abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150345238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Oh ja, ik zei het nogal krom. Ik ken de renaissance wel, maar kan me niet herinneren dat daar aandacht aan is besteed op de middelbare school :)

Misschien was er wel aandacht aan besteed, maar niet veel in ieder geval. Het eerste jaar denk ik. Net als de Romeinen. Maar daarna niet meer.
Jij bent natuurlijk wat ouder dus ik weet niet precies of die regels er toen al waren maar dat moet niet kunnen

Alle tijdvakken komen in de onderbouw en in de bovenbouw een keer voorbij. Je krijgt het dus minimaal 1x en als je geschiedenis als examenvak had 2x
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150345262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jij bent natuurlijk wat ouder dus ik weet niet precies of die regels er toen al waren maar dat moet niet kunnen

Alle tijdvakken komen in de onderbouw en in de bovenbouw een keer voorbij. Je krijgt het dus minimaal 1x en als je geschiedenis als examenvak had 2x
Vrienden aan het maken Rhu?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_150345277
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vrienden aan het maken Rhu?
Ik bedoelde alleen maar 'dan ik' :o
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150345312
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:

[..]

De renaissance zegt me niks. Ja, van de basisschool misschien.
Yup, basisschool. Al kan ik me eigenlijk bij nader inzien weinig herinneren van geschiedenis i de 1e en 2e :@
Tap tap tap
pi_150345320
quote:

[..]

Ik heb 2 keer examen gedaan in geschiedenis ;(
Tap tap tap
pi_150345382
Ik kan me sowieso geen fuck meer herinneren van wat ik ooit allemaal geleerd heb. :')

Ik sta ook altijd te klapperen met m'n oren als iemand moeiteloos duitse rijtjes uit zijn hoofd opdreunt zonder Duits als eindvak gehad te hebben. Of simpele wiskunde uit het hoofd doet ondanks dat ze er sinds de middelbare school zo goed als niks meer van doen mee hebben gehad.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_150345405
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan me sowieso geen fuck meer herinneren van wat ik ooit allemaal geleerd heb. :')

Ik sta ook altijd te klapperen met m'n oren als iemand moeiteloos duitse rijtjes uit zijn hoofd opdreunt zonder Duits als eindvak gehad te hebben. Of simpele wiskunde uit het hoofd doet ondanks dat ze er sinds de middelbare school zo goed als niks meer van doen mee hebben gehad.
Ik kan die voorzetsels van de Duitse derde eeh naamval? Nog wel herinneren. Wat je er vervolgens mee moet, dat weet ik niet meer.
Tap tap tap
pi_150345408
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Nee ik kan het ook niet meer maar ik weet nog wel dat het voorbij kwam
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150345464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kan die voorzetsels van de Duitse derde eeh naamval? Nog wel herinneren. Wat je er vervolgens mee moet, dat weet ik niet meer.
Ik heb 1 jaar Duits gehad, moest ze voor elk proefwerk er weer in rammen en was ze de dag na het proefwerk weer zo goed als vergeten.

Dingen uit het hoofd leren (en dan langer onthouden dan een week) is nooit een sterk punt van me geweest. :X
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:07:51 #285
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150345497
quote:

[..]

Ik heb er geen examen in gedaan, want ik vond het echt NIET interessant. Terwijl ik geschiedenis juist wel heel interessant vindt. School :r
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:09:25 #286
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150345552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb 1 jaar Duits gehad, moest ze voor elk proefwerk er weer in rammen en was ze de dag na het proefwerk weer zo goed als vergeten.

Dingen uit het hoofd leren (en dan langer onthouden dan een week) is nooit een sterk punt van me geweest. :X
Ik ook niet. Dan gaf de docent een 'makkelijke' rijtjesoverhoring om je cijfer op te kunnen krikken, maar dat was voor mij altijd mijn cijfer laten kelderen :')
50.000 O+
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:10:53 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150345596
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb er geen examen in gedaan, want ik vond het echt NIET interessant. Terwijl ik geschiedenis juist wel heel interessant vindt. School :r
Ik vindt :N.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:11:12 #288
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150345605
Zo was ik altijd sterk in Engels. Tot ik een docent kreeg die alleen maar SO's gaf waar je dan alle onregelmatige werkwoorden moest kunnen opdreunen. Aan het eind van het jaar stond ik een 5 }:|

Gelukkig daarna weer een andere docent en meteen stond ik weer een 8 of 9.

Debiel dat er zoveel verschil kan bestaan :{w
50.000 O+
pi_150345607
Stampen is ook helemaal uit gelukkig
En de meeste docenten zijn er ook wel achter dat het zinloos is

Behalve wat fossielen
Maar die moeten sowieso weg zodat ik meer uren kan krijgen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:11:37 #290
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150345619
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vindt :N.
Ja, zucht, get over it.
50.000 O+
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:11:57 #291
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150345626
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:

Behalve wat fossielen
Maar die moeten sowieso weg zodat ik meer uren kan krijgen :P
Ik had heel veel fossielen ;(
50.000 O+
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:11:59 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150345631
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
Zo was ik altijd sterk in Engels. Tot ik een docent kreeg die alleen maar SO's gaf waar je dan alle onregelmatige werkwoorden moest kunnen opdreunen. Aan het eind van het jaar stond ik een 5 }:|

Gelukkig daarna weer een andere docent en meteen stond ik weer een 8 of 9.

Debiel dat er zoveel verschil kan bestaan :{w
Ik moest soms zelfs "lesgeven" in engels op de middelbare school :').
Get woke, go broke!
pi_150345661
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik ook niet. Dan gaf de docent een 'makkelijke' rijtjesoverhoring om je cijfer op te kunnen krikken, maar dat was voor mij altijd mijn cijfer laten kelderen :')
_O- Ontzettend herkenbaar :D
pi_150345673
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met Frans hadden we dialogen. Stampen, stampen, stampen. Twee jaar later ging ik van havo naar het vwo, kreeg ik ze nog een keer. kon ze zo opdreunen :') Was wel makkelijk scoren.
Tap tap tap
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:13:54 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150345690
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, zucht, get over it.
:P. Was ik al hoor ;). Viel me gewoon van je tegen :*.
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:13:58 #296
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150345692
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

_O- Ontzettend herkenbaar :D
Wij zijn gewoon te intelligent voor die onzin *O*
50.000 O+
pi_150345702
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Woordjes leren voor Engels, in de paar minuten tussen lessen even de rijtjes nalezen in het boek en vervolgens een 10 scoren :')
Als je klasgenoten chagrijnig wil hebben, moet je dat doen.
Tap tap tap
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:14:57 #298
17979 MissMSX
Knightmare
pi_150345734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:P. Was ik al hoor ;). Viel me gewoon van je tegen :*.
Ik ben nog steeds ziek en echt totaal niet scherp. Gister wel 10 keer mezelf moeten verbeteren met vanalles en nog wat ;( (dingen vergeten, verkeerde dingen pakken of doen).
50.000 O+
pi_150345740
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:

Nou ja, enige feitenkennis is wel handig en voor talen is stampwerk noodzakelijk om de taal fatsoenlijk te kunnen spreken.

Er wordt niet voor niks geklaagd dat studenten te weinig parate kennis hebben op hun vervolgopleiding :P
pi_150345746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:14 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds ziek en echt totaal niet scherp. Gister wel 10 keer mezelf moeten verbeteren met vanalles en nog wat ;( (dingen vergeten, verkeerde dingen pakken of doen).
Daar hoef ik niet ziek voor te zijn :')
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')