriend-meet-5287154
Nope. Alleen de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:37 schreef Pedroso het volgende:
Pingel Rayo.... en rood Alves. Die mist El Classico dus..
Ok, zou ook wel terecht zijn voor zo'n lichte overtreding. Niet slim trouwens bij een 5-0 voorsprong.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope. Alleen de volgende wedstrijd.
Sierd lacht samen met ons om de arbitrage in Spanje en de voorkeursbehandeling die Real Madrid krijgt.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:39 schreef Brecht35 het volgende:
Debiele beslissing, in de eerste helft was er een duidelijke overtreding op Suarez, dat was zeker rood + penalty en nu moet Alves voor eenzelfde fout eraf? Dat is fluiten met 2 maten en 2 gewichten..
Zo slecht zijn de scheidsrechters in Nederland nog niet als je ziet wat er in het buitenland allemaal rondloopt.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:39 schreef Brecht35 het volgende:
Debiele beslissing, in de eerste helft was er een duidelijke overtreding op Suarez, dat was zeker rood + penalty en nu moet Alves voor eenzelfde fout eraf? Dat is fluiten met 2 maten en 2 gewichten..
6 goals en 9 assists in 17 wedstrijden (deze wedstrijd inbegrepen)quote:Op zondag 8 maart 2015 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn de statistieken van Suarez in de competitie nu trouwens?
Aardige cijfers.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
6 goals en 9 assists in 17 wedstrijden (deze wedstrijd inbegrepen)
Als Barça hem dan niet al verkocht heeft.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardige cijfers.
Volgend jaar komt hij pas echt los denk ik
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Barça hem dan niet al verkocht heeft.
ja maar toen werd hij ook beter gebruikt, ligt dus niet alleen aan hemquote:Op zondag 8 maart 2015 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar jaar terug was hij wel stukken beter hoor
Omdat ze hem niet in het systeem vinden passen. Er gaan zelfs geruchten dat ze hem met Aguëro willen ruilen in de winter van volgend jaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen?
Ze mogen geen vervangers halen dus dat zou een idiote beslissing zijn
Is ook niet erg als je minder goed wordt naarmate je ouder bentquote:Op zondag 8 maart 2015 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar toen werd hij ook beter gebruikt, ligt dus niet alleen aan hem
Functioneert gewoon prima nu toch? Voegt wel wat toequote:Op zondag 8 maart 2015 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ze hem niet in het systeem vinden passen. Er gaan zelfs geruchten dat ze hem met Aguëro willen ruilen in de winter van volgend jaar.
Daar zijn de meningen bij Barcelona over verdeeld. Ze willen iemand die beter is op de kleine ruimte.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Functioneert gewoon prima nu toch? Voegt wel wat toe
allemaal gelul denk ik, hij doet het gewoon goed, niet vergeten dat hij ook laat in is gestaptquote:Op zondag 8 maart 2015 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ze hem niet in het systeem vinden passen. Er gaan zelfs geruchten dat ze hem met Aguëro willen ruilen in de winter van volgend jaar.
Dat kan ik opzich wel begrijpen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen bij Barcelona over verdeeld. Ze willen iemand die beter is op de kleine ruimte.
Het zou me niks verbazen als Laporte voorzitter wordt. Die maakt zo'n grote transfer maar al te graag ongedaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal gelul denk ik, hij doet het gewoon goed, niet vergeten dat hij ook laat in is gestapt
Ze kunnen sowieso weinig doen op dat gebiedquote:Op zondag 8 maart 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Laporte voorzitter wordt. Die maakt zo'n grote transfer maar al te graag ongedaan.
Dat maakt Laporte ook niet veel uit, die ziet liever eigen jeugd.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso weinig doen op dat gebied
Natuurlijk maakt het hem wel uit, je gaat geen bewezen beslissende speler wegdoen als je er geen andere voor terug kan halenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat maakt Laporte ook niet veel uit, die ziet liever eigen jeugd.
Buiten dat dit maximaal zes maanden zo zal zijn valt te betwisten of het minder zou gaan met bijvoorbeeld Pedroquote:Op zondag 8 maart 2015 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het hem wel uit, je gaat geen bewezen beslissende speler wegdoen als je er geen andere voor terug kan halen
Dat is een ander verhaal, de kracht van Laporte was dat hij het voetbal overliet aan mensen die er verstand van hebben, dat is met de voorzitters erna wat anders.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten dat dit maximaal zes maanden zo zal zijn valt te betwisten of het minder zou gaan met bijvoorbeeld Pedro
Suarez is toch wel 10 klasses beter dan die Pedroquote:Op zondag 8 maart 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten dat dit maximaal zes maanden zo zal zijn valt te betwisten of het minder zou gaan met bijvoorbeeld Pedro
Dat is ook wel zo, alleen in de filosofie van Barcelona zou Pedro beter passen. Ik zeg niet dat ik het eens met het bestuur zou zijn mochten ze Suarez verkopen. Ik ben het er wel mee oneens dat ze hem ooit gekocht hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez is toch wel 10 klasses beter dan die Pedro
Van mij had Suarez ook gewoon bij Liverpool mogen blijven, daar niet vanquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, alleen in de filosofie van Barcelona zou Pedro beter passen. Ik zeg niet dat ik het eens met het bestuur zou zijn mochten ze Suarez verkopen. Ik ben het er wel mee oneens dat ze hem ooit gekocht hebben.
Hij scoort goalsquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, alleen in de filosofie van Barcelona zou Pedro beter passen. Ik zeg niet dat ik het eens met het bestuur zou zijn mochten ze Suarez verkopen. Ik ben het er wel mee oneens dat ze hem ooit gekocht hebben.
Doenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg naar Atleti-Athletic te gaan, begin mei.
Ja, was het maar zo makkelijk. Ik ga namelijk nog naar Lille-Marseille op 16 mei, puur voor Bielsa. Echter wil m'n vader ook graag naar Atleti.quote:
Zo makkelijk is het toch ookquote:Op zondag 8 maart 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo makkelijk. Ik ga namelijk nog naar Lille-Marseille op 16 mei, puur voor Bielsa. Echter wil m'n vader ook graag naar Atleti.
Ik ga deze zomer naar Buenos Aires, dus ik moet een beetje op de centjes letten. Dat is dus het issue.quote:
Je vader betaalt toch wel als ie zo graag wil? Anders maar prioriteiten stellen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Buenos Aires, dus ik moet een beetje op de centjes letten. Dat is dus het issue.
Ik ga m'n vader niet alleen voor de kosten laten opdraaien, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vader betaalt toch wel als ie zo graag wil? Anders maar prioriteiten stellen.
Dan zal je toch keuzes moeten makenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga m'n vader niet alleen voor de kosten laten opdraaien, zo zit ik niet in elkaar.
Absoluut eens, Atleti en Athletic zijn de twee mooiste ploegen van Spanje. Zoals ik al eerder in dit topic zei, niets zo mooi als een kolkend San Mamés. Dat gaat nog wat verder dan een volle Kuip.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zal je toch keuzes moeten maken
Maar ik vind Atleti thuis zelf echt fantastisch
gewoon doenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg naar Atleti-Athletic te gaan, begin mei.
Gaap.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk wat meer tegenstand van Valencia
Ik kijk darten en heb de pot nog aan staan, maar denk dat hij zo uit gaat.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb het intussen op tweede scherm aanstaan. Valt vies tegen.
Door de hoge verwachtingen die ik had viel dit voetballend gezien echt smerig tegenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb genoten van deze pot hoor. Wat een strijd
Ik ben bang van wel jaquote:Op maandag 9 maart 2015 16:02 schreef Iwanius het volgende:
Ach... hoe je het wendt of keert: Aan het einde van de rit staat Real Madrid gewoon weer bovenaan.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:02 schreef Iwanius het volgende:
Ach... hoe je het wendt of keert: Aan het einde van de rit staat Real Madrid gewoon weer bovenaan.
quote:
Wat een slecht plaatje zegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je klinkt als een Barca fan. Nou...de 22st? kun jij je hart ophalen, toch?
Dat denk ik niet.. Barcelona gaat al maanden als een speer en scoort aan de lopende band.. afgezien van het verlies tegen Malaga hebben ze alles gewonnen. Real draait juist heel moeizaam in 2015.. ik geef Barcelona dus de meeste kans om dit jaar kampioen te wordenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:02 schreef Iwanius het volgende:
Atleticoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:40 schreef Toto69 het volgende:
Atletico weer kampioen had ik het mooiste gevonden. Maar dat gaat niet gebeuren. Hoop wel dat ze Leverkusen uit de CL knikkeren.
Heb wel sympathie voor die club. Ze hebben financieel minder middelen dan Real Madrid en Barcelona maar doen toch zeker leuk mee. En tja, ik heb vorig jaar de sfeer meegemaakt buiten het da Luz tussen de Atletico fans, dat zal ook wel een beetje bijdragenquote:
Ben het met je eens.. ben er toevallig in november geweest en vind het wel een mooi cluppie.. enige minpuntje is de schuldenberg die ze hebben, dat geldt sowieso voor alle Spaanse clubs.. oneerlijke concurrentie met clubs uit andere landenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb wel sympathie voor die club. Ze hebben financieel minder middelen dan Real Madrid en Barcelona maar doen toch zeker leuk mee. En tja, ik heb vorig jaar de sfeer meegemaakt buiten het da Luz tussen de Atletico fans, dat zal ook wel een beetje bijdragen
Het is verder niet dat ik echt een supporter van Atletico ben (van geen enkele club meer eigenlijk) maar ze mogen van mij best kampioen worden.
Al boeit het me ook niet heel veel als het Barcelona wordt.
Tja, zulke schulden hoeven clubs in Nederland niet te hebben. Maar ja, bij Real Madrid en Barcelona komt ook gewoon gigantisch veel binnen, waardoor het gedoogd wordt. Doen wij niets aan helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het met je eens.. ben er toevallig in november geweest en vind het wel een mooi cluppie.. enige minpuntje is de schuldenberg die ze hebben, dat geldt sowieso voor alle Spaanse clubs.. oneerlijke concurrentie met clubs uit andere landen
Daarom kijk ik Skyquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
Sierd hou eens op met zeuren om een rode kaart
HAHAHAHA KOEKOEK KOEKOEK!quote:
Hoezo? ze kunnen toch gewoon dag erna richting vliegen als het moet, cl finale op 6 juni daarentegen...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:59 schreef Nober het volgende:
30 mei, Copa del Rey finale
11 juni, Copa América
Gaat dat nog een probleem worden?
Talentje hoorquote:
Sneu.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:20 schreef Pedroso het volgende:
Ronaldo wegwerpgebaren maken nadat Bale scoorde
Wisten we al.quote:
Die scoort het liefst alles zelfquote:Op zondag 15 maart 2015 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ronaldo waarschijnlijk weer boos, in zijn hoofd.
Logisch, de beste speler ter wereld staat boven hem in het topscorerslijstje.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor de meer dan terechte penalty.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Door op het veld van Atlético te staan net voor de wedstrijd?
Alleen onderlinge wedstrijden tussen Atletico, Barcelona en Real, de rest dient als kanonnenvoerquote:Op zondag 5 april 2015 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
"De Primera Division is de beste competitie van de wereld"
Valencia en Sevilla doen alleraardigst mee.quote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Alleen onderlinge wedstrijden tussen Atletico, Barcelona en Real, de rest dient als kanonnenvoer
Ja maar verschilt ook per seizoen. Die clubs verliezen goede spelers net zo snel weerquote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valencia en Sevilla doen alleraardigst mee.
Zeker waar. Al vind ik Valencia bijna elk seizoen wel leuk meedraaien op zich. Mja, Bundesliga is net zo goed eentonig met Bayern aan top.quote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja maar verschilt ook per seizoen. Die clubs verliezen goede spelers net zo snel weer
Net als Juventus bij Italië inderdaad. Enige competitie die wat dat betreft echt spannend is is de Premier League. Helaas zijn die Europees weer minder.quote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker waar. Al vind ik Valencia bijna elk seizoen wel leuk meedraaien op zich. Mja, Bundesliga is net zo goed eentonig met Bayern aan top.
Klopt als een bus. PL kan nog redelijk alle kanten op al zie ik Chelsea wel gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Net als Juventus bij Italië inderdaad. Enige competitie die wat dat betreft echt spannend is is de Premier League. Helaas zijn die Europees weer minder.
Chelsea staat met 2 wedstrijden minder gespeeld volgens mij 4 punten voor ofzo, dus dat is eigenlijk ook al gespeeldquote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Net als Juventus bij Italië inderdaad. Enige competitie die wat dat betreft echt spannend is is de Premier League. Helaas zijn die Europees weer minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |