abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150278020

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair)
• Eriksd (Mr. droogkloot & kwaliteitsuser samen met Boterbartje)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu
• Phaelanx_NL

Ook leuk: de studenten, op oplopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu (prof. mr. emo.gif)
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo, voormalig prof. mr. emo.gif)
• Ties02 (Novietenhoeder II; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009
• IPA35

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• Boterbartje

Ambtenaar hahaha
• GeneraalAdmiraal

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Weet je wat cassatie is?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

dan verwijderen ze je ballen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2015 12:03:34 ]
pi_150278025
Hulde voor een originele TT.
pi_150278233
quote:
Ook goedemorgen
pi_150278242
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ook goedemorgen
_O-
pi_150278252
ik ga naar een carnavalswinkel

even een leuke hoed kopen ^O^
pi_150278382
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ook goedemorgen
Ties, kun jij mij uitleggen waarom Twente de beloften de nek omdraait juist nu ze weten dat je komende jaren niet op grote investeringen hoeft te rekenen in spelers van buiten de club? Dat is toch volkomen achterlijk beleid, of mis ik iets?
pi_150278408
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ties, kun jij mij uitleggen waarom Twente de beloften de nek omdraait juist nu ze weten dat je komende jaren niet op grote investeringen hoeft te rekenen in spelers van buiten de club? Dat is toch volkomen achterlijk beleid, of mis ik iets?
Ze halen ze uit de JL, de nek omdraaien is iets anders.

Maar inderdaad, dat is een van de maatregelen die misschien niet heel verstandig is. Ik zie ook erg graag doorstroom van eigen Twentse jongens.. Maar goed het is nu noodzaak, de wens is wel om terug te keren.
pi_150278548
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:17 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ze halen ze uit de JL, de nek omdraaien is iets anders.

Maar inderdaad, dat is een van de maatregelen die misschien niet heel verstandig is. Ik zie ook erg graag doorstroom van eigen Twentse jongens.. Maar goed het is nu noodzaak, de wens is wel om terug te keren.
Noodzaak, aha. Wat zou zo'n beloftenteam kosten?

---
Volgens Arjan Hoop, financieel adviseur van de rvc, heeft de club een hypotheekschuld van zo’n 34 miljoen op een stadion van 75 miljoen euro. Na dit seizoen zullen de spelerskosten zijn teruggebracht tot tien, elf miljoen euro, terwijl er verder aan kortlopende schulden nog ongeveer twaalf miljoen zou openstaan. Volgens de aftredende voorzitter Joop Munsterman is de situatie iets rooskleuriger: 28 miljoen hypotheek, twaalf miljoen kortlopende schulden en vier miljoen eigen vermogen rekende hij laatst voor bij het tv-programma Voetbal International. We hoeven ons geen zorgen te maken, is de boodschap.
pi_150278585
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Noodzaak, aha. Wat zou zo'n beloftenteam kosten?

Geen idee, maar je moet toch ergens beginnen met saneren. Alvast gaan rekenen op lucratieve verkopen deze zomer gaan we niet meer doen hoop ik.
pi_150278652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:24 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Geen idee, maar je moet toch ergens beginnen met saneren. Alvast gaan rekenen op lucratieve verkopen deze zomer gaan we niet meer doen hoop ik.
Als ik het goed begrijp leveren lucratieve verkopen de club ook nauwelijks geld op. Juist daarom snap ik niet dat er bezuinigd wordt op het enige onderdeel dat Twente er weer bovenop kan helpen.

Nou ja. In elk geval levert die puntenstraf van jullie weer wat voorsprong op voor ons, zeker als er aan het eind van het seizoen nog drie punten worden afgetrokken.
pi_150278708
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp leveren lucratieve verkopen de club ook nauwelijks geld op. Juist daarom snap ik niet dat er bezuinigd wordt op het enige onderdeel dat Twente er weer bovenop kan helpen.

Dat eerste is zo omdat er de afgelopen jaren verkeerd is omgegaan met die transferbedragen, niet in de aflossing/schulden gestopt of in het stadion maar nieuwe dure spelers blijven kopen. En dat tweede weet je nooit, hangt af van de jeugd zelf.
pi_150278941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

denemarken
Wil je een lars of een extra lars?
pi_150279003
quote:
5s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Wil je een lars of een extra lars?
:') :D
pi_150280251
Geen idee wat de rechtsvorm van Twente is, maar kunnen ze niet wat aandelen ofzo uitgeven? Genoeg fans die graag op die manier hun club steunen lijkt me.
pi_150280318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:16 schreef Yreal het volgende:
Geen idee wat de rechtsvorm van Twente is, maar kunnen ze niet wat aandelen ofzo uitgeven? Genoeg fans die graag op die manier hun club steunen lijkt me.
Ik dacht een stichting maar dit is inderdaad iets waar supporters ook aan denken, zou het wel tof vinden
pi_150280419
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:18 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik dacht een stichting maar dit is inderdaad iets waar supporters ook aan denken, zou het wel tof vinden
zo doet Ajax het geloof ik ook. De aandelen op de beurs zijn dacht ik voor 70% eigendom van de vereniging, de rest van het publiek.
pi_150280597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:16 schreef Yreal het volgende:
De Speld is voor.

http://www.speld.nl/2012/01/03/fc-twente-overweegt-beursgang/
pi_150280762
Ik ben zo misselijk als de pest, nam ik even een paracetamolletje, nu is m'n wc vies.

Goedemiddag.

inb4 tmi

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2015 13:33:12 ]
pi_150281286
quote:
15s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zo misselijk als de pest, nam ik even een paracetamolletje, nu is m'n wc vies.

Goedemiddag.

inb4 tmi
quote:
15s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:33 schreef Etsu het volgende:

Goedemiddag.

inb4 tmi
ik mis de link misselijk paracetamol..
pi_150281956
Zo voor het eerst fietsen in Amsterdam. Wish me luck :D
pi_150281966
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:10 schreef Yreal het volgende:
Zo voor het eerst fietsen in Amsterdam. Wish me luck :D
rip aan de nabestaanden
pi_150282006
quote: