nog niet gezienquote:
tijd voor het volgende seizoenquote:
Deze zomerquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet gezien
[..]
tijd voor het volgende seizoen
LEGO the moviequote:
quote:
duurt langquote:
Doen danquote:
Toffe film welquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duurt lang
die heb ik laatst ook gekeken
mwa, niet heel geweldigquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toffe film wel
En inderdaad duurt te lang
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niet heel geweldig
is big hero 6 (ofzoiets) leuk?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niet heel geweldig
is big hero 6 (ofzoiets) leuk?
Eerder 7.8/10quote:
Neequote:
Nee nee, wel hogerquote:
ja wel wat, je hebt gelijkquote:
jongens, geen ruzie maken. het is maar een filmquote:
Is goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Beter ga je Justice League crisis on two earths kijken en andere Marvel/DC films
batman assault on arkhamquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Beter ga je Justice League crisis on two earths kijken en andere Marvel/DC films
Beter stuur je me weer een filmlijstquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Je had er toch nog een stuk of 40?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter stuur je me weer een filmlijst
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je had er toch nog een stuk of 40?
Pulp fiction inmiddels al wel gezien?
die poster heeft best een tijdje op mijn kamer gehangenquote:
Dit zijn animated films.. weet niet of je dat tof vond, omdat je Avengers Assemble ook niet leuk vondquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter stuur je me weer een filmlijst
Ik heb de site ook veranderdquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef PeZu het volgende:
quote die poep gewoon niet, melding spam en klaar
Goeie jeugd gehad wel.quote:
ff downloadenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit zijn animated films.. weet niet of je dat tof vond, omdat je Avengers Assemble ook niet leuk vond![]()
Maar ik kan je wel spammen, maar je moet eerst nog de Hulk films kijkenen dan samen the Avengers en Iron man 3
neinquote:
Baasquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die poster heeft best een tijdje op mijn kamer gehangen
heb je daar internet voor nodig?quote:
maar ja, ik schat dan ook dat die foto al van zo'n 17/18 jaar geleden is?quote:
dat niet hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
Posters van naakte wijven op je kamer
Net als mensen die naakte wijven als bureaublad hebben
roro leeft nogquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
Elke keer als ik PeZu zie posten denk ik door zijn ava dat ro-ald terug is..
Maar die ligt waarschijnlijk in de grond, gewoon dood jonge
quote:
ik voel me oud nu dankje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, ik schat dan ook dat die foto al van zo'n 17/18 jaar geleden is?
Ooit sluit ik alle windows en tabs op je pcquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat je nog niet in een gesticht zit dan, na het gebruiken van mijn PC
nee je moet een grote magneet meenemen en die langs zijn kast halenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ooit sluit ik alle windows en tabs op je pc
Jij doet het helemaal raar. 8 instances met elk weer x tabbladenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat je nog niet in een gesticht zit dan, na het gebruiken van mijn PC
Ik heb wel sterke magneten jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee je moet een grote magneet meenemen en die langs zijn kast halen
ctrl+shift+tquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geogekkiequote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij doet het helemaal raar. 8 instances met elk weer x tabbladen
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan krijg je stotenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee je moet een grote magneet meenemen en die langs zijn kast halen
Ik heb altijd naakte dieren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
Houdt me niet tegenquote:
More like 13/14 instances met tabsquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij doet het helemaal raar. 8 instances met elk weer x tabbladen
bij lb doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, is mentaal te zwaar.
Je huidige achtergrond is ook niet veel soeps.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenwoordig heb ik een dame met kleding als bureaubladquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je huidige achtergrond is ook niet veel soeps.Niks mis met The ProdigySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je huidige achtergrond is ook niet veel soeps.Ik heb genoeg whatsapp berichten en DM's om het tegendeel te bewijzen, liegenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snapback.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
dilemma
snapback of ff haartjes gaan doen
quote:
oh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb genoeg whatsapp berichten en DM's om het tegendeel te bewijzen, liegenaar
Ah, nice. Heb ik ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
256GB SSD zit er in en sata600 schijf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |