Pas op voor de hype.. simcity gebruikte ook als argument dat je gewoon goed moest nadenken over je wegensysteem.. ik hoop niet dat de nadruk alleen op je wegennet komt te liggen.. als ik zie hoe veel tijd men nu spendeert aan het aanleggen + aanpassen hiervan....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:21 schreef Divje het volgende:
Ahhh.
Veel streamers hebben dus problemen met hun services omdat hun populatie groter is dan hun verkeers-capaciteit. Waardoor de services vast komen te zitten en je halve stad sterft.
Wel heerlijk dat je echt na moet gaan denken over hoe je je wegen aanlegt, hoe je openbaar vervoer geregeld wordt, waar je je treinstations moet plaatsen zodat niet je hele infrastructuur vast komt te lopen enz enz
als ik paradox zo bezig zie, ga ik ook een beetje afvragen of de focus niet teveel op verkeer komt te liggenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Pas op voor de hype.. simcity gebruikte ook als argument dat je gewoon goed moest nadenken over je wegensysteem.. ik hoop niet dat de nadruk alleen op je wegennet komt te liggen.. als ik zie hoe veel tijd men nu spendeert aan het aanleggen + aanpassen hiervan....
In Cities Skylines lijkt het wel goed te werken als je alles op orde hebt. Weet niet hoe dat in de laatste simcity zatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Pas op voor de hype.. simcity gebruikte ook als argument dat je gewoon goed moest nadenken over je wegensysteem.. ik hoop niet dat de nadruk alleen op je wegennet komt te liggen.. als ik zie hoe veel tijd men nu spendeert aan het aanleggen + aanpassen hiervan....
In SimCity 4 vond ik het fijn dat je de vrijheid had om te bouwen op je eigen manier, dus in het ene blok maakte ik een boerendorp met grote velden farmland en langs de lange wegen dan wat huisjes enzo, in een ander blok maakte ik een gigantische stad, waarbij ik eerst de infracstructuur helemaal uitlegde en vevrolgens vulde dat een beetje in, en in weer een ander blok kon ik gewoon een relatief klein dorpjes/stadje maken met hoge welvaart en alleen maar schone energie (windmolens) enzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wegen aanleggen kon ook prima in sim city. Het blijft een spel en verkeer is een groot deel van de uitdaging.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:12 schreef TigerXtrm het volgende:
25 tiles unlock is beschikbaar in de workshop![]()
http://steamcommunity.com(...)03798635&searchtext=
quote:The item is either marked as hidden or you do not have permission to view it.
Bij het opstarten zal dat heus niet gebeuren. Misschien geleidelijk, als het aantal inwoners groeit. Het zijn de individuele inwoners die het spel zwaar maken, de rest valt reuze mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Damn, wat lijkt die game mij episch.
Ben alleen bang dat als ik de game opstart mijn laptop spontaan in vlammen op gaat.
Goed punt, maar als ik lag als een MoFo bij 50k is het ook geen klap aan natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij het opstarten zal dat heus niet gebeuren. Misschien geleidelijk, als het aantal inwoners groeit. Het zijn de individuele inwoners die het spel zwaar maken, de rest valt reuze mee.
dan is het voor jou geen cities: skylines maarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt, maar als ik lag als een MoFo bij 50k is het ook geen klap aan natuurlijk
Meh, ik wacht het wel even af
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het voor jou geen cities: skylines maar
Towns: skylines
Youtubers en twitchers hebben een early access. Hype creëren enzoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:07 schreef 0108daniel het volgende:
Is in het buitenland het spel al uitgekomen?
Omdat al veel mensen het spel hebben gespeeld.
Tegenwoordig hype je een game niet meer met een dure marketing campagne, maar geef je gewoon van te voren een zooi bekende YouTubers en streamers keys om te spelen. Zij doen de promotiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:07 schreef 0108daniel het volgende:
Is in het buitenland het spel al uitgekomen?
Omdat al veel mensen het spel hebben gespeeld.
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:19 schreef 0108daniel het volgende:
Ah vandaar.
Ik zal ook eens een bericht sturen omdat ik vaak games mod.
Wellicht verlenen ze mij ook een press copy.
modders zijn geen press of bekende YT's dus dat is bij voorbaat al kansloosquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:19 schreef 0108daniel het volgende:
Ah vandaar.
Ik zal ook eens een bericht sturen omdat ik vaak games mod.
Wellicht verlenen ze mij ook een press copy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |